quote:Belangrijk: De maximale tijd om een speler te kiezen bedraagt 24 uur. Als je een speler hebt gekozen, wees dan zo vriendelijk om de persoon na jou een PM te sturen dat hij aan de beurt is. Heb je twee keer niet binnen de tijd gekozen, dan krijgt iemand de kans het huidige elftal op dat moment over te nemen.
32x11=352 dagen. In het ergste geval ben je bijna een jaar bezig.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Reageert hij niet binnen 24 uur dan gaat zijn beurt voorbij.
Na 2 keer is het exit.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:34 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
32x11=352 dagen. In het ergste geval ben je bijna een jaar bezig.
Zucht, jullie vatten me verkeerd op. Ik heb het over iedereen samen, niet alleen die Mexicaan.quote:
Kap is met die SC.quote:
Stond jij achteraan bij het uitdelen van de spellingcontroles?quote:
Zwarte school zeker.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Stond jij achteraan bij het uitdelen van de spellingcontroles?
Nou de rij mochten ze wel is wat korter maken jaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik weet niet welke smiley beter de lading dekt:quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:33 schreef sezten het volgende:
[..]
Nou de rij mochten ze wel is wat korter maken ja
Dat keurt de spellingscontrole gewoon goed hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Scherpquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:50 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat keurt de spellingscontrole gewoon goed hoor
Ben wel benieuwd wat je over je team gaat schrijven.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:05 schreef mcyodogg het volgende:
Ik was eigenlijk van plan mijn keuze straks meteen al toe te lichten, of is daar de ruimte voor wanneer de teams compleet zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |