Eens!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:00 schreef Individual het volgende:
[..]
Antigua vond ik juist wat tegenvallen. Atitlan was prachtig!
Een week na mijn bezoek aan Pacaya barstte die uit. Hij was ook flink actief met veel lava.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:52 schreef Lemans24 het volgende:
Oh ja, Pacaya uiteraard! En dat is het handigst vanuit Antigua. Kost geen drol en kan, met wat geluk, één van de gaafste dingen zijn, die je ziet daar! Eén meter van een lavastroom staan
Het is de helft van Buenos Aires-Amsterdam dus een heel eind. Er vliegen daar geen echte low-cost airlines zoals in Europa en het zal zo'n 500-600 euro kosten..quote:Op maandag 26 mei 2014 17:13 schreef kurk_droog het volgende:
Iemand bekend hier met goedkope vluchten vanaf Buenos naar Midden Amerika of opties om te reizen daartussen ( Panama / Costa Rica ). Ik dacht altijd dat het redelijk goedkoop zou kunnen maar het is aardig aan de prijs allemaal.
Ah oke..ja precies de prijzen die ik ook al vond. Qua tijd is er vee mogelijk maar dat is wel een aanslag in het budget meteen. Over land over die afstand is zeker ook de moeite niet.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:33 schreef Individual het volgende:
[..]
Het is de helft van Buenos Aires-Amsterdam dus een heel eind. Er vliegen daar geen echte low-cost airlines zoals in Europa en het zal zo'n 500-600 euro kosten..
Niet vliegen gaat lang duren en zal niet gek veel goedkoper zijn. Kan wel een stuk goedkoper als je lokale en goedkope bussen neemt en verblijft in goedkope hostels/hotels, maar dat gaat nog langer duren. Als je de tijd hebt is het natuurlijk wel avontuurlijker.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ah oke..ja precies de prijzen die ik ook al vond. Qua tijd is er vee mogelijk maar dat is wel een aanslag in het budget meteen. Over land over die afstand is zeker ook de moeite niet.
Uiteindelijk ben je dan niet veel goedkoper uit lijkt mij inderdaad. Jammer dat er geen treinverbinding is of ietsquote:Op maandag 26 mei 2014 18:23 schreef Individual het volgende:
[..]
Niet vliegen gaat lang duren en zal niet gek veel goedkoper zijn. Kan wel een stuk goedkoper als je lokale en goedkope bussen neemt en verblijft in goedkope hostels/hotels, maar dat gaat nog langer duren. Als je de tijd hebt is het natuurlijk wel avontuurlijker.
Het kan uberhaupt niet. Darien gap enzo. dus sowieso boot of vlucht tussen panama en Columbia.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Over land over die afstand is zeker ook de moeite niet.
Boot is wel episch als je het combineert met een paar daagjes rondzeilen rond de San Blas archipelquote:Op maandag 26 mei 2014 21:10 schreef miro86 het volgende:
[..]
Het kan uberhaupt niet. Darien gap enzo. dus sowieso boot of vlucht tussen panama en Columbia.
Ja..en fuckin duur natuurlijk. Ik ben best goed in die shit uitzoeken alleen Zuid-Amerika / M-A is echt een onbekend terrein voor mij..ook ivm het gebrek aan Spaans hier.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:16 schreef Blik het volgende:
[..]
Boot is wel episch als je het combineert met een paar daagjes rondzeilen rond de San Blas archipel
Ik was met mijn vriendin samen rond de 40 dollar p.p.p.n. kwijt, dat was wel ongeveer het goedkoopst mogelijk op dat momentquote:Op maandag 26 mei 2014 21:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja..en fuckin duur natuurlijk. Ik ben best goed in die shit uitzoeken alleen Zuid-Amerika / M-A is echt een onbekend terrein voor mij..ook ivm het gebrek aan Spaans hier.
Ah oke, valt mee. Mja, dan nog..vanaf Buenos naar daar blijft duurquote:Op maandag 26 mei 2014 21:21 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik was met mijn vriendin samen rond de 40 dollar p.p.p.n. kwijt, dat was wel ongeveer het goedkoopst mogelijk op dat moment
Zoals al gezegd, dat kan niet. Darien Gap zit er tussen inquote:Op maandag 26 mei 2014 21:32 schreef miro86 het volgende:
Lijkt me wel episch: Van Mexico stad naar Buenos Aires rijden...Je bent wel even onderweg...
Dat kan inderdaad. Alleen denk ik dat je dan een paar jaar extra verlof moet opnemen, omdat je niet geheel vrijwillig een nieuwe baan hebt gekregen als persoonlijke chauffeur van Tanja..quote:Op maandag 26 mei 2014 21:24 schreef Individual het volgende:
Darian Gap kan prima per auto:
[ afbeelding ]
Dan heb je natuurlijk wel de ultieme Latijns-Amerikaanse ervaring.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:22 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad. Alleen denk ik dat je dan een paar jaar extra verlof moet opnemen, omdat je niet geheel vrijwillig een nieuwe baan hebt gekregen als persoonlijke chauffeur van Tanja..
Zoals al gezegd door mij, ja. Wil niet zeggen dat je niet per boot even over kan steken, zie het als een veerpont. Moet ook kunnen, toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:16 schreef Blik het volgende:
[..]
Zoals al gezegd, dat kan niet. Darien Gap zit er tussen in
Is een dure oversteek, reken op minimaal 500 euro voor enkel je autoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:37 schreef miro86 het volgende:
[..]
Zoals al gezegd door mij, ja. Wil niet zeggen dat je niet per boot even over kan steken, zie het als een veerpont. Moet ook kunnen, toch?
* Blik zet droommodus aanquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:54 schreef miro86 het volgende:
had eerder een motorfiets in gedachten (ben toch aan het dromen...)
Inclusief de Darien Gap?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:10 schreef Blik het volgende:
[..]
* Blik zet droommodus aan
Mocht ik ooit een mooie prijs winnen in de staatsloterij/postcodeloterij, dan zou ik zoiets ook gaan doen met een Landrover Defender ofzo. Van Alaska naar Ushuaia ofzoMaar dan ook van de Noordkaap tot de Zuidkaap en van Amsterdam naar Japan. Lijkt me fantastisch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |