Nu is iedereen weer vriendjes met elkaarquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:48 schreef Gootsteen het volgende:
Cc, sorry dan ook nog voor die karma opmerking van gisteren, ik realiseer me nu wél dat het kut is als je auto het begeeft etc (nee, mijne rijdt nog ! Ik ben alleen een sucker voor vrouwen-emoties)
JIJ hebt een probleem HIJ komt helemaal terug rijden en probeert het probleem op te lossen en JIJ gaat er tussendoor staan wauwelen.quote:Waarom mocht hij dan wel tegen mij snauwen? Dat mag dan wel?
Teach me. I'm learning here....
Heer G rookt sigaren. Al sinds hij geboren is geloof ik.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:47 schreef popolon het volgende:
Greys, vraagje: Rookt jouw partner nou gewoon nog? Zo ja, ook binnen?
*noteert en opslaat*quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
JIJ hebt een probleem HIJ komt helemaal terug rijden en probeert het probleem op te lossen en JIJ gaat er tussendoor staan wauwelen.
NOOIT een onderzoekende man onderbreken.
ah ok. Dank.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Heer G rookt sigaren. Al sinds hij geboren is geloof ik.
En dat ga ik hem ook zeker niet afnemen. IK wilde stoppen (zie je Swets, ik leer het al een beetje) en dat ga ik hem dan niet opdringen. Het maakt het wel iets moeilijker aangezien hij dus gewoon ook nog in huis rookt, maar minder moeilijk als wanneer hij sigaretten zou roken. Dan zou ik eerder geneigd zijn er eentje te pikken. Dat heb ik met sigaren niet
Ik vind het niet stinken, trouwens.
Als je zelf 'misschien van de zomerquote:
Denk het niet!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:38 schreef oh-oh het volgende:
Greysje!
Zeg, zou jij t doen , op een kamer met een lesbienne die heel aardig is maar toch ook ergens een beetje eng?
Zeg Swetsenegger, was jij nou aangekomen door het stoppen met roken of herken jij (schrikbarend veel/) iets in bovenstaand verhaal ?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:36 schreef Greys het volgende:
Iets met mannen en magen enzo.
Natuurlijk mag dat.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je zelf 'misschien van de zomer' gaat stoppen, kom je je dan ook hier melden?
Wij sleuren je er wel doorheen! Ook als je autopech hebt!
En mogen wij dan bij jou komen zwemmen?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:35 schreef Greys het volgende:
Vanmorgen deed mijn auto het niet. Nou ja, die deed het wel, maar die maakte een KKGKGGGGGGGGGGGTTTTTTT-geluid. Hoort niet, leek mij zo! Heer G gebeld, die kwam terug (was al bijna op zijn werk) en die zei dat de rechter voorrem blijft hangen. Hij wilde alleen naar het geluid luisteren en ik zei er iets doorheen - what's new![]()
maar ik dacht dat het zoals altijd heul belangrijk was wat ik te melden had!!! - en toen zei hij heel pissig 'PSSSSJJJT!
'. Nouhouuuuuuuuuu dat moet je tegen mij doen!
Dus ik vond dat hij op gestapo leek en was boos en nog bozer en... en... en.... Nou dat was een gezellige ochtend!
Echt super, dat stoppen met roken!
En auto's!
En meneren!
Oh en die wijsheid van gister over die kleppen en zuigers (![]()
![]()
) werd me ingefluisterd.
Uiteraard. Want ik weet niets van techniek. So there![]()
quote:Two weeks, six days, 20 hours, 51 minutes and 1 second. 333 cigarettes not smoked, saving ¤ 79,08. Life saved: 1 day, 3 hours, 45 minutes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |