abonnement Unibet Coolblue
pi_69715841
Heel erg bedankt! Dat zal nog een hoop kijken vergelijken worden in ieder geval.

Ik zal vast nog wel een hoop meer vragen krijgen de komende weken Maar vooralsnog bedankt allen
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_69716360
Hampstead Britannia! Zie alleen al de reviews maar. Gemiddeld 50 p/n en dan zit je vlak naast de metro en camden voor 't uitgaan. Perfect imo. Je bent zo in 't centrum.
pi_69716878
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:46 schreef jmac het volgende:
Fietsen @ Oxford Street & Picadilly Circus en nog leven
Fietsers en Londen .. mij niet gezien. Toch tof dat je het doet
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_69717208
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:31 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Fietsers en Londen .. mij niet gezien. Toch tof dat je het doet
't is wel te doen hoor. In 't begin ben je al snel bang en ga je tegen de stoeprand aanfietsen maar je moet gewoon de ruimte nemen die je hoort te krijgen en het de auto's gaan er eigenlijk vrij redelijk mee om. Ze geven je iig makkelijk de ruimte en het is zo gevaarlijk allemaal niet. En het is stukken fijner dan alles lopen imo. Ik ben iig om en doe voortaan (het meeste) op de fiets ipv wandel of metro.
  donderdag 4 juni 2009 @ 22:53:48 #280
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_69721010
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:46 schreef jmac het volgende:
Fietsen @ Oxford Street & Picadilly Circus en nog leven
Ik fiets hier ook redelijk veel. Behalve kleine lokale ritjes fiets ik wel eens van zuid oost naar m'n vriendin in noord oost (35-40km) door the City heen en dat gaat prima. De vervelendste weggebruikers zijn motoren, andere fietsers, plots overstekende voetgangers en black cabs.

Ik ben bijna even snel als een auto op het hele traject en veel sneller door the City omdat ik (dankzij onze burgervader) niet op rode stoplichten hoef te wachten.

Twee weken geleden nog 94km op een dag in Wales gefietst en daar had ik wat gevaarlijkere momenten omdat er minder verkeer is en dus sneller gaat en je kan op zo'n klein weggetje bijna geen kant op.

En dat allemaal op m'n brakke mountain bike!
reset
pi_69723896
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:31 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Fietsers en Londen .. mij niet gezien. Toch tof dat je het doet
Echt prima te doen. Ik fiets in het weekend eigenlijk alles op mijn ouwe oma-fiets. Gewoon een kwestie van de relaxte routes nemen, niet te veel haast hebben en dan stiekem nog steeds sneller zijn door het centrum. Ik zou echt niet meer zonder fiets willen in Londen.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  vrijdag 5 juni 2009 @ 00:07:16 #282
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_69724500
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 23:53 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Echt prima te doen. Ik fiets in het weekend eigenlijk alles op mijn ouwe oma-fiets. Gewoon een kwestie van de relaxte routes nemen, niet te veel haast hebben en dan stiekem nog steeds sneller zijn door het centrum. Ik zou echt niet meer zonder fiets willen in Londen.
Hmm, ik moet dus iets aan mn narrow minded geest doen en eens op een fiets stappen dus . Hehe, de main reason waarom ik eigenlijk niet fiets is omdat ik mezelf iets te goed ken. Ik vertek vaak te laat van huis, dus rustig fietsen voor mij is er nooit echt bij. Ik weet van mezelf gewoon dat ik dan vaak helse capriolen uit haal om nog op tijd ergens te komen, of dat nu een afspraak is op een zaterdag of op tijd zijn voor de 1e college op maandag maakt niet zo veel uit. Ik waag dat liever niet in Londen Ik relax liever op m'n board zoevend door de menigte met een aantal vrienden richting het centrum.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_69724935
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:07 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hmm, ik moet dus iets aan mn narrow minded geest doen en eens op een fiets stappen dus . Hehe, de main reason waarom ik eigenlijk niet fiets is omdat ik mezelf iets te goed ken. Ik vertek vaak te laat van huis, dus rustig fietsen voor mij is er nooit echt bij. Ik weet van mezelf gewoon dat ik dan vaak helse capriolen uit haal om nog op tijd ergens te komen, of dat nu een afspraak is op een zaterdag of op tijd zijn voor de 1e college op maandag maakt niet zo veel uit. Ik waag dat liever niet in Londen Ik relax liever op m'n board zoevend door de menigte met een aantal vrienden richting het centrum.
Hm, dus op een board heb je wel tijd en ben je relaxed en op de fiets moet je stressen?

Anyway, fietsen vind ik in ieder geval enorm relaxed. Daarbij heb ik (nog) geen auto in Londen, dus het is wel zo makkelijk als ik af en toe 2 kratje pils op de drager kan zetten. Wandelen met die shit is geen grap.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  vrijdag 5 juni 2009 @ 12:04:13 #284
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_69734279
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 00:20 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Hm, dus op een board heb je wel tijd en ben je relaxed en op de fiets moet je stressen?

Anyway, fietsen vind ik in ieder geval enorm relaxed. Daarbij heb ik (nog) geen auto in Londen, dus het is wel zo makkelijk als ik af en toe 2 kratje pils op de drager kan zetten. Wandelen met die shit is geen grap.
Op een board ga je met vrienden ergens naar toe, en is het inderdaad relaxed. Met een board door het park ( of het dan wel of niet mag ) is erg relaxed. Uiteraard niet zo snel als een fiets, maar dat moet je meer zien als vrije tijd / maffe hobby. Overigens zijn er wel meer skaters op het financieel district, zo zag ik laatst nog een aantal skaters voor bij UBS.

Fietsen is haasten, zelfde als de metro. Sowieso kan ik moeilijk rust vinden in een drukke razende menigte wat betreft vervoer op de straat en via de metro. Het is dan ook vaak met kunst en vliegwerk die roltrap naar beneden ( en velen met mij ) om naar de metro te rennen. Rustig en langzaam fietsen en proberen te relaxen zou ik doen op een vakantie in bijv. Oostenrijk langs een paar alpen weilanden ofzo

Overigens doen we hier niet echt aan kratten, meer aan sixers dat kun je te minste lopend tillen
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_69735584
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 12:04 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Overigens doen we hier niet echt aan kratten, meer aan sixers dat kun je te minste lopend tillen
Lopend lauw bier uit blik drinken

In de tuin koude biertjes weg zetten met vrienden
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_69735617
PS: Mijn koelkast staat voor dit weekeinde zo vol dat ik me er bijna voor schaam
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  vrijdag 5 juni 2009 @ 12:56:28 #287
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_69735865
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 12:48 schreef Drive-r het volgende:
PS: Mijn koelkast staat voor dit weekeinde zo vol dat ik me er bijna voor schaam
Waar haal jij eigenlijk je alcoholische dranken vandaan? Supermarkt of van die specifieke liquor/alcohol stores in Londen?

Ben je overigens ooit ergens in Londen Mountain Dew tegen gekomen? Dat specifieke Amerikaanse drankje wat ik nergens kan vinden in Londen
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_69736072
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 12:56 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Waar haal jij eigenlijk je alcoholische dranken vandaan? Supermarkt of van die specifieke liquor/alcohol stores in Londen?

Ben je overigens ooit ergens in Londen Mountain Dew tegen gekomen? Dat specifieke Amerikaanse drankje wat ik nergens kan vinden in Londen
Supermarkt. Meestal bestel ik via internet (Ocado, wat levert voor Waitrose), anders fiets ik even langs de Waitrose in de buurt. Eens in de zoveel tijd bestel ik wat dozen wijn bij zo'n wijn groothandel, dat scheelt behoorlijk met losse flessen kopen in de supermarkt en daarbij heb je dan tenminste een beetje keuze in huis. Verder lijkt mijn voorraad sterke drank enkel te groeien. Ik drink dat zelf nauwelijk, alleen tijdens feestje thuis. En tijdens feestje neemt iedereen sterke drank mee, waardoor de voorraad steeds meer bestaat uit vele halfvolle flessen

Ik zit erover te denken eens mensen uit te nodigen voor een zuip-sessie waarbij alle sterk er doorheen moet en niemand iets mee mag nemen. Maar dat zou gevaarlijk kunnen worden.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_69736423
Alcohol inderdaad over het algemeen van de supermarkt, maar vaak ook om 3 uur 's ochtends uit een van de vele 24 hour off-licenses.

En Mountain Dew krijg je hier:
http://www.cybercandy.co.uk/aaasmt/

3 Garrick Street
Covent Garden
LONDON
WC2E 9BF

10.30am to 8.00pm on Saturdays
11.00am to 8.00pm Sunday - Friday
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:21:25 #290
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_69736799
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:11 schreef MonopolyMan het volgende:
Alcohol inderdaad over het algemeen van de supermarkt, maar vaak ook om 3 uur 's ochtends uit een van de vele 24 hour off-licenses.

En Mountain Dew krijg je hier:
http://www.cybercandy.co.uk/aaasmt/

3 Garrick Street
Covent Garden
LONDON
WC2E 9BF

10.30am to 8.00pm on Saturdays
11.00am to 8.00pm Sunday - Friday
Dank! Mountain Dew is namelijk niet normaal verkrijgbaar in de UK dus moet je het van dit soort shops doen. En US foods and drinks bestellen via internet is vaak wat prijzig, haal het liever op.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:32:15 #291
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_69737191
Ik heb geboekt voor september
Is inmiddels de vierde keer dus voornamelijk beetje shoppen en uitgaan (hotel om de hoek bij Westfield )

Voor het eerst via Priceline geboekt, echt een aanrader als je een beetje betaalbaar hotel zoekt in pricey London... 75 euro per nacht voor een kamer in het Hilton Kensington. In een cheap ass hostel betaal je dat ook voor een eigen kamer.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:36:24 #292
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_69737331
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:32 schreef _Boo_ het volgende:
Ik heb geboekt voor september
Is inmiddels de vierde keer dus voornamelijk beetje shoppen en uitgaan (hotel om de hoek bij Westfield )

Voor het eerst via Priceline geboekt, echt een aanrader als je een beetje betaalbaar hotel zoekt in pricey London... 75 euro per nacht voor een kamer in het Hilton Kensington. In een cheap ass hostel betaal je dat ook voor een eigen kamer.
Moah, dat valt ook wel mee hoor. In een cheap ass hostel zoals bijv. de hostels van LHA betaal je rond de 28 pond per nacht. Dat is bij lange na niet 75 euro per nacht. En dan beschik je ook over een 1 persoons kamer + tv en dergelijke.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:40:00 #293
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_69737467
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:36 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Moah, dat valt ook wel mee hoor. In een cheap ass hostel zoals bijv. de hostels van LHA betaal je rond de 28 pond per nacht. Dat is bij lange na niet 75 euro per nacht. En dan beschik je ook over een 1 persoons kamer + tv en dergelijke.
75 euro voor 2 personen. Die 28 pond die jij noemt is voor 1 persoon.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:43:22 #294
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_69737581
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:40 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

75 euro voor 2 personen. Die 28 pond die jij noemt is voor 1 persoon.
Ah, maar ik kon ook nergens in je vorige post vinden dat het voor 2 personen was bedoeld
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_69741563
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 22:53 schreef Individual het volgende:

[..]

omdat ik (dankzij onze burgervader) niet op rode stoplichten hoef te wachten.

Oh is dat zo? wist ik niet. Dat maakt het nog beter Op 't nieuws was ook dat in Mei een cycle highway klaar zou zijn in 't centrum.

Merci trouwens voor de DEW tip Je hebt hier gelukkig veel meer keus qua softdrinks. Heerlijk al die zoete mik met pineaplle en nog meer exotische zooi.

In de States hebben zs trouwens 't mooie dat je je fiets voorop een drager in de bus kan zetten. Dus zeg maar bij de bumper van een bus zit een bagagedrager voor bikes (max 3) en je knalt 'm erop, stapt in en als je uitstapt pak je 'm eraf
  vrijdag 5 juni 2009 @ 15:51:10 #296
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_69742153
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 15:36 schreef jmac het volgende:

[..]

Oh is dat zo? wist ik niet. Dat maakt het nog beter Op 't nieuws was ook dat in Mei een cycle highway klaar zou zijn in 't centrum.
Ik had vaag zoiets gehoord, dus ik neem het maar meteen voor waar aan. Als ze me stoppen is mijn Engels ineens heel slecht.
quote:
In de States hebben zs trouwens 't mooie dat je je fiets voorop een drager in de bus kan zetten. Dus zeg maar bij de bumper van een bus zit een bagagedrager voor bikes (max 3) en je knalt 'm erop, stapt in en als je uitstapt pak je 'm eraf
Ja dat zouden ze hier ook moeten doen! Je mag trouwens on bepaalde stukken met de tube en trein de fiets ook mee, maar dan moet je ff op de tfl website kijken waar precies.
reset
pi_69766125
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 18:37 schreef veekeend het volgende:
Volgende maand ben ik sowieso een paar keer weer in London. Wil dan eigenlijk ook een dagje Wimbledon meepakken. Is dat via de particuliere weg nu nog te regelen (zonder in een tentje voor de deur te gaan zitten bij de kassa), of moet ik toch de netwerken gaan inschakelen? Iemand ervaring mee?
Volgens mij kun je officieel alleen nog kaarten krijgen als je heel lang in de rij gaat staan, van mensen die hun toegewezen kaarten niet gekocht hebben Ik heb zelf wel kaarten. Ben vorig jaar een keer bij het wimbledon-museum geweest en daar kon je je inschrijven voor kaarten (soort loting-systeem). Voor de grap gedaan en tijdje terug opeens een brief in de bus gekregen dat we 2 kaarten voor Centre Court toegewezen kregen (je moet ze dan overigens nog wel betalen voor 120 pond per 2).
Vind dit op zich wel een grappig systeem, zodat kaarten niet massaal door obscure ticketbureaus worden opgekocht en ze onbetaalbaar worden voor tennisliefhebbers. Maargoed, dat zal ook de reden zijn dat jij nu niet makkelijk aan kaarten kan komen

[edit] zie dat ik reageer op een post van 3 weken terug. Hoop dan dat het inmiddels misschien toch gelukt is
  zaterdag 6 juni 2009 @ 18:16:57 #298
144030 fusionfake
aint nuthin after that!
pi_69774685
Voor 10E pp retourtje londen via ryanair geboekt Entropay gebruikt dus er kwamen ook geen cc kosten bij.

Hostel in bayswater voor 15E/p.p.n incl. ontbij, en easybus transfer van stansted naar baker street voor zo'n 15 euro retour geloof ik.

[ Bericht 2% gewijzigd door fusionfake op 06-06-2009 18:42:18 ]
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubt
  zondag 7 juni 2009 @ 00:09:50 #299
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_69784256
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 18:16 schreef fusionfake het volgende:
Voor 10E pp retourtje londen via ryanair geboekt Entropay gebruikt dus er kwamen ook geen cc kosten bij.

Hostel in bayswater voor 15E/p.p.n incl. ontbij, en easybus transfer van stansted naar baker street voor zo'n 15 euro retour geloof ik.
Ik ken veel hotels in bayswaters, maar ken er geen enkele voor 15e per persoon
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 7 juni 2009 @ 00:19:31 #300
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_69784476
quote:
Op zondag 7 juni 2009 00:09 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik ken veel hotels in bayswaters, maar ken er geen enkele voor 15e per persoon
Waarschijnlijk een dorm, maar dan nog is het wel heel erg weinig
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')