dat dusquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
verkapte ik-wou-dat-ik-dat-durfde reactie
Het is een slaaf he, dan zul je hem eerst een opdracht moeten geven.quote:
Ja en? Als je dit niks vindt dan klik je het topic weg. Klaar.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:26 schreef muay-toy het volgende:
nee ik hoef geen aangeklede vent te zijn. Als je echt aandacht wilt en een vrouw zijn laat dan je pik eraf hakken en word transseksueel. Dit is helemaal niets FIkkie. Bovendien heeft die vent dit al op elk forum geprobeerd in de afgelopen 5 jaar. Het is gewoon sneu.
nee, jij met je kneuzige kruistocht om het woord "geven" te introduceren, dan is deze manier minder kansloos....quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:26 schreef muay-toy het volgende:
nee ik hoef geen aangeklede vent te zijn. Als je echt aandacht wilt en een vrouw zijn laat dan je pik eraf hakken en word transseksueel. Dit is helemaal niets FIkkie. Bovendien heeft die vent dit al op elk forum geprobeerd in de afgelopen 5 jaar. Het is gewoon sneu.
Dat is wel een hele goede eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:57 schreef Black_Rainbow het volgende:
Is man bijt hond niet iets voor je om een beetje onder de aandacht te komen? Ze staan altijd te springen om markante figuren in de spotlights te zetten. Kan je er nog een slaatje uit slaan ook, om bijvoorbeeld je keuken te verbouwen.
Anders zit je er even mee.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:26 schreef muay-toy het volgende:
nee waar ik vandaan kom zijn we de tijd voor. ga jij maar terug naar je nightelf level 60quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, jij met je kneuzige kruistocht om het woord "geven" te introduceren, dan is deze manier minder kansloos....
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:04 schreef muay-toy het volgende:
[..]
nee waar ik vandaan kom zijn we de tijd voor. ga jij maar terug naar je nightelf level 60
quote:Geboortedatum: 07-05-1999
Opleiding: poep opleidinglol
Beroep: kakkiepoep![]()
och hemel, zo'n foto heb ik ook nog ergensquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Leuk zo'n schoen op je hoofd, maar het is natuurlijk des FOK!'s om met een vergiet op je hoofd de foto te schieten. Dus hop met een vergiet op je kop.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:03 schreef Isdatzo het volgende:
Hier _moet_ ik in gepost hebben.
TS, vraagje, wáárom....?
Insgelijks...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:03 schreef Isdatzo het volgende:
TS, vraagje, wáárom....?
Zoals het iedere zichzelf respecterende FOK!ker betaamt. Ik dus ook.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:32 schreef Isabeau het volgende:
och hemel, zo'n foto heb ik ook nog ergens
en een Met Cablegunmaster Op Fok!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:54 schreef porsche1 het volgende:
Hoi fikkie, daar ben ik weer!
Nu geloof ik je.
Maak eens een foto met een briefje in je hand met de tekst "Hoi baas porsche1"
we wachten met spanning op je antwoordquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:03 schreef Isdatzo het volgende:
TS, vraagje, wáárom....?
dat dusquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:07 schreef slaaf_fikkie het volgende:
ik mag die gooser steeds meer,lol.Biertje?
Posts hebben geen maximum aantal tekens die ze aankunnen hoor dus have fun. Oh en een foto van jou met een gieter op je hoofd blijkt ook nog op stapel te staanquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:12 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Waarom nou das een verhaal van minstens 20 kantjes en speelt al zolang, maar ik geloof dat het een tikkie uit de hand liep
Jouw 20 kantjes wil ik best lezen. Altijd interessant wat mensen drijft. Maar of je bent gek, of je hebt gewoon lef, of beide. Niet negatief bedoelt trouwens: als je je er maar goed bij voeltquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:12 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Waarom nou das een verhaal van minstens 20 kantjes en speelt al zolang, maar ik geloof dat het een tikkie uit de hand liep
Een vergiet, beste jogy. Een gieter zou raar zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:15 schreef jogy het volgende:
Posts hebben geen maximum aantal tekens die ze aankunnen hoor dus have fun. Oh en een foto van jou met een gieter op je hoofd blijkt ook nog op stapel te staan.
owja, en een vergiet natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een vergiet, beste jogy. Een gieter zou raar zijn.
My bad!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een vergiet, beste jogy. Een gieter zou raar zijn.
Ik zou hem voor straf nog even met een zweep meppen !quote:
Is goed.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:07 schreef slaaf_fikkie het volgende:
ik mag die gooser steeds meer,lol.Biertje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |