dan moet ik helaas afhaken suc6 verderquote:Op maandag 23 maart 2009 09:17 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
In het noorden des lands, omgeving Leeuwarden en in overleg omgeving Groningen.
quote:
Foto's komen vanavond, ik zal proberen ze zo gedetailleerd mogelijk te maken. Verzending is mogelijk, alleen ná betaling. Maar daar komen we wel uit I assume.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:53 schreef Wyss het volgende:
Ben miss geinteresseerd, verstuur je hem ook? en foto's van de krasjes?
Geen bon, wel simlockvrijquote:
Laat ik voorzichtig zijn, en het 'een begin' noemenquote:
Ik ga er over nadenken.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:56 schreef WalkingDisaster het volgende:
Heb alleen een N82 in de aanbieding
Hier moet ik helaas toch van afzien.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:56 schreef WalkingDisaster het volgende:
Heb alleen een N82 in de aanbieding
Ik heb er zelf qua ROM en dat soort gedoe geen fluit aan gedaan. 1.37.404.3 NLD staat er nu op.quote:
Huhquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:11 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Ik heb er zelf qua ROM en dat soort gedoe geen fluit aan gedaan. 1.37.404.3 NLD staat er nu op.
Die pictogrammen kun je apart veranderen, zonder daarbij een compleet nieuwe ROM te installeren oid.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:34 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
Huh![]()
Die pictogrammetjes van touchflow zijn anders evenals kleurtjes van windows mobile. Hoe heb je die erop gekregen? Standaard is alles zwart met andere standaard pictogrammetjes (=lelijk overigens)
quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:43 schreef muay-toy het volgende:
ik bied de helft!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |