Ik ben niet onzeker over mijn mannelijke gedeelte, maar gepijpt worden vind ik ook niet zo bijzonder...quote:Op maandag 23 maart 2009 10:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Is hij niet gewoon onzeker over zijn mannelijke gedeeltes? Welke man houdt daar nou niet van.
je komt tekort meidquote:Op maandag 23 maart 2009 10:57 schreef kiekeboe73 het volgende:
Hij weet er prima raad mee, is creatief met standjes mag er wel aan komen, naar kijken en mee spelen maar niks oraals hij niet bij mij maar ik mag ook niet s bij hem
Ik ook, maar het bleek dat de voorgangers van mijn huidige vriendin gewoon niet konden pijpen!quote:
Dat vind ik raar ja. Maar ik begrijp je vraag niet echt, althans niet het doel. Als iedereen het raar vind, accepteer je het dan ondanks dat je het misschien zelf wel een onoverkomelijk probleem vind?quote:Op maandag 23 maart 2009 10:50 schreef kiekeboe73 het volgende:
Is het raar als je een relatie niet verder laat ontwikkelen als orale sex want hij deed het bij mij ook niet in de toekomst zou blijven ontbreken?
Ik kan hem niet uitzetten per topic. En daarbij komt dat IK het wel lekker vindquote:Op maandag 23 maart 2009 11:00 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
ik vind het wel grappig dat je die avatar hebt in dit topic
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan hem niet uitzetten per topic. En daarbij komt dat IK het wel lekker vind
Maak er meteen een eind aan, die vent is niet goed snik...quote:Op maandag 23 maart 2009 11:03 schreef kiekeboe73 het volgende:
nou mijn vorige partner had echt geen klachten! en bij mijn nieuwe vriend heb ik het niet eens mogen doen, heb het niet eens mogen proberen!
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:07 schreef DrDarwin het volgende:
Maak er meteen een eind aan, die vent is niet goed snik...
Dat laatste blijkt wel uit je ondertitel en signaturequote:Op maandag 23 maart 2009 11:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan hem niet uitzetten per topic. En daarbij komt dat IK het wel lekker vind
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |