QFTquote:Op maandag 23 maart 2009 18:44 schreef Edwinuss het volgende:
Ik wist dat die loser van een AQ zoiets ging doen, wat is het toch een mongool.
Hoop snel dat Bart ( top mod ! ) die shit even wijzigt.
quote:Op maandag 23 maart 2009 18:44 schreef Edwinuss het volgende:
Ik wist dat die loser van een AQ zoiets ging doen, wat is het toch een mongool.
Hoop snel dat Bart ( top mod ! ) die shit even wijzigt.
AQ-gay.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:53 schreef AQuila360 het volgende:
Bart en ik hebben een afspraak!
Hij past hem niet aan![]()
Bartje
Maar zou ik de high res versies kunnen krijgen om posters van te maken?quote:Op maandag 23 maart 2009 18:49 schreef Reintji het volgende:
Voor de liefhebbers, nogmaals
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maandagavond, rontgenavond. Vandaag de Super Nintendo!
ME ME MEquote:Op maandag 23 maart 2009 18:56 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Maar zou ik de high res versies kunnen krijgen om posters van te maken?
Krijg je zelf natuurlijk ook wat
Uhm dat kan zo veranderd worden... Je weet dat ik admin/root rechten heb op zo'n 2500 servers of niet?quote:Op maandag 23 maart 2009 18:55 schreef AQuila360 het volgende:
We wachten het al!
De poll zegt dat die mag blijven staan! we wachten ook ff de rest van de SCérs af!
quote:Op maandag 23 maart 2009 18:56 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Maar zou ik de high res versies kunnen krijgen om posters van te maken?
Krijg je zelf natuurlijk ook wat
quote:Op maandag 23 maart 2009 19:05 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ben van de TT Politie!
We hebben geen onrechtmatigheden in de TT gevonden! Deze zal dus niet veranderd worden!
AQ,
Gaat de politie daarover? Wordt toch getoetst door het rechtsysteem? Of had je een HOvJ erbij?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:05 schreef AQuila360 het volgende:
We hebben geen onrechtmatigheden in de TT gevonden! Deze zal dus niet veranderd worden!
AQ,
Dus...?quote:
Wettig!quote:
Denk helaas dat ie je te oud zal vinden...quote:Op maandag 23 maart 2009 19:19 schreef SpankmasterC het volgende:
Als die AQ's Wonderland is, dan ga ik nog liever met Michael Jackson naar huis!!
Als je even iemand overhaalt om een tekstje te verzinnen, dan zet ik je er wel bijquote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 19:05 schreef AQuila360 het volgende:
AQ,
AQuila faalt weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Poit verschuilt zich even
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 20:13 schreef Poit het volgende:
SummerBreeze: Het Breezersletje van Social Disorder. Heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk.Staat erinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Poit verschuilt zich even
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Laat een ander dan iets anders verzinnen. Volgens mij heeft koei die van jou bedacht.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:43 schreef Lyzio het volgende:
Wie verzint dat eigenlijk in de OP? Ik vind die van mij helemaal niet leuk
Wat ben jij blij?quote:
Ach, je kan tenminste wel trots zijn op de TT.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is hier eigenlijk geen reden toe idd![]()
Brievuhhhh maandag!!
Dat kan ik niet zijn Bart! Om hij is FOUT!quote:Op maandag 23 maart 2009 22:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Ach, je kan tenminste wel trots zijn op de TT.
Om hij is fout? Wat is dat voor allochtoons?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zijn Bart! Om hij is FOUT!
Ik maak geen gare TT's en ik fap er ook niet op![]()
Ik heb pas nog iemand geholpen die ook geen paypal hadquote:Op maandag 23 maart 2009 22:14 schreef Edwinuss het volgende:
AQ ik vertrouw je niet, dus ik ga geen zaken met je doen.
Ok.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb pas nog iemand geholpen die ook geen paypal had![]()
Maar goed graag of niet
Dat is taal van de straat Bartquote:Op maandag 23 maart 2009 22:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Om hij is fout? Wat is dat voor allochtoons?
NEEEEquote:
Ik vertrouw het niet dudequote:Op maandag 23 maart 2009 22:28 schreef Edwinuss het volgende:
AQ jij hebt een PM.
Maak dan Paypal aanquote:
Heb ik al eens gedaan, mijn account is geblokt en nu moet ik een kopie maken van mijn legitimatie en dat geld wat ze hebben bijgeschreven.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maak dan Paypal aan![]()
Duurt maar paar dagen!
Ik heb een lekker kratje hertog jan in de koelkast staan, WASSUP!quote:Op maandag 23 maart 2009 22:34 schreef Poit het volgende:
Serieus, Skate m'n z'n geouwehoer over z'n tampeloeris
Koning!
Fraudeurquote:Op maandag 23 maart 2009 22:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb ik al eens gedaan, mijn account is geblokt en nu moet ik een kopie maken van mijn legitimatie en dat geld wat ze hebben bijgeschreven.
Probleem is dat ik dat laatste niet meer kan vinden..
quote:23-3-09
28 maart komt review 25. Hij is bijna af en het wordt 1 van de beste reviews uit de DGVF!! geschiedenis. Ik zit alleen met 1 probleem......... De hele review duurt langer dan 12 minuten en dan hebben we het alleen nog maar over part 1. Hopen dat YouTube het allemaal goedkeurt. Verder komt DGVF!! DVD 2 midden-eind april uit en de DVD zal gewoon in de store te bestellen zijn. DGVF!! De movie laat nog wel even op zich wachten, want die staat namelijk gepland voor een release in de zomervakantie.
Paas mijn zo'n verdomd lekker koel fleske pils!!quote:Op maandag 23 maart 2009 22:37 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik heb een lekker kratje hertog jan in de koelkast staan, WASSUP!
Mja zo gaat datquote:Op maandag 23 maart 2009 22:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Paas mijn zo'n verdomd lekker koel fleske pils!!
Mijn pils is op.. Stel sprinkhanen in huis gehad zaterdag.. Komt een groep langs, gaat weer weg, BIER OP
Welke popup?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:56 schreef Poit het volgende:
Vind die popup irritant.. Laat mij gewoon een nieuwe tab openen, hoerenzooi.
Filmpje was leuk trouwens AQ.
quote:Op maandag 23 maart 2009 23:02 schreef lennartb.nl het volgende:
Even 'The Rocker' erbij opzetten, kijken of dat wat is
Als je hem in vuurvos opent op een pc dan wilt hij zo graag op puppen. Als je hem opent in een nieuw tabblad krijg je zo'n vuige link.quote:
quote:
Ik heb nog 22½ flesjesquote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 23:16 schreef Poit het volgende:
Wat ben ik blij met een avondwinkel..
* Poit is trots eigenaar van een sixpack halve liters!
quote:
Baasquote:Op maandag 23 maart 2009 23:22 schreef Poit het volgende:
Onder druk naar de avondwinkel moeten..
Wel in stijl trouwens, shabby trainingsbroek, oud fout shirt en een petje op.. Pas helemaal in m'n wijk
Sorry Emar, zal woensdag een sabbatical houdenquote:
QFT!!!quote:
Of cassis van de Lidl zekerquote:
BRILJANTE cover van een BRILJANT nummerquote:
Ik heb spijt van mijn aanschaf van Hertog Jan. Want straks is ie niet meer in de aanbieding en ga ik weer over op de AH Pilsenerquote:
Moet ik je nou 2 keer faalhaas noemen op 1 dag??quote:Op maandag 23 maart 2009 23:31 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik heb spijt van mijn aanschaf van Hertog Jan. Want straks is ie niet meer in de aanbieding en ga ik weer over op de AH Pilsener
Eerste nummer dat ik van Disturbed kende, waardoor ik ze ontdektequote:
Komt door mijn financiele positiequote:Op maandag 23 maart 2009 23:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Moet ik je nou 2 keer faalhaas noemen op 1 dag??
Hier is het nog droog, god vindt Gouda blijkbaar een stuk LAMEr dan Groningenquote:Op maandag 23 maart 2009 23:33 schreef Poit het volgende:
Het regent hier opeens kneiter hard!!!
Blij dat ik nu niet in m'n shabby trainingsbroek loop
Godverfuckingdomme wat vet ookquote:
En tercht!!!! Gebeurt er tenminste nog wat hier in dit kutdorpquote:Op maandag 23 maart 2009 23:35 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Hier is het nog droog, god vindt Gouda blijkbaar een stuk LAMEr dan Groningen
U bezit de nodige kennisquote:
Ik ook enigzins, half 11 pas op schoolquote:
koeiquote:
Luie donderquote:
Schande! Ik heb wel heel veel, maar niet hier op de laptop van m'n vriendinquote:Op maandag 23 maart 2009 23:53 schreef Poit het volgende:
Ik heb maar 1 cd van ze.. de eerste denk ik.
en koei, ben niet jaloers, tenzij ik naast je lig
Ze komen naar je toequote:Op maandag 23 maart 2009 23:55 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Schande! Ik heb wel heel veel, maar niet hier op de laptop van m'n vriendin
nog zo'n geweldige cover van een BRILJANT nummer
Nouja, als Poit het niet is, dan ben ik het wel.... Morgen vroeg op en tot laat... heel laat aan het werk...quote:
Luister nu Genesis - Invisible Touchquote:
Parrrrrrrrrrrrt deux binnenquote:
Jobs donequote:
Sorry, Pooit van der Hornyquote:
quote:
Toch niet The Edge van U2?quote:
Ik heb Rumble Roses XX maar daar houdt m'n worstel kennis ook opquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:23 schreef Poit het volgende:
ik zet rtl7 aan, poker bezig, dacht ik Poit te zien staan... Was het Pot
meer hoef je niet te wetenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:23 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik heb Rumble Roses XX maar daar houdt m'n worstel kennis ook op
Rob Zombie behoort ook tot de heerlijke nostalgiequote:
Leek me ook wel genoeg ja. Zoveel hoef ik ook niet te weten van wortels.quote:
White Zombie / Rob Zombie... prima toch?!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:25 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Rob Zombie behoort ook tot de heerlijke nostalgie
SUP!
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:32 schreef lennartb.nl het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)ssen.html%3Fxref%3D1
Ik blijf nog wel even wakkerquote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:36 schreef koei het volgende:
Nu al naar bed gaan
Waar is alle gezelligheid gebleven
Die ligt in m'n slaapkamerquote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:36 schreef koei het volgende:
Nu al naar bed gaan
Waar is alle gezelligheid gebleven
Nouja, hij ligt in jouw slaapkamer, dus blijkbaar noem jij je Tarzan Spanky...quote:
*FAB*quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:53 schreef lennartb.nl het volgende:
Koei & Pooit v d Horny, sitting in a tree.
30 seconden laterquote:
Nou, dan voel ik me stiekem toch een beetje vereerd!quote:
Dat zou je niet verder vertellen...quote:
Je bent m'n wildste fantasie, dat weet je toch!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 01:00 schreef koei het volgende:
[..]
Nou, dan voel ik me stiekem toch een beetje vereerd!
maar wel lekker!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 01:16 schreef koei het volgende:
Een beetje vreemd zijn jullie wel...
Weltrusten Lennie!
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 01:16 schreef lennartb.nl het volgende:
Slaap lekker gimmickloze midlifeboi
Anders loopt het kwijl er uit.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 01:25 schreef disjfa het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Je moet iets nats hebben.quote:
En.... danquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:58 schreef AQuila360 het volgende:
En Lenny, Poit en in mindere mate ook koei! Jullie zijn krakers!!!!![]()
Akwila is toch zo'n GeenStijl lutser... ?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:04 schreef disjfa het volgende:
[..]
En.... danIs dat in jouw wereld een negatief woord?
Tits N Ass natuurlijk...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:35 schreef disjfa het volgende:
Wat is tna bij SD trouwens als ik vragen magBij mij namelijk http://www.tnawrestling.com/
P.O.W.N.E.D! Appeltje eitje! Ongezien de tyfus krijgen!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:22 schreef Edwinuss het volgende:
Geenstijl kan wel tof zijn, heb die filmpjes van Rutger altijd wel kunnen waarderen, maar die nieuwsberichten.. En dat ze niet eens een forum hebben
Ik ga echt in mijn broek schijten van het lachen als blijkt dat ze genoeg leden hebben maar niet doorgelaten zijn, had al dat slijmen bij iedereen ook geen zin.
GOOOOOEDEMORGEN!quote:
ZIEK!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:27 schreef Lyzio het volgende:
[..]
P.O.W.N.E.D! Appeltje eitje! Ongezien de tyfus krijgen!
Wat een leuk lied hebben die drie dames toch gemaakt voor PownedVooral die Angelina Jolie look-alike, damn.
Ja, youtube something yadayada... ik dacht al dat het aan Safari lag...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:06 schreef Poit het volgende:
error: TypeError: $("a[rel='youtube']").fancybox is not a function
Kreeg ik als foutmelding?
Je zomerhuisje?quote:
De dakpannen waren op, dus dan maken ze er maar een plat dak met een penis op van...quote:
Dat lijkt meer op een steeksleutel dan een penisquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:26 schreef disjfa het volgende:
Tsja, wat wil je als je geinspireert word door bergen zoals deze
[ afbeelding ]
Je gebruikt in een gemiddelde zin meerdere ziektes en wenst mensen vanales toe, maar een piemeltje vind je eng....quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:58 schreef Lyzio het volgende:
Wat een verschrikkelijk woord is dat 'penis' tochKlinkt toch niet.
Waar dan? Piemel is al stukken beter. Penis is gewoon een achterlijk woord.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je gebruikt in een gemiddelde zin meerdere ziektes en wenst mensen vanales toe, maar een piemeltje vind je eng....
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:02 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Waar dan? Piemel is al stukken beter. Penis is gewoon een achterlijk woord.
Even snel een reactie van je.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:27 schreef Lyzio het volgende:
[..]
P.O.W.N.E.D! Appeltje eitje! Ongezien de tyfus krijgen!
Dat is een stuk tekst uit dat liedje van Powned, ongelofelijke faalhaasquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:05 schreef disjfa het volgende:
[..]
[..]
Even snel een reactie van je.
Je bent gewoon zelf een penis!
faalhaas?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:07 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat is een stuk tekst uit dat liedje van Powned, ongelofelijke faalhaas
Luisterd?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:10 schreef disjfa het volgende:
[..]
faalhaas?
Een beetje normaal persoon luisterd niet naar dingen van geenstijl
Faalhaasquote:
Nou, ik heb hem voor de gelegenheid eens opgezocht en damn, wat een kansloos kutnummer. Zeer falende variant op Jeugd van Tegenwoordig. Zelfs de clip met "lekkere wijven" kan me niet bekoren.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:10 schreef disjfa het volgende:
[..]
faalhaas?
Een beetje normaal persoon luisterd niet naar dingen van geenstijl
Die Angelina Jolie doet 't 'm wel hoor!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Nou, ik heb hem voor de gelegenheid eens opgezocht en damn, wat een kansloos kutnummer. Zeer falende variant op Jeugd van Tegenwoordig. Zelfs de clip met "lekkere wijven" kan me niet bekoren.
Je bedoelt die dochter van André van Duin?!?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:17 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Die Angelina Jolie doet 't 'm wel hoor!
JUIST!! Zelden zo'n scheve bakkes gezien. En d'r trampstamps maken d'r ook niet aantrekkelijker.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:27 schreef Fallen het volgende:
[..]
Je bedoelt die dochter van André van Duin?!?
Man, dat mens is eng! Brrrrrrr....
Ken je vast wel!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:33 schreef disjfa het volgende:
Ik ben echt zo blij dat ik geen idee heb wie dat is
Niet?quote:
Haterquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:32 schreef Poit het volgende:
[..]
JUIST!! Zelden zo'n scheve bakkes gezien. En d'r trampstamps maken d'r ook niet aantrekkelijker.
Jij praat over emoties. Ben je beetje gay vandaag. Wil je een augurkje.quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 20:13 schreef Poit het volgende:
SummerBreeze: Het Breezersletje van Social Disorder. Heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk.Ik zie het nu pas. Hij is leuk. Dank je welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Poit verschuilt zich even![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:21 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas. Hij is leuk. Dank je wel
Nee ik vind GS stomquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:19 schreef Fallen het volgende:
[..]
Akwila is toch zo'n GeenStijl lutser... ?
Dan wel ja...
Jeej, een microsoft product dat een adapter nodig heeft om op een ander microsoft product te werken.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:43 schreef AQuila360 het volgende:
Ja Edje dat is mogelijk maar dan moet je wel eerst nog een apparaatje kopen
Als je draadloos hebt, heb je echt deze nodig naast je driversquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:49 schreef Edwinuss het volgende:
Heb het even opgezocht, je hoeft alleen drivers te downloaden.
Kies voor Les Deux Thorens a 195 euroquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:57 schreef koei het volgende:
Zo, het lijkt erop alsof ik toch nog op wintersport ga![]()
![]()
Alleen wel maar een lang weekend, maar een lang weekend is nog altijd beter dan niks. Nu nog kiezen tussen Les Deux Alpes a 170 euro of Val Thorens a 220 euro...
Ik 1 met kabel.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:01 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Als je draadloos hebt, heb je echt deze nodig naast je drivers
[ afbeelding ]
Pettiduivelquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:01 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Als je draadloos hebt, heb je echt deze nodig naast je drivers
[ afbeelding ]
quote:BANGKOK - Een Thaise brandweerman heeft verkleed als spiderman een 8-jarig jongetje gered. Het autistische kind was op een balkon op de derde verdieping van zijn school geklommen en weigerde daar vanaf te komen.
Pas toen 'spiderman' hem ervan overtuigde dat er geen monsters waren, durfde hij zich aan zijn redder over te geven.
De jongen was voor het eerst op school en daardoor erg nerveus, meldde de politie dinsdag. De brandweerman had het spidermanpak toevallig in de kazerne liggen, omdat hij dat had gebruikt bij ontruimingsoefeningen op scholen.
Zo is dat!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:18 schreef SocialDisorder het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)ngen-van-balkon.html
[..]Held
Met wat ?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:35 schreef AQuila360 het volgende:
Nog een uur en ik kap er weer mee voor vandaag!!!!
Hij was pas een held als ie dat jongetje mid-air had opgevangen, slingerend aan een spinwebdraad.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:31 schreef AQuila360 het volgende:
Hij was pas een held als die dat jochie gewoon liet springen en dan niet opvangen
Leren voor tentamen ook al komt er nu al nix meer vanquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Hij was pas een held als ie dat jongetje mid-air had opgevangen, slingerend aan een spinwebdraad.
Doe mij ook eens, mijn Disturbed-collectie is een klein beetje verdwenenquote:
Matig.quote:
Shit, tot wanneer kon datquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:35 schreef lennartb.nl het volgende:
VERDOMME ik ben te laat met het vervangen van m'n pinpas-design, nu krijg ik m'n lelijke oude nog een keer
T/M gisterquote:
Ik heb al jaren hetzelfde desing, tot de Rabobank weer met een andere komtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:35 schreef lennartb.nl het volgende:
VERDOMME ik ben te laat met het vervangen van m'n pinpas-design, nu krijg ik m'n lelijke oude nog een keer
Lijkt me wel tof, ik had al best een leuk designetje liggen. En het leek me ook heel tof om hem helemaal wit met zo'n rood kruisje van IE te doenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:39 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik heb al jaren hetzelfde desing, tot de Rabobank weer met een andere komtHet is echt niet dat elke dag naar me pasje ga zitten staren
Kutzooiquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:38 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
T/M gister![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verdomme ik had zoiets tofs kunnen doen, maar ik ben gewoon te dom geweest om het uit te stellen
Ik had nog liever een oranje ING pas gehad dan m'n saaie oude design die ik al jaren hebquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:41 schreef Bart het volgende:
[..]
KutzooiNou ja, je bent in ieder geval niet alleen
laat zien danquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:41 schreef Fallen het volgende:
ik heb heel nerderig een screenshot van Tempest 2000 op mijn pinpas staan.
ik heb een geile blauwe leeuw op m'n pinpas staan. Ik hoef niet zo'n kek design voor iets wat 90% van de tijd in m'n fokking portemonnee zit.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:41 schreef Fallen het volgende:
ik heb heel nerderig een screenshot van Tempest 2000 op mijn pinpas staan.
ik heb 3 groene ABN Amro passen en 1 zilveren pasquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik heb een geile blauwe leeuw op m'n pinpas staan. Ik hoef niet zo'n kek design voor iets wat 90% van de tijd in m'n fokking portemonnee zit.
Ja, vanavond.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |