Wij hebben er 2, die likken elkaars oren uitquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:38 schreef Anne het volgende:
Ach ja, het scheelt dat mijn eigen kat niet in zijn oren kan likken. Dus ik meld mij lekker wel aan.
Uitzonderingen daargelaten, als je dier zichzelf niet kan verzorgen, om wat voor reden dan ook en het is nodig om te wassen zou ik het natuurlijk ook doen. Maar ik zou eerst kijken hoever ik kwam met alleen water..quote:Op maandag 23 maart 2009 23:48 schreef childintime het volgende:
[..]
Mijn moeder had 2 perzen. Die werden eens per jaar redelijk kort geschoren en gewassen. Zij hadden zo'n
zachte, donzige ondervacht, dat ze zichzelf niet konden wassen met al dat haar.
Mijn kat is gewoon een korthaar en ik zal het niet in mijn hoofd halen om hem te wassen, voor vlooiendruppels geven moet je bij hem al met zijn 2en zijn![]()
Ik heb mijn hondje wel opgegeven, dat is een redelijk ranzig type, dus die kan wel een wasbeurtje gebruiken.
Wij hebben er ook 2, maar als die elkaar aan het wassen zijn en wij kijken de andere kant op, lopen ze elkaar te bijten waardoor het uiteindelijk op ruzie uitloopt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wij hebben er 2, die likken elkaars oren uit(ze bijten zelfs elkaars nagels kort!
)
Jep... Sien is de goorste hond die ik ken...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
die heeft het ook echt nodig zag ik
Het moddermonster!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:29 schreef Juup© het volgende:
Ik zou deze badgast:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gek genoeg staat in de oproep voor de wedstrijd: 'We gaan namelijk weer verzorgingsproducten voor huisdieren testen en jij kan met je hond, kat of ander harig huisdier meedoen! "quote:Pet Silk heeft zich als taak gesteld om een toonaangevende rol te vervullen ten opzichte van de eigen milieu verantwoordelijkheden. Pet Silk is een fabrikant van milieu vriendelijke- en proefdiervrije vachtverzorginsproducten. Hierbij heeft Pet Silk zich verplicht om uitsluitend top kwaliteit producten te fabriceren welke de veelvoudige voordelen van de zuivere extracten van bloemen en planten bevatten, die ertoe bijdragen dat uw huisdier een goede gezondheid en vacht behoudt.
bedoel je dit nou serieus? er is nogal een verschil tussen een soort van reklamestunt en dierproeven.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:56 schreef voyeur het volgende:
[..]
Gek genoeg staat in de oproep voor de wedstrijd: 'We gaan namelijk weer verzorgingsproducten voor huisdieren testen en jij kan met je hond, kat of ander harig huisdier meedoen! "
Dat lijkt me toch behoorlijk eng om dingen op je eigen huisdier te testen. Klopt ook niet met de policy van het bedrijf?
pfff jeumig zegquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:56 schreef voyeur het volgende:
[..]
Gek genoeg staat in de oproep voor de wedstrijd: 'We gaan namelijk weer verzorgingsproducten voor huisdieren testen en jij kan met je hond, kat of ander harig huisdier meedoen! "
Dat lijkt me toch behoorlijk eng om dingen op je eigen huisdier te testen. Klopt ook niet met de policy van het bedrijf?
heb jij jouw trouwe viervoeter al opgegeven?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:03 schreef Harajuku. het volgende:
Vorig jaar werd de actie iets beter ontvangen hè
Ach, toen kregen we ook de dierproef opmerkingen hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:03 schreef Harajuku. het volgende:
Vorig jaar werd de actie iets beter ontvangen hè
Nee, dat lijkt mij ook niet.......quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:57 schreef senesta het volgende:
[..]
pfff jeumig zeg![]()
Het gaat gewoon om een review, deze producten zijn al jaren op de markt en worden ook gebruikt op shows en dergelijke, wij zijn gewoon hartstikke benieuwd wat onze users van deze producten vinden.
We gaan hier heus geen dierproef project opzetten hoor
Ik mag heulemaal niet mee doenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
heb jij jouw trouwe viervoeter al opgegeven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |