is niet al te moeilijk. Gewoon even op de titel googlenquote:Op maandag 23 maart 2009 22:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Deze komt zonder twijfel heel hoog te staan in mijn favo top 10 van 2009. heerlijke meezing plaat ! Nu nog even in mp3-vorm zien te scoren
Allebei op 1quote:Op maandag 23 maart 2009 22:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, ik denk dat we een winnaar hebben al vind ik Happy up here ook echt geniaal !
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:10 schreef -Hans- het volgende:Starsailor ft Brandon Flowers - Tell Me It's Not Over (Thin White Duke Remix)
Dat is wel tamelijk triest idd.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:16 schreef LeonH het volgende:
En dan noemt iemand de remix ook nog een verkrachting![]()
![]()
Heerlijk die stellingquote:Op maandag 23 maart 2009 22:19 schreef Timo20 het volgende:
eeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnn.... MUTE! maar ff iTunes aangeslingerd: Pearl Jam - Black![]()
![]()
![]()
Spanje is ook geen straf! Treden ze niet daar opquote:Op maandag 23 maart 2009 22:17 schreef Timo20 het volgende:
Ik ben in Spanje op vakantie tijdens het Kings Of Leon concert![]()
ik doe t zelfdequote:Op maandag 23 maart 2009 22:19 schreef Timo20 het volgende:
eeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnn.... MUTE! maar ff iTunes aangeslingerd: Pearl Jam - Black![]()
![]()
![]()
Ik vind 'm nu heel leuk, maar ik ben bang dat hij me over een tijdje zal gaan vervelen.quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:26 schreef Againzender het volgende:
Jezus, die PvdA lul heeft z'n zendtijd weer te pakken. En maar zeiken dat ING belastinggeld weggeeft: wat doe jij dan meneer het parlementslid? Ga dit land eens besturen, en hou op met dit soort nutteloze acties waarmee je alleen maar kiezers wilt trekken
checkquote:Op maandag 23 maart 2009 22:26 schreef Againzender het volgende:
Jezus, die PvdA lul heeft z'n zendtijd weer te pakken. En maar zeiken dat ING belastinggeld weggeeft: wat doe jij dan meneer het parlementslid? Ga dit land eens besturen, en hou op met dit soort nutteloze acties waarmee je alleen maar kiezers wilt trekken
Is Derksen nog niet dood?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:21 schreef LeonH het volgende:
Zometeen even radio mute, en tv on
Bij VI komt weer wat over Roda / Sporting Limburg (:') ) met een altijd prachtige onderbouwing van die Snor
Jawel maar niet waar ik dan benquote:Op maandag 23 maart 2009 22:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Spanje is ook geen straf! Treden ze niet daar op
Ja nouquote:
quote:
hij staat voor mij eigenlijk al heel hoog voor 2008 maar toen was ik me er niet echt van bewustquote:Op maandag 23 maart 2009 22:26 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ik vind 'm nu heel leuk, maar ik ben bang dat hij me over een tijdje zal gaan vervelen.
Wanneer dat niet het geval kan ie altijd nog terug gehaald worden
ik zet de radio net aan, anders had ik hem ook uit gezetquote:Op maandag 23 maart 2009 22:26 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
ik heb t niet gehoord, maar ben het helemaal met je eens
ik ga naar bedquote:
of ik t kattengejank op t end van Black zachter wou zettenquote:Op maandag 23 maart 2009 22:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
Nu opstaan: Jeremy
ook een wereld plaat maar die kan absoluut niet tippen aan Black
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |