Doe eens een schatting. Wat voor jou aanvaardbaar is b.v.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:06 schreef PiRANiA het volgende:
Ik vraag mij echt af wat die stream moet kosten
Ik hoop dat er wel losse filmpjes komen met hoogtepunten, dan knutselen we zelf wel een "uitzending" aan elkaarquote:Op maandag 23 maart 2009 20:01 schreef beequeen het volgende:
Het heeft dus geen zin om een COS te openen?
¤1 per uur of ¤10 per week?quote:Op maandag 23 maart 2009 20:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doe eens een schatting. Wat voor jou aanvaardbaar is b.v.
en het is gewoon zonde dat die topics daar dicht zjin.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:04 schreef swarmahoer het volgende:
kleine vraag: waarom zou dit niet in het tv subforum kunnen ?
Waarom zou ik hobbies hebben, ik zit niet voor niks op Fok!.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:45 schreef Peter6000 het volgende:
@Kankerkachelsverkopert, heb je ook hobbies?
Tientje per week vind ik ook een puik plan!quote:Op maandag 23 maart 2009 20:12 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
¤1 per uur of ¤10 per week?
Lijkt mij aanvaardbaar
linkje?quote:Op maandag 23 maart 2009 20:13 schreef Peter6000 het volgende:
Marrije, geef ff een goed argument waarom dat Fanstopic (SBS6) in KLB moet kunnen.
Ik heb geen weerwoord op het
[..]
en het is gewoon zonde dat die topics daar dicht zjin.
(reeksen zijn eigenlijk verboden in KLB).
Dit zijn dus de topics:quote:
Wie had je in gedachten?quote:Op maandag 23 maart 2009 20:22 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Weet iemand of er ook een gepresenteerde samenvatting o.i.d.?
Dat lijkt mij namelijk erg leuk.
Ik was er al via je user historyquote:Op maandag 23 maart 2009 20:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dit zijn dus de topics:
Fans (op SBS 6)...
Fans @ SBS 6, doorgeslagen fans van Nederlandse artiesten #2
En ze moeten dicht omdat het een reeks is (mag niet in KLB).
Maar het gewoon jammer, want is het echt een goede reeks.
Nu reageerde iemand in de FB dus met de vraag waarom het niet in TV-subforum kan, en ik kan geen argumenten daarvoor bedenken.
Misschien weet jij iets?
Er zal vast wel presenteertalent te vinden zijn..quote:Op maandag 23 maart 2009 20:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Iedereen behalve sunchaser / stefan
Ja, ik kan ook niets bedenken als antwoord.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar op zich kan het toch ook wel in het tv subforum?![]()
Nah, dat komt dus neer op zeg maar ¤ 12,50 voor 25 dagen, give or take a few.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:16 schreef dieenebart het volgende:
Tientje per week vind ik ook een puik plan!Doe jij maar storten op mijn privérekening.
Ik denk dat je voor minder dan twee kwartjes per dag klaar bent.
Maar het argument dat een reeks daar niet gewenst is vind ik ook wat raar, want dan nummer je gewoon niet, dat opperde jij ook al zag ik. Maar wie weet, het ligt ter discussie las ikquote:Op maandag 23 maart 2009 20:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook niets bedenken als antwoord.
Ik schreef ook minder. Een stuk minder, don't worry.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nah, dat komt dus neer op zeg maar ¤ 12,50 voor 25 dagen, give or take a few.
Toch aanzienlijk duurder dan de streams van DGK en daarnaast moet/mag je dus ook nog eens SMS'en voor opdrachten en voorkeuren.
Waarom zou iemand een reeks over RLS in KLB willen hebben? Ik snap het nietquote:Op maandag 23 maart 2009 20:28 schreef Marrije het volgende:
Maar het argument dat een reeks daar niet gewenst is vind ik ook wat raar, want dan nummer je gewoon niet, dat opperde jij ook al zag ik. Maar wie weet, het ligt ter discussie las ik
Het ging over Fans (SBS6), wat zaterdag over "De oudere K3-fan" ging.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom zou iemand een reeks over RLS in KLB willen hebben? Ik snap het niet![]()
Maar dan moet je wel meteen het hele 'pakket' kopen? Of kan het ook per dag?quote:Op maandag 23 maart 2009 20:16 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Tientje per week vind ik ook een puik plan!Doe jij maar storten op mijn privérekening.
Ik denk dat je voor minder dan twee kwartjes per dag klaar bent.
Kijk, nu komen we ergens....quote:Op maandag 23 maart 2009 20:32 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik schreef ook minder. Een stuk minder, don't worry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |