quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:12 schreef henkzijlstra het volgende:
na een aantal posts van je doorgelezen te hebben vraag ik me af wat voor werk je doet. mij lijk je het type; niet-al-te-snugger-fabriekswerk. door deze post krijg ik het gevoel dat ik gelijk heb. verlicht me!
als je zo word zonder nicotine kun je beter weer aan de nicotine gaan damn hoe arroquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:12 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
na een aantal posts van je doorgelezen te hebben vraag ik me af wat voor werk je doet. mij lijk je het type; niet-al-te-snugger-fabriekswerk. door deze post krijg ik het gevoel dat ik gelijk heb. verlicht me!
Hij is vast verheven als ik zijn profiel bekijk.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:42 schreef Greys het volgende:
Henk, welkom bij de club! Gezellige entree ook!
Vertel, hoe ga jij, oh verheven geest, het stoppen aanpakken?
quote:Hobbies/interesses: Gamen
Ja maar wij gaan ons niet tot zijn niveau verlagen qua rotopmerkingen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:56 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Hij is vast verheven als ik zijn profiel bekijk.
[..]
Henk,quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:12 schreef henkzijlstra het volgende:
Je zou het bijna gaan denken he?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:22 schreef gelly het volgende:
Vanavond de laatste Champix van m'n startverpakking en dan geloof ik het wel. Ik heb niet het idee dat ik minder hyper ben of minder trek heb in een sigaret dan bij de vorige stoppoging, zonder hulpmiddelen. Misschien ben ik wel gewoon placebo's aan het slikken voor een onderzoek
Nee, ik ga niet weer roken natuurlijkquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zou het bijna gaan denken he?
Maar je gaat het dan wel verder proberen zonder Champix? Ik bedoel... je gaat niet weer roken toch?
Goftedomme, wat ben ik trots op je!quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:27 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet weer roken natuurlijk
Jij gaat ook lekker he?quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:27 schreef Sp00k13 het volgende:
heb vandaag ook pas 1 niquitin tabletje op ipv op dit tijdstip al de 3e ongeveer.
voor mijn gevoel gaat het wel goed het denk aan is er natuurlijk nog wel maar iets minder hevig dan gisteren lijkt het.
ja gaat echt beter dan ik verwacht hadquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Goftedomme, wat ben ik trots op je!
[..]
Jij gaat ook lekker he?
thnxquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:46 schreef oh-oh het volgende:
Voor Gelly en
voor Spook.
En voor Gootsteen:![]()
Hoe gaat het met onze Champixladies vandaag?
Oh hai. Wil jij eerlijk vertellen als je toch zenuwen gaat ervaren na het stoppen? Ik heb nl ook het idee dat het niet gek veel nut meer heeft maar ja, dat is dan ook vaak het succes van zulke middelen, daarom durf ik niet zo te stoppen maar ik blijf last houden van de bijwerkingen en dat vind ik niet zo tof meer.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:22 schreef gelly het volgende:
Vanavond de laatste Champix van m'n startverpakking en dan geloof ik het wel. Ik heb niet het idee dat ik minder hyper ben of minder trek heb in een sigaret dan bij de vorige stoppoging, zonder hulpmiddelen. Misschien ben ik wel gewoon placebo's aan het slikken voor een onderzoek
Hi! Ja goed. Ben nog steeds zo blij dat ik niet meer rook. Af en toe een lastig momentje maar niet gek vaak meer. Ben momenteel grieperig en nu hoest ik. Opeens Pavlov ik dan weer. Verder gaat mijn conditie met sprongen vooruit, zelfs nu blijf ik sporten en heb ik nog lucht ook!quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:46 schreef oh-oh het volgende:
Voor Gelly en
voor Spook.
En voor Gootsteen:![]()
Hoe gaat het met onze Champixladies vandaag?
Ja, heel lang is dat. Nu vond ik dat na 3 dagen ook al omdat ik niet eens 3 uren zonder kon. Ken je nagáán!quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:48 schreef oh-oh het volgende:
Al heel lang.
Ja het lijkt al best lang he.
5.5 week is niks natuurlijk.
Voor mn gevoel is het echt lang en ook kort , maar ik weet echt zeker dat ik nooit meer wil roken, blegh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |