We mogen er wel relatief 2 snel achter elkaar kiezen in het begin, om het glas maar halfvol te houden.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:27 schreef The_Verve het volgende:
Verdomme, 28e. Met een beetje pech zijn al mijn spelers weg voordat ik aan de beurt ben.
Je kan reserve gaan staan. Valt altijd wel iemand uit denk ikquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:52 schreef Breach het volgende:
[..]
Je kan reserve gaan staan. Valt altijd wel iemand uit denk ik
Niet te enthousiastquote:
Anders blijft Grandel nog wel over hoor.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:52 schreef Prosac het volgende:
Heerlijk altijd die reacties al bepaalde spelers eruit vliegen.
Ik heb nog steeds hoop op mijn absolute nummer 1. (victor kros)
Die woont in Mexico volgens mij, dus dat nog wel even duren.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vast niet.
Ik heb de volgende al een PM gestuurd.
Nee. Ik zit alleen nog te twijfelen of ik een topteam ga maken of een met de grootste kneuzen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:54 schreef Blawh het volgende:
Ben ik als enige zo ongeduldig?
Ga voor de kneuzen, dan kan je lekker veel Groningers kiezen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:03 schreef Prosac het volgende:
[..]
Nee. Ik zit alleen nog te twijfelen of ik een topteam ga maken of een met de grootste kneuzen.
Silva en Lindgren zijn dan de de absolute eerste keuzes.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ga voor de kneuzen, dan kan je lekker veel Groningers kiezen.
Dus over 10 weken ofzo kunnen we beginnen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die woont in Mexico volgens mij, dus dat nog wel even duren.
Reageert hij niet binnen 24 uur dan gaat zijn beurt voorbij.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:29 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dus over 10 weken ofzo kunnen we beginnen?
quote:Belangrijk: De maximale tijd om een speler te kiezen bedraagt 24 uur. Als je een speler hebt gekozen, wees dan zo vriendelijk om de persoon na jou een PM te sturen dat hij aan de beurt is. Heb je twee keer niet binnen de tijd gekozen, dan krijgt iemand de kans het huidige elftal op dat moment over te nemen.
32x11=352 dagen. In het ergste geval ben je bijna een jaar bezig.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Reageert hij niet binnen 24 uur dan gaat zijn beurt voorbij.
Na 2 keer is het exit.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:34 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
32x11=352 dagen. In het ergste geval ben je bijna een jaar bezig.
Zucht, jullie vatten me verkeerd op. Ik heb het over iedereen samen, niet alleen die Mexicaan.quote:
Kap is met die SC.quote:
Stond jij achteraan bij het uitdelen van de spellingcontroles?quote:
Zwarte school zeker.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Stond jij achteraan bij het uitdelen van de spellingcontroles?
Nou de rij mochten ze wel is wat korter maken jaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik weet niet welke smiley beter de lading dekt:quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:33 schreef sezten het volgende:
[..]
Nou de rij mochten ze wel is wat korter maken ja
Dat keurt de spellingscontrole gewoon goed hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Scherpquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:50 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat keurt de spellingscontrole gewoon goed hoor
Ben wel benieuwd wat je over je team gaat schrijven.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:05 schreef mcyodogg het volgende:
Ik was eigenlijk van plan mijn keuze straks meteen al toe te lichten, of is daar de ruimte voor wanneer de teams compleet zijn?
Ach, aangezien ik toch niet mee doe wil ik best een tip geven hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:27 schreef The_Verve het volgende:
Zullen we kappen met namen noemen en misschien mensen op ideeën brengen?
Nou, toen ik dat zei vielen ze er nogal over.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:58 schreef golfer het volgende:
Misschien is het idee om met de SC te kappen en dit topic te gebruiken voor het draften?
Maar dan kun je wel weer als eerste een tweede speler kiezen. Aangezien bepaalde posities moeilijker in te vullen zijn dan andere kan je daar je voordeel mee doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:56 schreef toma het volgende:
Tja, als je in de eerste ronde als laatste geloot bent, dan ben je echt de lul. De beste spelers zijn er dan al lang en breed uit.
2000 - 2009?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
1e ronde, 5e keuze, 6e totaal: Di Stefano [ LitmanenAFCA ]
Hehe, zelfde verhaal hiero alleen zijn er nog 9 wachtende voor mijquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:34 schreef Prosac het volgende:
ZIt nog geen speler bij die ik als eerste wou kiezen.
Dan liever alleen Nederlanders. Hoewel je dan wel heel afhankelijk bent van de loting. Een team met Cruijff, Van Hanegem, Van Basten of Gullit zal er sowieso wel met de prijs vandoor gaan.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:17 schreef RayMania het volgende:
Vind het nu alweer leuk en spannend.
Na dit toernooi kunnen we weer een nieuwe editie doen. Bijvoorbeeld alleen Nederlanders of spelers tussen 1990 - 2000, etc.
Maar dan wil ik wel meedoenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:17 schreef RayMania het volgende:
Vind het nu alweer leuk en spannend.
Na dit toernooi kunnen we weer een nieuwe editie doen. Bijvoorbeeld alleen Nederlanders of spelers tussen 1990 - 2000, etc.
Dat is het nadeel van Fok...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:23 schreef toma het volgende:
[..]
Maar dan wil ik wel meedoen
Één dagje niet opgelet op Fok en je kunt al meteen niet meer meedoen
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Heb wel iemand in m'n hoofd die hooguit een seizoen in dit decennium heeft gespeeld.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:19 schreef Blawh het volgende:
Ik vraag me 1 ding af. Gaat het om de prestaties van de spelers in het huidige decennia? Als je bijvoorbeeld Jan Michels kiest, tellen dan alleen zijn prestaties van 2000-2009 of ook de jaren negentig?
Wat mij betreft gewoon het hoogtepunt van die spelers.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:19 schreef Blawh het volgende:
Ik vraag me 1 ding af. Gaat het om de prestaties van de spelers in het huidige decennia? Als je bijvoorbeeld Jan Michels kiest, tellen dan alleen zijn prestaties van 2000-2009 of ook de jaren negentig?
Ik ook, het lijkt me best moeilijk om een duidelijke grens te stellen in een poll...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik beoordeel ook op de hele carriere.
Lijkt me handig voor de doorstroom.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:49 schreef methodmich het volgende:
Nummer 25 zie ik. We werken weer met een PM-systeem, waarbij je eventueel als je vooraf weet mogelijk afwezig te zijn ook degene voor of na je jouw keuze kunt PM'en?
Ik hoop het ook, dan kan ik weer even broedenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als het een beetje meezit, komen we misschien wel tot aan pick 12 vandaag.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ben alleen wel zelf de halve avond weg...
De halve avond hè, niet de helequote:
Nee helaasquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:18 schreef Beschouw het volgende:
Shit, topic gemist. Kan zeker niet meer meedoen?
Daar kunnen wijzelf ook weinig aan veranderen...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:20 schreef leroytje het volgende:
Der wordt veel geluld, maar er is geen vooruitgang
Kom mensen, tempo
Jij mag wel mijn plek overnemen, ik ga dit topic ongetwijfeld tig keer vergeten en dan houd ik de rest alleen maar op...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:18 schreef Beschouw het volgende:
Shit, topic gemist. Kan zeker niet meer meedoen?
Neeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:19 schreef Radegast het volgende:
1e ronde, 7e keuze, 7e totaal: Claude Makalele [Radegast]
Betekent dat dat Makelele weer vrijkomt?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:22 schreef Radegast het volgende:
[..]
Jij mag wel mijn plek overnemen, ik ga dit topic ongetwijfeld tig keer vergeten en dan houd ik de rest alleen maar op...
Je krijgt als het goed is steeds een PM dat je aan de beurt bent.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:22 schreef Radegast het volgende:
[..]
Jij mag wel mijn plek overnemen, ik ga dit topic ongetwijfeld tig keer vergeten en dan houd ik de rest alleen maar op...
Geef mijn plekkie maar aan hem dan.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
En dan is PhifeDawg altijd nog de eerste op de standbylist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |