7.95 voor de duur van het "programma'.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:49 schreef Bargain het volgende:
Klopt, net gelezen. Maar ik vind het een hoop uitzoekerij zo, is er ook ergens iets bekend over bv de tarieven voor het streamen ? Dat bedoel ik een beetje met een overzicht.
Your welcomequote:Op vrijdag 17 april 2009 21:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Check, ik was nog bezig. Inmiddels opgelost. Thanx voor 't melden
.
Volgens mij niet, ik heb de mijne iig moeten activeren destijds.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Volgens mij staan de pm-boxen standaard aan,
Wees eens wat losser in je moderatie. Je naam is toch geen Mordreth of Krentenbol, of wel?quote:Op woensdag 22 april 2009 13:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Stefan heeft al meerdere malen aangegeven de bunker niet in te gaan, daarnaast is 't een baggertopic. De slowchat is verderop.
krentenbolquote:Op woensdag 22 april 2009 13:33 schreef Maanvis het volgende:
Wees eens wat losser in je moderatie. Je naam is toch geen Mordreth of Krentenbol, of wel?
Het is bovendien geen baggertopic maar een signalering van wat er gaande is.
Bovendien was ik ook niet in de veronderstelling dat Stefan de bunker in zou gaan dus in welke gedachtenkronkel die onzin van jou ronddwarrelt weet ik ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |