Nu ik het zo bedenk...haha... Heb meerdere relaties gehad maar alle relaties met sex ervoor liepen eigenlijk altijd op niks uit. De relatie waar ik me nu in bevind moest ik eventjes met de sex wachten maar ja... was het wel waard uiteindelijk!quote:Op maandag 23 maart 2009 12:06 schreef TheClown1 het volgende:
voor de mensen die sex hadden voordat de relatie al begon, hoeveel zijn nog samen met die partner?
overigens om antwoord te geven op vraag, duurde 4 maanden bij mijn huidige relatie. Bij vorige relatie was het binnen 3 dagen en die relatie ging dus na 6 maanden kapot.
ja allemaal hopeloos verloren gegaan. maarjha boeie. ben 22 ik wil toch niet echt meer gebonden zijnquote:Op maandag 23 maart 2009 12:06 schreef TheClown1 het volgende:
voor de mensen die sex hadden voordat de relatie al begon, hoeveel zijn nog samen met die partner?
overigens om antwoord te geven op vraag, duurde 4 maanden bij mijn huidige relatie. Bij vorige relatie was het binnen 3 dagen en die relatie ging dus na 6 maanden kapot.
dat je 22 bent en niet gebonden zijn is ten zijde. ik merk hierbij wel op dat bij mij en vele anderen (uit onderzoek gebleken) het vaak is dat indien er snel sex volgt de relatie strandt.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:36 schreef ukga het volgende:
[..]
ja allemaal hopeloos verloren gegaan. maarjha boeie. ben 22 ik wil toch niet echt meer gebonden zijn
Klopt wel, maar het lijkt me niet zo'n gezonde instelling om zo in een relatie te stappen.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:52 schreef ukga het volgende:
ja alsof mensen tegenwordig nog voor ALTIJD bij elkaar blijven...
bijna strand elke relatie op den duur wel.
quote:Op maandag 23 maart 2009 12:25 schreef Viswijfje het volgende:
huh eerst een relatie en dan pas seksen bedoel je?? dan heb je toch geen relatie![]()
wat een raar topic!!
Een beetje een rare opvatting, maar dat kan ook aan mij liggen?quote:Op maandag 23 maart 2009 13:01 schreef Viswijfje het volgende:
je kunt beter gelijk seksen! als ie t nog met andere doet vind ik ook maar niks hoor!
hoe bedoel je???quote:Op maandag 23 maart 2009 13:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Een beetje een rare opvatting, maar dat kan ook aan mij liggen?
Waarom zou je geen relatie hebben als je eerst een relatie opbouwt en daarna met seks begint?quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 13:14 schreef Viswijfje het volgende:
ze moeten toch erges seks krijgen dus dan kan dat maar beter met mij zijn!![]()
en over geen relatie zonder seksen: das net als vrienden hoe weet je dan of t een relatie is! voor mij begint t met seksen en als t na een paar keer nog lekker is relatie.. ik wil geen vriendje wat slecht kan seksen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |