jaloezie?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:42 schreef Het_hupt het volgende:
Het zal mij benieuwen hoe krampachtig Paultjuhhh met die fenomeen om zal gaan
ik vrees hetquote:
verkapte ik-wou-dat-ik-dat-durfde reactiequote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:06 schreef muay-toy het volgende:
Fikkie hou er mee op je jaagt kleine kindjes de stang op. Je zult nooit bekend worden want je kunt niets. Je kunt niet eens jezelf zijn. In plaats daarvan verschuil je je achter een stom verkleed carnavalsbeest.
gast, relaxt. lang leve de diversiteit. en 75% van de beroemde mensen kunnen niks, dus dat is ook geen argument. Laat hem lekker z'n gang gaan, niemand die er last van heeft. kinderen kunnen wel wat hebben. zien ze ook is dat het soms anders is.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:06 schreef muay-toy het volgende:
Fikkie hou er mee op je jaagt kleine kindjes de stang op. Je zult nooit bekend worden want je kunt niets. Je kunt niet eens jezelf zijn. In plaats daarvan verschuil je je achter een stom verkleed carnavalsbeest.
dat dusquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
verkapte ik-wou-dat-ik-dat-durfde reactie
Het is een slaaf he, dan zul je hem eerst een opdracht moeten geven.quote:
Ja en? Als je dit niks vindt dan klik je het topic weg. Klaar.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:26 schreef muay-toy het volgende:
nee ik hoef geen aangeklede vent te zijn. Als je echt aandacht wilt en een vrouw zijn laat dan je pik eraf hakken en word transseksueel. Dit is helemaal niets FIkkie. Bovendien heeft die vent dit al op elk forum geprobeerd in de afgelopen 5 jaar. Het is gewoon sneu.
nee, jij met je kneuzige kruistocht om het woord "geven" te introduceren, dan is deze manier minder kansloos....quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:26 schreef muay-toy het volgende:
nee ik hoef geen aangeklede vent te zijn. Als je echt aandacht wilt en een vrouw zijn laat dan je pik eraf hakken en word transseksueel. Dit is helemaal niets FIkkie. Bovendien heeft die vent dit al op elk forum geprobeerd in de afgelopen 5 jaar. Het is gewoon sneu.
Dat is wel een hele goede eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:57 schreef Black_Rainbow het volgende:
Is man bijt hond niet iets voor je om een beetje onder de aandacht te komen? Ze staan altijd te springen om markante figuren in de spotlights te zetten. Kan je er nog een slaatje uit slaan ook, om bijvoorbeeld je keuken te verbouwen.
Anders zit je er even mee.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:26 schreef muay-toy het volgende:
nee waar ik vandaan kom zijn we de tijd voor. ga jij maar terug naar je nightelf level 60quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, jij met je kneuzige kruistocht om het woord "geven" te introduceren, dan is deze manier minder kansloos....
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:04 schreef muay-toy het volgende:
[..]
nee waar ik vandaan kom zijn we de tijd voor. ga jij maar terug naar je nightelf level 60
quote:Geboortedatum: 07-05-1999
Opleiding: poep opleidinglol
Beroep: kakkiepoep![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |