Zou ik erg leuk vinden.quote:Op maandag 23 maart 2009 08:29 schreef Muck het volgende:
, kan ik het recept wel even opzoeken als je dat leuk vindt
quote:Op maandag 23 maart 2009 07:44 schreef sigme het volgende:
Er zijn aardig wat eetbare bloemen, maar buiten komkommerkruid vind ik eigenlijk alleen violletjes nog wel te pruimen, en vooral Oost-Indische kers. Die is erg lekker, beetje scherp.
[ afbeelding ]
Ook niet als grapje. Dat is echt dodelijk giftig.quote:Op maandag 23 maart 2009 09:12 schreef zoalshetis het volgende:
vingerhoedskruid gevuld met mon chou...
doe maar niet!
mmmm daar gaat mijn hart sneller van slaan.quote:Op maandag 23 maart 2009 09:12 schreef zoalshetis het volgende:
doe maar niet!
Op de een of andere manier staat het eten van bloemen mij in ieder geval heel erg tegen.quote:Op maandag 23 maart 2009 08:57 schreef Flurry het volgende:
Volgens mij zijn zelfs de meeste bloemen eetbaar, alleen zijn de giftige bloemen meteen ook heel giftig. Lijkt me gaaf om een keer een salade te maken met alleen maar bloemen
Niet doen! Haske giftig!quote:Op maandag 23 maart 2009 09:12 schreef zoalshetis het volgende:
doe maar niet!
staat er toch! en zo te lezen weten zelfs de grootste tuttebollen dat het giftig is.quote:
zolang ze maar onbespoten zijn is het prima volgens mijquote:Op maandag 23 maart 2009 12:24 schreef Fratz het volgende:
waar koop je eetbare bloemen?
kan je bijvoorbeeld gewoon @random viooltjes gebruiken die je bij de bloemist kunt kopen?
of is er een speciale soort die je beter kunt gebruiken?
hmmm ik kan me niet herinneren dat ik ze ooit eens heb zien liggen bij de Macro.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ooit bij een horeca groothandel in Breda geweest en daar stonden manden vol bloemen... maar ja, dan moet je wel zo'n horeca-pasje hebben.
Het was geen Macro, het was de ISPC oid.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:31 schreef Fratz het volgende:
hmmm ik kan me niet herinneren dat ik ze ooit eens heb zien liggen bij de Macro.
maar eens beter opletten geloof ik
biologen van knoop in je zakdoek.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:13 schreef sigme het volgende:
Lavendelbloemmetjes zitten ook vaak in provencaalse kruidenmengsels.
En over het vingerhoedskruid, ik ken een clubje biologen dat bijna het loodje gelegd had op een bosexcursie met kruidentheetjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |