Eddie Izzard is fucking geniaalquote:Op maandag 23 maart 2009 13:37 schreef Beauregard het volgende:
De enige grappige vrouw is een man, Eddie Izzard.
Verder mogen alle caberatieres inderdaad overlijden, wat mij betreft. Of gewoon stoppen, dat mag ook.
Martine Bijl is ook zo'n drama grappenverteller..quote:Op maandag 23 maart 2009 15:16 schreef VeX- het volgende:
Ons mam kijkt nog wel eens naar Tineke Schouten. Ik vind vrouwelijke cabaretiers ook zelden leuk. Maar dat komt misschien omdat cabaret per definitie vaak vacuüm zuigt.
quote:Op maandag 23 maart 2009 12:37 schreef donroyco het volgende:
[..]
Prism
English, Fitz or Percy.
Nu ook slecht in Nederlandse taal.
verklaart een hoop_!
Dankquote:Op maandag 23 maart 2009 16:46 schreef Lollerbol het volgende:
[..]
![]()
en hierbij verklaar ik je tot fok! zeiker van deze week!!!!![]()
Congratulations, you deserved it!![]()
en nu opkankeren
quote:Op maandag 23 maart 2009 21:37 schreef 1983scarface het volgende:
Ik haat cabaret geef mij maar Jerry Seinfeld
Ja, ik weet het.. Mijn welgemeende excusesquote:
gast, dit kan je niet maken.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:56 schreef JohanDaButcher het volgende:
Sara Kroos: grappen landen niet, dan maar een tiet er uit:
[ afbeelding ]
En het is absoluut niet geil!![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:56 schreef JohanDaButcher het volgende:
Sara Kroos: grappen landen niet, dan maar een tiet er uit:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:56 schreef JohanDaButcher het volgende:
Sara Kroos: grappen landen niet, dan maar een tiet uierer uit:
[ afbeelding ]
Ja, dat was de eerste vrouw waar ik hardop om gelachen heb. Wie was dat eigenlijk?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:46 schreef PDOA het volgende:
Die bolle taart uit Engeland is wel grappig. Zij was laatst bij Live At The Apollo.
Jo Brand. Echt een droogkloot, zij heeft echt mannenhumor.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:17 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Ja, dat was de eerste vrouw waar ik hardop om gelachen heb. Wie was dat eigenlijk?
Ha ha ik moest keihard lachen in mijn eentje op kantoor.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:37 schreef PDOA het volgende:
[..]
Jo Brand. Echt een droogkloot, zij heeft echt mannenhumor.
Ik schrok alquote:Op woensdag 25 maart 2009 03:04 schreef Mexxa het volgende:
Vind TS een ontzettend dom, lelijk, niet grappig persoon (TS: Tineke Schouten in dit geval) Vraag me ook altijd af wat voor type mensen daar naar kijken. Ach.. Ik wil het eigenlijk ook niet eens weten.
Goed zo ;P Vind die tiet van Sara Kroos er trouwens ook niet echt florisant bij staan. Als die van mij ooit zo gaan hangen, waarschuw me dan even!!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |