Wat wil je gaan doen? Hem uitschelden voor klootzak? Een foto van zijn pielemuis in de krant zetten? Met kiezels tegen zijn slaapkamerraam gooien?quote:Op maandag 23 maart 2009 12:55 schreef Yi-Long het volgende:
Mwah... ben ik de enige die 'wraak nemen' niet zo'n hele vreemde wens vind wanneer iemand je bedrogen en pijn gedaan heeft!?
Wanneer je een serieuze relatie met iemand hebt. dan mag je ook trouw en respect verwachten (tenzij specifiek anders afgesproken), dus als 1 van beiden de ander dan op zo'n manier kwetst, dan vind ik wraak niet eens zo heel ongepast.
Om iedere keer alles nou maar te slikken en accepteren wanneer iemand bewust en express je vertrouwen schaadt en je pijn doet, lijkt me ook niet gezond of normaal.
Wraak is jezelf verlagen tot het niveau van degene die jou wat aangedaan heeft...quote:Op maandag 23 maart 2009 12:55 schreef Yi-Long het volgende:
Mwah... ben ik de enige die 'wraak nemen' niet zo'n hele vreemde wens vind wanneer iemand je bedrogen en pijn gedaan heeft!?
Wanneer je een serieuze relatie met iemand hebt. dan mag je ook trouw en respect verwachten (tenzij specifiek anders afgesproken), dus als 1 van beiden de ander dan op zo'n manier kwetst, dan vind ik wraak niet eens zo heel ongepast.
Om iedere keer alles nou maar te slikken en accepteren wanneer iemand bewust en express je vertrouwen schaadt en je pijn doet, lijkt me ook niet gezond of normaal.
Pass me the popcorn Tuxxxquote:
Een paar taxi's voor de deur midden in de nacht, een stapel pizza's en veel wehkamp meuk.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:59 schreef KudFokker het volgende:
Wat voor wraak zou jij in een situatie als deze dan gepast vinden ?
Shocking, kwajongensstrekenquote:Op maandag 23 maart 2009 13:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een paar taxi's voor de deur midden in de nacht, een stapel pizza's en veel wehkamp meuk.
Hakbijl in se pan auwe!quote:Op maandag 23 maart 2009 13:08 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Shocking, kwajongensstreken![]()
Daar gaat hij vast psychologisch aan onderdoor.
Of je jezelf verlaagt of niet doet er niet toe. Soms is het gewoon beter, ook voor jezelf om het te verwerken, als je wraak neemt op zo'n persoon.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wraak is jezelf verlagen tot het niveau van degene die jou wat aangedaan heeft...
Wat voor wraak zou jij in een situatie als deze dan gepast vinden ?
Tja, als je wraak neemt, moet je er natuurlijk wel voor zorgen dat hij het langer mee zal dragen dan jij....quote:Op maandag 23 maart 2009 12:58 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Wat wil je gaan doen? Hem uitschelden voor klootzak? Een foto van zijn pielemuis in de krant zetten? Met kiezels tegen zijn slaapkamerraam gooien?
Aan het einde van de dag heb je alleen jezelf d'r mee.
Jij steekt tijd in wraak.
Hij steekt ondertussen zijn tijd in een andere chica
Dit dus.. Met uitzondering van de opmerkingen van Yi-Long (volgens mij heb jij zelf nog opgekropte woede ergens) en van TS zelf, zou ik zo ongeveer dit hele topic wel kunnen quoten.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:58 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Wat wil je gaan doen? Hem uitschelden voor klootzak? Een foto van zijn pielemuis in de krant zetten? Met kiezels tegen zijn slaapkamerraam gooien?
Aan het einde van de dag heb je alleen jezelf d'r mee.
Jij steekt tijd in wraak.
Hij steekt ondertussen zijn tijd in een andere chica
En dat is precies wat er gaat gebeurenquote:Op maandag 23 maart 2009 14:29 schreef mysterieblonde het volgende:
Ik hield zielsveel van hem en hij heeft dit met zijn actie zelf omgezet in haat...en ja dan kan je wat verwachten....Ik denk wel dat het naarmate de tijd verstrijkt ik minder wraakneigingen krijg...maar ik denk dat ik altijd zal vinden datie er te makkelijk vanaf komt/gekomen is. Hij moet gewoon pijn lijden! Boeten voor wat hij heeft gedaan...
Maar ik denk ook dat ik met 'acties' niet ver kom....Hij verandert toch niet. Ik heb hem gister...de dag dat ik hem gedumpt heb. wel goed vernederd. Met rake opmerkingen...en waarvan ik zeker weten dat ze wel hard aangekomen zijn. Maar na een tijdje vergeet hij dat weer...en is alles weer zoals vroeger...en das precies wat ik niet wil
Ga gewoon door met je leven. Er zijn zat leuke jongens die je niet bedonderen. Hell, heel Fok zit vol met zulke gastenquote:Op maandag 23 maart 2009 14:29 schreef mysterieblonde het volgende:
Ik hield zielsveel van hem en hij heeft dit met zijn actie zelf omgezet in haat...en ja dan kan je wat verwachten....Ik denk wel dat het naarmate de tijd verstrijkt ik minder wraakneigingen krijg...maar ik denk dat ik altijd zal vinden datie er te makkelijk vanaf komt/gekomen is. Hij moet gewoon pijn lijden! Boeten voor wat hij heeft gedaan...
Maar ik denk ook dat ik met 'acties' niet ver kom....Hij verandert toch niet. Ik heb hem gister...de dag dat ik hem gedumpt heb. wel goed vernederd. Met rake opmerkingen...en waarvan ik zeker weten dat ze wel hard aangekomen zijn. Maar na een tijdje vergeet hij dat weer...en is alles weer zoals vroeger...en das precies wat ik niet wil
Dat, of vertel het tegen zijn ouders. Dan voelt hij zich vast ook vernederd.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:57 schreef SicSicSics het volgende:
Laat je neuken door zijn beste vriend en maak er een video'tje van. Kunnen ze samen aan je terugdenken!
eng gewoon.quote:
Ja, preciesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |