spuit 11 (ik dus)quote:Op maandag 23 maart 2009 15:17 schreef P.F het volgende:
Even een kort vraagje: Ik ben op zoek naar een vacature site met vacatures op HBO niveau.
Bestaan die
daar kun je mod voor LIF mee wordenquote:Op maandag 23 maart 2009 15:27 schreef kwakveense het volgende:
ohja, die zag ik pas voorbijkomen: wat houdt een MBO opleiding "Lifestyle" in godsnaam in??
Voor de citroensmaak moet je zest gebruiken of aroma. Puur citroensap is niet citroenig genoegquote:Op maandag 23 maart 2009 15:27 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Vik, heb je al eens geprobeerd om van magere kwart, zoetstof en citroensap zelf de kwark na te maken?
Misschien is dat ook wel lekker en het is dan iig mager.
Dat wist ik niet.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:34 schreef ColdFeet het volgende:
Voor de citroensmaak moet je zest gebruiken of aroma. Puur citroensap is niet citroenig genoeg
Eh, nee. Dat is het "voordeel" van in Duitsland wonen. Maar lief dat je er naar vraagt.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:37 schreef loveli het volgende:
Tink, toen we (of ze?) het over belastingen hadden moest ik aan je denken. Is dat nog een beetje leuk opgelost?
Sowieso wordtje kwark vreselijk zuur, als je citroensap gebruikt.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dat wist ik niet.![]()
IJs maak ik altijd gewoon met citroensap, maar daar zit geen zuivel in natuurlijk.
Kun je dan gewoon zelf citroenschilrasp maken van biologische citroen of is dat ook niet sterk genoeg?
Ik heb 75/80D, maar ik vroeg me dan af hoeveel DD dan isquote:Op maandag 23 maart 2009 15:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik weet niet precies, maar ik zit zelf altijd tussen F en G in, en FF zat perfect. Maar als je E hebt, zou ik DD halen (liever te strak dan te wijd bij een sportbh).
Thanks! Ik ga even kijken!quote:Op maandag 23 maart 2009 15:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Of op volkskrantbanen? Intermediair is wat meer op de WO'ers gericht volgens mij...
Ik ga het maar eens gewoon een keertje proberen denk ik, lijkt me wel lekker.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:44 schreef ColdFeet het volgende:
Bio-citroen, of gewoon heel goed geboende citroen, raspen met een fijne rasp, eventueel og wat verder fijnhakken. Je wilt niet van die grote fladders schil in je toetje.
Wat is een beleidsmedewerkerquote:Op maandag 23 maart 2009 15:27 schreef kwakveense het volgende:
ohja, die zag ik pas voorbijkomen: wat houdt een MBO opleiding "Lifestyle" in godsnaam in??
en PF: volkskrantbanen is wel een goeie ja. intermediair is meer WO.
oh enneh, vergeet niet het standaard antwoord: je kunt altijd (junior) beleidsmedewerker worden op een toepasselijk gebied
Ik ken het nietquote:Op maandag 23 maart 2009 16:07 schreef Greys het volgende:
Kennen jullie het gratis programmaatje Poladroid al? Of ben ik hierin ook Spuit 11?
Het is gratis en just for fun. Kan je van je gewone foto een 'Polaroid' maken, automagisch.
[ afbeelding ]
Je kunt het gratis downloaden op www.poladroid.netquote:
Geinigquote:Op maandag 23 maart 2009 16:07 schreef Greys het volgende:
Kennen jullie het gratis programmaatje Poladroid al? Of ben ik hierin ook Spuit 11?
Het is gratis en just for fun. Kan je van je gewone foto een 'Polaroid' maken, automagisch.
[ afbeelding ]
Hij is al bezig met installenquote:Op maandag 23 maart 2009 16:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt het gratis downloaden op www.poladroid.net
En nee, ik heb er niets mee te maken maar ik vind het zelf zo leuk
Das leukquote:Op maandag 23 maart 2009 16:07 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt gewoon aandelenquote:Op maandag 23 maart 2009 16:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt het gratis downloaden op www.poladroid.net
En nee, ik heb er niets mee te maken maar ik vind het zelf zo leuk
Waarom onthouden? Het staat hier nu toch?quote:Op maandag 23 maart 2009 16:19 schreef Syrena het volgende:
Oooh moet je ook wapperen?![]()
Cool. Nu de naam proberen te onthouden tot ik thuis ben.
Sorryquote:Op maandag 23 maart 2009 16:19 schreef ColdFeet het volgende:
Greys, ik ben bezig wat werk af te maken, of je me niet af wilt leiden
Leuk programmaatje
Je was ook niet te lui om de lapo van mij af te pakken gisterenquote:Op maandag 23 maart 2009 16:23 schreef Muis006 het volgende:
Ik wapper niet, ik wacht gewoon
Ik ben ziek en dus te lui om te wapperen
Deze is dicht eer ik thuis benquote:Op maandag 23 maart 2009 16:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom onthouden? Het staat hier nu toch?
[..]
Sorry![]()
Zie je PM.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:30 schreef Syrena het volgende:
[..]
Deze is dicht eer ik thuis benIk ken jullie al langer dan vandaag! (als vandaag?)
Werkt hier welquote:Op maandag 23 maart 2009 16:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zou iemand voor mij willen proberen of deze link werkt? http://www.neha.nl/publications/1999/1999_01lesger.pdf
Thanks!
Yep!quote:Op maandag 23 maart 2009 16:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zou iemand voor mij willen proberen of deze link werkt? http://www.neha.nl/publications/1999/1999_01lesger.pdf
Thanks!
Klinkt spannend hèquote:Op maandag 23 maart 2009 16:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Yep!
De mythe van de Hollandse wereldstapelmarkt in de
zeventiende eeuw1
Zal ik de PDF even opslaan en naar je mailen?quote:Op maandag 23 maart 2009 16:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou ja zeg.. Ik had 'm geopend, drukte op de printknop, en sindsdien ben ik 'm helemaal kwijt. Als ik de link weer opzoek via Google en er dan op klik krijg ik niet meer dan een wit scherm.
.
Als je dat zou willen doen?quote:Op maandag 23 maart 2009 16:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zal ik de PDF even opslaan en naar je mailen?
Gewoon een eetcafé waar je voor een tientje een hapje kunt eten. Aanschuiven en wegwezen.quote:
OMG waarom is dat hier nergens?quote:Op maandag 23 maart 2009 16:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gewoon een eetcafé waar je voor een tientje een hapje kunt eten. Aanschuiven en wegwezen.
DaD kent het vast wel: De eerste kamer.
Ik ken de naam, maar heb er nooit gegeten. Ik betaal liever een tientje meer voor voor aanschuiven, genieten, en een gezellige avond in een sfeervolle tent.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gewoon een eetcafé waar je voor een tientje een hapje kunt eten. Aanschuiven en wegwezen.
DaD kent het vast wel: De eerste kamer.
dat dusquote:Op maandag 23 maart 2009 16:36 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb honger.
Straks lekker eten [ afbeelding ]
Ja, ik hoorde idd al eens dat dat kennelijk iets typisch Gronings is. Kom het in andere steden ook nooit tegenquote:Op maandag 23 maart 2009 16:42 schreef Syrena het volgende:
[..]
OMG waarom is dat hier nergens?![]()
Zou een gat in de markt zijn met al die studenten enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |