abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 26 maart 2009 @ 17:00:35 #151
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_67435673
No way, wij zijn gewoon echt helemaal gestopt
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 26 maart 2009 @ 17:20:20 #152
198098 henkzijlstra
ik verdien 80k per jaar en jij
pi_67436357
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 15:21 schreef Gootsteen het volgende:

[..]

Henk, !
Welkom bij de club, ik ben Gootsteen, dom en kortzichtig en kijk al dagen uit naar het moment dat er weer eens een beschuitlul als jij dit topic bezoekt. Vertel eens wat over jezelf voor je over een ander begint ? Bevalt het niet roken een beetje ? Gaat het ten koste van je humeur bijvoorbeeld of heb je het idee dat er ergens frustraties loskomen ? Enlighten us !

ik ben niet echt verslaafd. rook af en toe een lekker peukje of blowtje maar soms ook een dag niet. zou het een beetje sad vinden als ik compleet van persoonlijkheid zou veranderen als ik twee dagen niks kan roken? ik heb altijd zoiets van: roken is je eigen probleem dus val anderen er niet mee last vooral niet met zielige verhalen hoe zwaar het wel niet is en nog meer boehoehoe. uiteindelijk gaat toch iedereen dood, liever gezellig met een peukie dan je steeds op zitten te fokken toch?

maar goed dat is mijn mening. wens natuurlijk wel iedereen sukses. ik vond gewoon de reactie van gootsteen wel grappig omdat hij zoveel medelijden met zichzelf heeft en denkt dat iedereen zo met hem meeleeft.

de vraag die ik stelde over zijn werk was zijn opmerking over hoe hij en collega's tegen een pallet op aan het rijden waren. ik vroeg me af wat voor lowlife je dan moet zijn?
pi_67437259
Henk, !
Zelfmedelijden ? Man ik vertel alleen mijn ervaringen, ik heb helemaal geen medelijden met mezelf. Wel met jou want lezen lukt je nog niet zo goed en dat is best triest als je zo de behoefte hebt om je beter te voelen dan de gemiddelde low-life. Man, wat een weg heb jij nog te bewandelen in je leven !

Grappig ook dat jij geile gozers gelijk low-lifes vindt, je hebt mensen als ons ook gewoon echt nodig als opstapje hè !

Ik wens je alle sterkte toe en hoop dat je niet impotent raakt van het roken, want dan is je zelfbeeld helemaal stuk als je mijn posts leest.

Triest figuur en iets zegt me dat je of al eerder opzocht, je zit me toch niet te stalken hè ?
Trotse mensen verdwalen liever dan de weg te vragen.
  donderdag 26 maart 2009 @ 17:53:15 #154
198098 henkzijlstra
ik verdien 80k per jaar en jij
pi_67437401
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 17:48 schreef Gootsteen het volgende:
Henk, !
Zelfmedelijden ? Man ik vertel alleen mijn ervaringen, ik heb helemaal geen medelijden met mezelf. Wel met jou want lezen lukt je nog niet zo goed en dat is best triest als je zo de behoefte hebt om je beter te voelen dan de gemiddelde low-life. Man, wat een weg heb jij nog te bewandelen in je leven !

Grappig ook dat jij geile gozers gelijk low-lifes vindt, je hebt mensen als ons ook gewoon echt nodig als opstapje hè !

Ik wens je alle sterkte toe en hoop dat je niet impotent raakt van het roken, want dan is je zelfbeeld helemaal stuk als je mijn posts leest.

Triest figuur en iets zegt me dat je of al eerder opzocht, je zit me toch niet te stalken hè ?
no offence. maar jij bent net een paar dagen of week gestopt jij hebt zelf ook nog een hele (leidens)weg te bewandelen voordat jij zeker weet dat je niet impotent meer raakt. en dan nog kun je bv voor een auto terecht komen waardoor dat allemaal voor niets was

met je werk bedoel ik dat je moet gaan werken en niet als een stel apen in een fabriekhal ronddollen. jullie gaan zeker ook allemaal joelen als er een vrouw binnenkomt?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 maart 2009 @ 18:01:13 #155
163650 Greys
pi_67437607
Henk, wat is het doel van je bezoekje aan dit topic nou eigenlijk?
Kunnen we je verder nog ergens mee van dienst zijn of kom je alleen een beetje piepen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 maart 2009 @ 18:02:55 #156
163650 Greys
pi_67437655
... oh en Henk?
Voordat je anderen gaat uitmaken voor niet-al-te-snugger... doe even iets aan die hoofdletters.
En lijdensweg schrijft je met een lange ij.
Staat zo slordig
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 26 maart 2009 @ 18:08:43 #157
198098 henkzijlstra
ik verdien 80k per jaar en jij
pi_67437816
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 18:02 schreef Greys het volgende:
... oh en Henk?
Voordat je anderen gaat uitmaken voor niet-al-te-snugger... doe even iets aan die hoofdletters.
En lijdensweg schrijft je met een lange ij.
Staat zo slordig
ik verdien mijn geld op straat dus hoef eigenlijk nooit iets op te schrijven
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 maart 2009 @ 18:11:05 #158
163650 Greys
pi_67437875
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 18:08 schreef henkzijlstra het volgende:

[..]

ik verdien mijn geld op straat dus hoef eigenlijk nooit iets op te schrijven
Het gééft ook niets mop, maar waarom doe je nou zo lelijk tegen ons aller Goot?
't Is hier helemaal zen en lievig en aardig en gemotiveerd en positief enzo en dan kom jij even door de bocht!
Nou weer lief doen! *aai*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_67438839
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 17:53 schreef henkzijlstra het volgende:met je werk bedoel ik dat je moet gaan werken en niet als een stel apen in een fabriekhal ronddollen. jullie gaan zeker ook allemaal joelen als er een vrouw binnenkomt?
Henkie, je hebt gelijk, we hebben een hoop lol op het werk, dat zouden meer mensen moeten hebben. En weet je, de (vele ) vrouwen die hier langskomen op een dag hebben de grootste lol, dat we geile apen zijn maakt ons nog geen onfatsoenlijk mens ! Waarom denk je dat ik tegen een pallet op rij ?!? Neem jezelf (en mij) toch niet zo serieus man (?), ga lol maken frustje.
Trotse mensen verdwalen liever dan de weg te vragen.
  donderdag 26 maart 2009 @ 21:12:23 #160
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67443894
Ik heb gewoon bijna een heel topic gemist!
Anyhood. Ik begin het zelf bijna gênant te vinden, maar het gaat nog steeds enorm goed. Ik zit er zelfs aan te denken Champix de rest van mijn leven door te slikken, want volgens mij werkt het als een soort Prozac voor me .
Gisteravond is mijn auto onderweg naar huis plotseling ongeneeslijk dood gegaan en de normale (...) Cc zou dramaqueenen to the max. En stampvoeten. Niet ChampixCc ... Nee! Die zegt een keer godverdomme en zegt vervolgens dat janken ook niks oplost en regelt wat er geregeld moet worden. Zonder handjes .

En zonder ook maar een seconde de behoefte aan een sigaret.
Besefte me dat ik vroegah zeker vijf peuken zou hebben gerookt, tijdens het anderhalf uur met volle blaas en lege maag wachten op de Wegenwacht en dat idee vond ik walgelijk. Walchelijk!.

Mijn zus is voor de zoveelste keer gestopt en mijn beste vriendin begint binnenkort met stoppen. Allebei min of meer tegen heug en meug en die vinden mijn niet-aflatende euforie rete-irritant. Maar ik kan het niet helpen .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 26 maart 2009 @ 21:16:34 #161
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_67444056
OMG CC Champixheldin , wat gaaf en goed zeg
Ben je niet heel benieuwd of je niet gewoon zonder champixpillies ook gewoon zo blijft?
Je bent gewoon zo hoor, volgens mij, das helemaal nie door de champix nie!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 26 maart 2009 @ 21:23:27 #162
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67444337
Oh kut, vergeet ik die pil helemaal in te nemen .
Thanks for the reminder!!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 maart 2009 @ 21:26:18 #163
163650 Greys
pi_67444427
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 21:23 schreef Copycat het volgende:
Oh kut, vergeet ik die pil helemaal in te nemen .
Thanks for the reminder!!
Whehehe ja doe! Want anders kom je hier straks de labielo uithangen, omdat je die pil vergeten bent!
Maar echt super! Ik kan me voorstellen dat je een levenslang receptje wilt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 26 maart 2009 @ 21:31:55 #164
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67444613
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 21:16 schreef oh-oh het volgende:
OMG CC Champixheldin , wat gaaf en goed zeg
Ben je niet heel benieuwd of je niet gewoon zonder champixpillies ook gewoon zo blijft?
Je bent gewoon zo hoor, volgens mij, das helemaal nie door de champix nie!
Nou ... Ik ben enerzijds erg relaxt, maar kan soms ook aardig dramaqueenen. Maar nu ben ik alleen maar relaxt en relativerend en schouders ophalen en eronder zetten. En zo ken ik mezelf niet. Tenminste niet constant en zeker niet onder deze omstandigheid waarbij mijn prima auto van het ene op het andere moment nog maar 75 Euro waard is. Als schroot. Vanwege een stomme distributieriem die spontaan denkt te moeten knappen. En daad bij gedachte voegt .

Maar ach, het is maar blik .

...

Ik ben bang dat als ik stop met Champix, ik de andere kant op doorsla .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 26 maart 2009 @ 21:37:45 #165
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_67444813
Mop, mss werd je wel zo door de nicotine en het afhankelijk zijn daarvan en ben je nu niet chill door de champix maar omdat die troep uit je systeem is.
Wel echt k#t van je auto zeg ...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 26 maart 2009 @ 21:47:24 #166
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67445166
Ik weet het niet. Zal het er over een paar weken wel eens met mijn coach over hebben .

Tja, ik heb nu wel een chauffeur van en naar werk .
En 75 Euro in de pocket. Zo handje, contantje .

Eng hè?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 maart 2009 @ 21:50:35 #167
163650 Greys
pi_67445279
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 21:47 schreef Copycat het volgende:
Ik weet het niet. Zal het er over een paar weken wel eens met mijn coach over hebben .

Tja, ik heb nu wel een chauffeur van en naar werk .
En 75 Euro in de pocket. Zo handje, contantje .

Eng hè?
Dus echt ernstige motorschade? Want een nieuwe riem kost 60 tientjes en dan nog er op zetten.
Wat is het voor auto? Ruilmotortje ook geen optie dan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 26 maart 2009 @ 21:56:39 #168
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67445516
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
Dus echt ernstige motorschade? Want een nieuwe riem kost 60 tientjes en dan nog er op zetten.
Wat is het voor auto? Ruilmotortje ook geen optie dan?
Motor helemaal naar zijn grootje. Door twee garages, waaronder mijn vaste -die van een goede kennis is- , als dusdanig gediagnosticeerd . Domme pech. Auto is een Civic uit 93 en dit gaat teveel in de papieren lopen om nog echt goed te verantwoorden. Helaasch.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_67446669
Ligt eraan , CC wat versta je onder papieren? En een Honda met een gebroken riem? Uhmm zelden meegemaakt of er moet een vrouw achter het st... uhmm het kan wel eens ja...

Hiero gaat het beter ... bezig met de badkamer verbouwen (je moet wat met het overgebleven geld) zelfs de drank met alcohol op is minder . yay !
Some people call me insane...but i enjoy everyminute of it!
  donderdag 26 maart 2009 @ 22:34:12 #170
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67447036
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 22:25 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Ligt eraan , CC wat versta je onder papieren? En een Honda met een gebroken riem? Uhmm zelden meegemaakt of er moet een vrouw achter het st... uhmm het kan wel eens ja...
Ja. Want vanachter het stuur kan ik die riem kapot krijgen. Omdat ik vrouw ben.

Het gebeurt inderdaad niet vaak begreep ik al, maar shit happens sometimes, ook met distributieriemen heb ik me vandaag laten vertellen.

1000 Euro aan waardepapieren. Die ik momenteel niet heb liggen, voor een auto die me vijf jaar geleden het dubbele heeft gekost. Dan wacht ik liever een paar maanden en spendeer dan wat meer aan een alternatief.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_67447152
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
Dus echt ernstige motorschade? Want een nieuwe riem kost 60 tientjes en dan nog er op zetten.
Wat is het voor auto? Ruilmotortje ook geen optie dan?
Mop, de distributieriem mag echt niet knappen, dan slaan de kleppen tegen de zuiger en is alles krom. De riem an sich kost misschien 60¤, maar met de spanrollen etc ben je zo 150-200¤ verder en dan moet hij er nog in ! Echt Greys je bent een lief wijf, maar hou je kanus over auto's wil je.

Leuke smiley gebruik je steeds
Trotse mensen verdwalen liever dan de weg te vragen.
pi_67447183
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 22:34 schreef Copycat het volgende:
Ja. Want vanachter het stuur kan ik die riem kapot krijgen. Omdat ik vrouw ben.
Karma !
Trotse mensen verdwalen liever dan de weg te vragen.
  donderdag 26 maart 2009 @ 22:42:38 #173
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_67447331
Gootsteen !
Does lief?
Moet ik Henk roepen???
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 26 maart 2009 @ 22:44:04 #174
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67447402
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 22:37 schreef Gootsteen het volgende:

Mop
Knul, vind je het heel erg als ik de verklaring van mijn eigen garagevriend boven die van jou stel? Heb jij de situatie onder mijn motorkap gezien? Die motor is dood. En krom. En dood. En niet meer van deze wereld.

En nu weer terug naar het niet-roken .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 maart 2009 @ 22:44:27 #175
163650 Greys
pi_67447412
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 22:37 schreef Gootsteen het volgende:

[..]

Mop, de distributieriem mag echt niet knappen, dan slaan de kleppen tegen de zuiger en is alles krom. De riem an sich kost misschien 60¤, maar met de spanrollen etc ben je zo 150-200¤ verder en dan moet hij er nog in ! Echt Greys je bent een lief wijf, maar hou je kanus over auto's wil je.

Leuke smiley gebruik je steeds
Wacht. Stop. Als je een non-interference motor hebt (dus dat de kleppen de zuigers niet kunnen raken) zoals bv in een oude Fiat Panda, dan was er niets aan de hand geweest. Paar tientjes voor een nieuwe distributieriem en rijden. Daarom vroeg ik wat voor auto het was.

Maar verder zal ik mijn kanus er over houden
Die smiley daarentegen zal ik gewoon blijven gebruiken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')