huh? er zitten vaak genoeg gedroogde lavendelbloemetjes in provencaalse kruiden, dus waarom zou dat slecht zijn?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 01:06 schreef Leef het volgende:
[..]
Nee man de bloesems ruiken zoet maar stop ze maar niet in je mond, laat staan het blad
ik vind 't heerlijk in die kruiden, maar kan me voorstellen dat je van een hele hap wel een ranzige potpourri smaak krijgt inderdaadquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:57 schreef Leef het volgende:
Het is ook niet slecht maar je moet het wel erg spaarzaam gebruiken. Proef maar eens..
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 01:06 schreef Leef het volgende:
[..]
Nee man de bloesems ruiken zoet maar stop ze maar niet in je mond, laat staan het blad
Dan zijn er vast verschillende soorten lavendel, ofzo. Want ik heb nog nooit de zoete variant te pakken gehadquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zet er regelmatig thee meeGeloof mij, lavendel smaakt mierzoet
Tips? -> Eigen inmaak en andere conservering !quote:Op maandag 23 maart 2009 21:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, misschien kunnen we wat combineren, ik heb hier enkel een dakterrasje van 14 m2
AH had trouwens ooit en lekker recept voor courgettechutney; ben je een beetje inmakerig aangelegd?
Bij de Ikea of all places? En krijg je dan ook te weinig schroeven erbij?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:49 schreef sigme het volgende:
Vlierbessenbloesemsap en -siroop kan je kopen bij de Ikea (en is lekker)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |