Die heet toch gewoon Joran? Ik vind dat op zich helemaal geen stomme naam maar op dit moment zou ik hem ook niet aan mn kind geven enzo inderdaadquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ehm nee...
Joran is me net ff te veel Yoram vd Sloot
Mink is prachtig, maar past niet bij ons.
En Vladimir vind ik niks en valt onder 'te gezocht'.
Helaasch... raad maar verder!
Oh kan ook wel. Ik heb geen idee hoe hij precies heet eerlijk gezegd maar ik vind het wel zo'n naar ventje dat ik die naam echt even niet kan hebben zeg maar.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Die heet toch gewoon Joran? Ik vind dat op zich helemaal geen stomme naam maar op dit moment zou ik hem ook niet aan mn kind geven enzo inderdaad
Ow en ik ben niet eens jouw vriend zijn baas, dr zijn echt heeeeeel veel honden die Billy heten.Meer honden dan kids denk ik in NL ...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Nou, Billy wordt em niet. De hond van mijn vriend zijn baas heet zo
Hier ook!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:11 schreef tessie het volgende:
Mijn man ligt hier helemaal in een deuk om het Usnavy verhaal
Ik ben het met je eens hoor.quote:Op zondag 29 maart 2009 10:30 schreef lily het volgende:
Wat maakt dat nou uit.
Onze kater van 11 heet Jari.
Een goede vriendin heeft haar zoontje, die vorig jaar geboren is, toch ook gewoon Jari genoemd.
Dit verhaal ken ik ook! Vraag me nu hardop af of dit een broodje aap verhaal is of echt gebeurd.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:09 schreef snoopy het volgende:
Zo hoorde ik van de week een verhaal over een kindje dat Usnavy werd genoemd. Toen de kinderarts aan de ouders vroeg hoe ze aan die naam waren gekomen vertelden ze dat ze op vakantie waren geweest naar Miami. Daar hadden ze een hele stoere boot in de haven zien liggen en daar stond Usnavy op, dat vonden ze wel mooi![]()
Schijnt eerlijk waar echt gebeurd te zijn.
mijn dode cavia heette Milo, t is nu mn dochters tweede naamquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow en ik ben niet eens jouw vriend zijn baas, dr zijn echt heeeeeel veel honden die Billy heten.Meer honden dan kids denk ik in NL ...
quote:Op zondag 29 maart 2009 15:26 schreef Poezebeest het volgende:
En ik maar denken dat het uit een redelijk "betrouwbare" bron kwam...
Een amsterdamse en die heeft het weer van een kinderarts uit Almerequote:Op zondag 29 maart 2009 17:20 schreef Poezebeest het volgende:
Zou wel heel erg toevallig zijn! Ik heb in ieder geval een Brabantse bron, jij?
Al had ik geen puistjes, ik zou toch geen Stippelpop willen hetenquote:Op maandag 30 maart 2009 14:50 schreef Sorbootje het volgende:
Hoorde van mijn moeder een verhaal over een 'aparte' naam. Had ze rechtstreeks van een vriendin die verloskundige is.
Naam van een meisje: Stippelpop Engeltje
![]()
Stel je voor; je bent puber en je krijgt puistjes.... en je heet stippelpop
quote:Op zondag 29 maart 2009 20:56 schreef snoopy het volgende:
[..]
Een amsterdamse en die heeft het weer van een kinderarts uit Almere
Wilyan's tweede naamquote:
quote:Pronouncing Portuguese and Brazilian names
The common "street" pronunciation for Brazilian names may be different to the "formal" pronunciation.
Ayrton | Ah-EER-tone (EE sounds like "i" from "in")
t werd uitgesproken als ai-jur-tonquote:Op maandag 30 maart 2009 22:03 schreef Noli. het volgende:
[..]
Wilyan's tweede naam
(hoe werd het uitgesproken? er zijn meerdere versies. Aj(r)ton, A-jer-ton, Ehr-ton)
(in het Portugees klinkt het een beetje als A-jer-ton)
[..]
Bij voorkeur NIET.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
t werd uitgesproken als ai-jur-ton
hoe spreken jullie t uit?
zoals t op tv gebruikt werd, leek t me iig niet echt gemakkelijk uit te spreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |