Get over it en laat je niet kennen lieve schatquote:Op maandag 23 maart 2009 11:52 schreef mysterieblonde het volgende:
Nja, ik zal vast niet de enige zijn...maar ik ben dus (waarschijnlijk) bedrogen...Hij heeft de slet van de tent mee naar huis genomen. en wat daar gebeurd is wil ik dus niet weten. maar t ergste is dat ik de avond ervoor vroeg: kan ik blijven slapen??? en dat kon volgens hem dus niet.
Nja, daarna was ik enorm verdrietig en kwaad. Het verdriet is nu wel een beetje voorbij. hoewel ik me nog enorm eenzaam voel zonder hem en hem mis als een gek. Mja, kwaad ben ik dus nog steeds....heel heel heel kwaad. En dat vraagt om wraak...ik heb al op faceboek een verhaaltje getypt met zn nummer erin. (zo van: bel me ik ben een slet...gratis en goedkoop)
btw. zijn nummer is ....bel of sms hem gerust...zal die leuk vinden...
mja, ik heb wat dingen opgezocht over wraak. maar ik wil dus niet zijn spullen gaan slopen. Dat is kinderachtig....ik wel hem psychologisch gewoon kapot maken. in ieder geval voor een tijdje. Veranderen zal die waarschijnlijk nooit. maar hij zal zich misschien een tweede keer bedenken voor hij nog een keer iemand zo iets flikt.
dat dusquote:Op maandag 23 maart 2009 11:55 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Get over it en laat je niet kennen lieve schat![]()
Er zijn zoveel gasten om leuke dingen mee te gaan doen en jij wil je gaan druk maken om 1 gast die je bij voorbaat al niet waard was?
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat dus
en dat nummer word hier zo weg gehaald hoor
ach laat hem toch, hij neukt misschien ff met een ander, maar...quote:
ik heb het vermoeden dat ie jou alleen nodig heeft om mee te neuken. volgens mij ben jij officieel helemaal niets meer dan een neukertje. je hebt geen recht.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:04 schreef mysterieblonde het volgende:
OKeej...ik had geen positieve reacties verwacht....maar dit![]()
Mja, hij is al eerder vreemdgegaan en ik hoorde het ook van mijn eigen vrienden...Dus het is wel 95% zeker.... En ik wilde er in eerste instantie over praten...maar hij hing gelijk op. nouw dan weet ik genoeg...
Nja, jammer inderdaad dat t nummer gelijk weg is....hij verdient 300x erger dan wat ik hem nu aandoe.
mja, doe inderdaad maar een slotje erop...
ach gut, het kind wordt tegen gesproken en begint meteen te blerren.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:04 schreef mysterieblonde het volgende:
Mja, hij is al eerder vreemdgegaan en ik hoorde het ook van mijn eigen vrienden...Dus het is wel 95% zeker.... En ik wilde er in eerste instantie over praten...maar hij hing gelijk op. nouw dan weet ik genoeg...
Nja, jammer inderdaad dat t nummer gelijk weg is....hij verdient 300x erger dan wat ik hem nu aandoe.
Ja sorry schat, dat ik je niet laat horen wat je wil horen.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:04 schreef mysterieblonde het volgende:
Aan de schrijfstijl en gedachtenkronkels van TS te lezen, niet erg oud, net zoals de beide partijen in dit relatiedrama...quote:Op maandag 23 maart 2009 12:04 schreef Yi-Long het volgende:
Hoe oud was de relatie?
domme doos dan doe je het toch zelf?quote:Op maandag 23 maart 2009 12:04 schreef mysterieblonde het volgende:
Dan wil ik ook mee doen, ik droom al jaren van een doubleteam met HSG-BOMBER!quote:Op maandag 23 maart 2009 12:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik wil anders wel met je naar bed, dat is de ultieme wraak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |