abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67319241
Nja, ik zal vast niet de enige zijn...maar ik ben dus (waarschijnlijk) bedrogen...Hij heeft de slet van de tent mee naar huis genomen. en wat daar gebeurd is wil ik dus niet weten. maar t ergste is dat ik de avond ervoor vroeg: kan ik blijven slapen??? en dat kon volgens hem dus niet.

Nja, daarna was ik enorm verdrietig en kwaad. Het verdriet is nu wel een beetje voorbij. hoewel ik me nog enorm eenzaam voel zonder hem en hem mis als een gek. Mja, kwaad ben ik dus nog steeds....heel heel heel kwaad. En dat vraagt om wraak...ik heb al op faceboek een verhaaltje getypt met zn nummer erin. (zo van: bel me ik ben een slet...gratis en goedkoop)

btw. zijn nummer is 06********....bel of sms hem gerust...zal die leuk vinden...

mja, ik heb wat dingen opgezocht over wraak. maar ik wil dus niet zijn spullen gaan slopen. Dat is kinderachtig....ik wel hem psychologisch gewoon kapot maken. in ieder geval voor een tijdje. Veranderen zal die waarschijnlijk nooit. maar hij zal zich misschien een tweede keer bedenken voor hij nog een keer iemand zo iets flikt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sjeen op 23-03-2009 11:56:58 ]
Karma will get back @ you
  maandag 23 maart 2009 @ 11:55:35 #2
248821 Rauw.
op je bord.
pi_67319343
quote:
Op maandag 23 maart 2009 11:52 schreef mysterieblonde het volgende:
Nja, ik zal vast niet de enige zijn...maar ik ben dus (waarschijnlijk) bedrogen...Hij heeft de slet van de tent mee naar huis genomen. en wat daar gebeurd is wil ik dus niet weten. maar t ergste is dat ik de avond ervoor vroeg: kan ik blijven slapen??? en dat kon volgens hem dus niet.

Nja, daarna was ik enorm verdrietig en kwaad. Het verdriet is nu wel een beetje voorbij. hoewel ik me nog enorm eenzaam voel zonder hem en hem mis als een gek. Mja, kwaad ben ik dus nog steeds....heel heel heel kwaad. En dat vraagt om wraak...ik heb al op faceboek een verhaaltje getypt met zn nummer erin. (zo van: bel me ik ben een slet...gratis en goedkoop)

btw. zijn nummer is ....bel of sms hem gerust...zal die leuk vinden...

mja, ik heb wat dingen opgezocht over wraak. maar ik wil dus niet zijn spullen gaan slopen. Dat is kinderachtig....ik wel hem psychologisch gewoon kapot maken. in ieder geval voor een tijdje. Veranderen zal die waarschijnlijk nooit. maar hij zal zich misschien een tweede keer bedenken voor hij nog een keer iemand zo iets flikt.
Get over it en laat je niet kennen lieve schat
Er zijn zoveel gasten om leuke dingen mee te gaan doen en jij wil je gaan druk maken om 1 gast die je bij voorbaat al niet waard was?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 23 maart 2009 @ 11:55:42 #3
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_67319346

Ik wil geen spullen gaan slopen, dat is kinderachtig... Dus zet ik zijn nummer op internet!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 23 maart 2009 @ 11:56:49 #4
248821 Rauw.
op je bord.
pi_67319387
Trouwens wil je mijn nummer even weghalen? Ik ben aan het werk dus kan zoveel telefoontjes niet gebruiken .

Ik bel je vanavond nog wel even over de slipjes die je hier hebt laten liggen
pi_67319404
quote:
Op maandag 23 maart 2009 11:55 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Get over it en laat je niet kennen lieve schat
Er zijn zoveel gasten om leuke dingen mee te gaan doen en jij wil je gaan druk maken om 1 gast die je bij voorbaat al niet waard was?
dat dus
en dat nummer word hier zo weg gehaald hoor
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  Moderator maandag 23 maart 2009 @ 11:58:04 #6
9859 crew  Karina
Woman
pi_67319434
Slet van de tent? Wat moet ik me daar bij voorstellen?

En nee hoor, helemaal niet kinderachtig hoor dit En dat vraagt om wraak...ik heb al op faceboek een verhaaltje getypt met zn nummer erin. (zo van: bel me ik ben een slet...gratis en goedkoop)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_67319451
ook wel tof trouwens hoe er staat waarschijnlijk bedrogen
ipv ff praten met die kerel voor ze conclussies trekt knalt ze meteen zn nr op internet
als ie al niet vreemd was geweest is het nu wel uit
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 23 maart 2009 @ 11:58:41 #8
248821 Rauw.
op je bord.
pi_67319460
quote:
Op maandag 23 maart 2009 11:57 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat dus
en dat nummer word hier zo weg gehaald hoor
Gelukkig, had hem zelf al even uit m'n quote gehaald
  maandag 23 maart 2009 @ 12:00:01 #9
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_67319507
quote:
Op maandag 23 maart 2009 11:52 schreef mysterieblonde het volgende:
knip
ach laat hem toch, hij neukt misschien ff met een ander, maar...

hij houdt van jou
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittanniė er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  maandag 23 maart 2009 @ 12:02:47 #10
97111 ukga
Siewosie baas
pi_67319595
hier heb je speciaal een nieuw account voor aangemaakt?
http://forum.fok.nl/user/history/249613
damn die shit zit dieper dan diep.
pi_67319599
Tsjonge wat een drama... heb je al een breezer gehad?
pi_67319643
OKeej...ik had geen positieve reacties verwacht....maar dit
Mja, hij is al eerder vreemdgegaan en ik hoorde het ook van mijn eigen vrienden...Dus het is wel 95% zeker.... En ik wilde er in eerste instantie over praten...maar hij hing gelijk op. nouw dan weet ik genoeg...
Nja, jammer inderdaad dat t nummer gelijk weg is....hij verdient 300x erger dan wat ik hem nu aandoe.
mja, doe inderdaad maar een slotje erop...
Karma will get back @ you
pi_67319670
Heeeeeeel goed
Ik doe niet meer aan een signature
  maandag 23 maart 2009 @ 12:04:53 #14
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_67319671
dat er nog vele mannen in ts haar leven zullen komen die haar bedriegen, dat zal haar leren zo om te gaan met de privacy van anderen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 23 maart 2009 @ 12:04:57 #15
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_67319676
Hoe oud was de relatie?
  Forum Admin maandag 23 maart 2009 @ 12:05:09 #16
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_67319686
Je bent waarschijnlijk gewoon niet goed neukbaar. Dat heb je wel vaker met jonge onervaren meisjes.
Kortom laat je uitwonen door de plaatselijke groep Noord Afrikanen, dat zal je ex leren en jij doet nog wat ervaring op ook, een win-win situatie dus!
  maandag 23 maart 2009 @ 12:05:45 #17
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_67319705
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:04 schreef mysterieblonde het volgende:
Mja, hij is al eerder vreemdgegaan en ik hoorde het ook van mijn eigen vrienden...Dus het is wel 95% zeker.... En ik wilde er in eerste instantie over praten...maar hij hing gelijk op. nouw dan weet ik genoeg...
Nja, jammer inderdaad dat t nummer gelijk weg is....hij verdient 300x erger dan wat ik hem nu aandoe.
ik heb het vermoeden dat ie jou alleen nodig heeft om mee te neuken. volgens mij ben jij officieel helemaal niets meer dan een neukertje. je hebt geen recht.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_67319717
quote:
ach gut, het kind wordt tegen gesproken en begint meteen te blerren.

Wraak is voor geloofsfundamentalisten en kleine kinderen... Dump hem, get over it en move on.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  maandag 23 maart 2009 @ 12:07:27 #19
248821 Rauw.
op je bord.
pi_67319749
quote:
Ja sorry schat, dat ik je niet laat horen wat je wil horen.
Straks als de emotie die overhand niet meer heeft dan zul je het wel snappen dat je het niet kunt maken.
  maandag 23 maart 2009 @ 12:09:42 #20
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_67319815
Hoe lang hadden jullie een relatie?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_67319825
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:04 schreef Yi-Long het volgende:
Hoe oud was de relatie?
Aan de schrijfstijl en gedachtenkronkels van TS te lezen, niet erg oud, net zoals de beide partijen in dit relatiedrama...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_67319830
quote:
domme doos dan doe je het toch zelf? had je na die eerste keer maar weg moeten gaan
jij laat je in met zo'n sukkel

hoe oud ben je eigenlijk?
15? 16?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 23 maart 2009 @ 12:11:32 #23
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_67319871
Wat een kind, net als hij.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_67319896
Ik wil anders wel met je naar bed, dat is de ultieme wraak.
  maandag 23 maart 2009 @ 12:13:41 #25
248821 Rauw.
op je bord.
pi_67319925
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik wil anders wel met je naar bed, dat is de ultieme wraak.
Dan wil ik ook mee doen, ik droom al jaren van een doubleteam met HSG-BOMBER!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')