Nee, dat is niet waar. Je moet mijns inziens juist enige intelligentie hebben om de politieke berichten van GS te kunnen waarderen, en te begrijpen waarom zij juist zo cynisch zijn. Kijk, Volkskrant-journalisten zijn altijd ongelofelijk gefrustreerd en cynisch over Wilders en consorten. GS-journalisten zijn gefrustreerd over de niet-liberale gang van zaken in Nederland, zoals een slecht functionerend ambtenarenapparaat, huichelachtige politici, religieuze dominantie in het openbaar (winkeltijden, vrijheid van meningsuiting) enzovoort. Het zijn zaken waar veel Nederlanders hun schouders voor ophalen. Onverschilligheid. Frequente GS-bezoekers zijn juist niet onverschillig, en delen die maatschappelijke woede. Niets voor niets is uit onderzoek gebleken dat GS-lezers relatief vrij hoogopgeleid zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2009 03:28 schreef F_N het volgende:
Is dat stelletje in-en-in trieste figuren nou nog steeds bezig?
Dat mensen hier intrappen is voor mij een raadsel. Allemaal tokkies daar bij geenstijl die denken te scoren door alles en iedereen af te zeiken. Hoe triest en simpel ben je dan. Alleen de heel simpele mensen willen daarmee geassocieerd worden.
Dan moet je gewoon geen lid worden. Simpel toch?quote:Op woensdag 25 maart 2009 03:42 schreef Registratiedienst het volgende:
Ik kan eigenlijk nog steeds niet tegen het puberale gekanker over tieten, feministen (onterecht mijns inziens) en nietszeggende BN'ers (Oeh, Wendy van Dijk heeft geneukt met ***!). Zo kansloos helaas.
Die mening deel ik met je, dat soort berichten kunnen mij ook gestolen worden. Maar de serieuze berichtgeving is wel top! Daarom ben ik ook lid, ik hoop dat ze daar mee programma's kan maken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 03:42 schreef Registratiedienst het volgende:
Ik kan eigenlijk nog steeds niet tegen het puberale gekanker over tieten, feministen (onterecht mijns inziens) en nietszeggende BN'ers (Oeh, Wendy van Dijk heeft geneukt met ***!). Zo kansloos helaas.
nouja ik vind die berichten eerlijk gezegd wel vaak grappig geschrevenquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
Die mening deel ik met je, dat soort berichten kunnen mij ook gestolen worden. Maar de serieuze berichtgeving is wel top! Daarom ben ik ook lid, ik hoop dat ze daar mee programma's kan maken.
neequote:
Zo te zien gaan ze het redden. Maar met bovenstaande kan ik het niets anders dan eens zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:01 schreef Registratiedienst het volgende:
Om eerlijk te zijn... Ik houd niet van wanhoop en kansloosheid. Ik ben in de eerste twee weken lid geworden van PowNed, en helaas... Zij hebben mij ongelofelijk teleurgesteld met hun kansloze figuren zoals P3, die Chinees en verder slechte afleveringen. Ik wil politieke slachtingen zien. Geen tieten en pijpsuggesties.
houd dus hoop mensenquote:ja: we snappen best dat u nog niet overtuigd bent van wat wij straks met PowNed gaan brengen. Maar wees gerust: het zal verontrustend, onthullend en vernieuwend zijn. Zoals u gewend bent van GeenStijl. Onze excuses wanneer u hier nog te weinig van merkt, maar de nadruk ligt op dit moment op het behalen van de 50.000 leden.
Zucht, jij bent het type figuur waar ik niet mee geassocieerd wil worden. Dit is ook een van de redenen waarom ik mij zou schamen voor mijn lidmaatschap.quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:34 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon geen lid worden. Simpel toch?
Mazzel.
Door dat soort berichten heeft Geenstijl volgens mij een extra doelgroep gekregen. Helaas moet deze doelgroep ook geserveerd worden door Powned.quote:Op woensdag 25 maart 2009 03:42 schreef Registratiedienst het volgende:
Het is hier toch geen Noord-Korea? Dan moet je maar niet in een Westerse beschaving wonen waar zeiken dient om geluk veilig te stellenquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:34 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon geen lid worden. Simpel toch?
Mazzel.
Zeik niet zo manquote:Op woensdag 25 maart 2009 03:28 schreef F_N het volgende:
Is dat stelletje in-en-in trieste figuren nou nog steeds bezig?
Dat mensen hier intrappen is voor mij een raadsel. Allemaal tokkies daar bij geenstijl die denken te scoren door alles en iedereen af te zeiken. Hoe triest en simpel ben je dan. Alleen de heel simpele mensen willen daarmee geassocieerd worden.
Ach ja, al halen ze het wel, is het niet nog steeds zo dat ze dan binnen een paar jaar 150.000 leden moeten hebben, anders kunnen ze alsnog opzouten (zie Llink)? Die 150.000 leden gaat ze nooit lukken, dus dan zijn we er ook weer snel genoeg vanaf.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:20 schreef Zith het volgende:
Lol, eerst claimen dat je als GS geen acties, wedstrijden en gratis dingetjes nodig hebt om de 50k te halen, en als het dan toch kut gaat snel t-shirts en fok abbo's weggeven![]()
Al halen ze het wel?quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:28 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ach ja, al halen ze het wel, is het niet nog steeds zo dat ze dan binnen een paar jaar 150.000 leden moeten hebben, anders kunnen ze alsnog opzouten (zie Llink)? Die 150.000 leden gaat ze nooit lukken, dus dan zijn we er ook weer snel genoeg vanaf.
Heerlijk die reacties. Men voelt blijkbaar nattigheidquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:28 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ach ja, al halen ze het wel, is het niet nog steeds zo dat ze dan binnen een paar jaar 150.000 leden moeten hebben, anders kunnen ze alsnog opzouten (zie Llink)? Die 150.000 leden gaat ze nooit lukken, dus dan zijn we er ook weer snel genoeg vanaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |