have fun thuis dan!quote:Op maandag 23 maart 2009 07:21 schreef Q. het volgende:
Als deze TT een indicatie is van het niveau wat ik vandaag ga hebben kan ik beter thuis blijven.
Jij ook een goedemorgen!quote:Op maandag 23 maart 2009 07:20 schreef MNR het volgende:
Goeiemorgen Dreamer!
Gezellig Joey
Succes vandaag!
whehehe... dat heb ik op de badkamer 's ochtends.quote:Op maandag 23 maart 2009 07:59 schreef Bengeltje het volgende:
Ik had een date met mijn zoons in de keuken, wat een drukte.
Die dates daar houd ik liever op een zo'n laag mogelijk pitje.quote:Op maandag 23 maart 2009 08:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehe... dat heb ik op de badkamer 's ochtends.
SNUITJE!!!quote:Op maandag 23 maart 2009 07:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
je hebt wederom geheel gelijk Q.! Alleen deze maandag morgen kan, anders niet
Ja, was een leuk weekendquote:Op maandag 23 maart 2009 08:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Morgen bels
Op de moeheid na verder alles goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Bengeltjelief!quote:Op maandag 23 maart 2009 08:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Welterusten Rebel.![]()
* Bengeltje dekentje over rebel legt.
quote:Op maandag 23 maart 2009 08:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, was een leuk weekendEn vanvond maar vroeg naar bed, ik hoop er rond 10 uur in te liggen
Ik voorspel van niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
[..]
Ja, was een leuk weekendEn vanvond maar vroeg naar bed, ik hoop er rond 10 uur in te liggen
Mooi zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ik gok ook van niet
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Ja wel goed geloof ikquote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 08:46 schreef Kuwaro het volgende:![]()
Goede morgen iedereen![]()
Ik heb heerlijk geslapen
quote:Goodmeuning
Alles lekker hier?
Ik heb best zin maar niet in werkenquote:Op maandag 23 maart 2009 08:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
goehoei!zo maar eens aan eht werk gaan blech, vandaag even geen zin
Ik niet. Ik heb al een to-dolijstje gemaakt. Er staan nu 8 punten op, en aangezien er ook nog zeker 3 dingen tussendoor gaan komen wordt die ook nog langer. Maar hij komt af!quote:Op maandag 23 maart 2009 08:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb best zin maar niet in werken
Ik zit ook al meer dan een uur gewoon naar mijn beeldscherm te staren
Dat to do lijstje. Op dit moment staat er niets op. We beheren het netwerk te goed denk ikquote:Op maandag 23 maart 2009 08:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb al een to-dolijstje gemaakt. Er staan nu 8 punten op, en aangezien er ook nog zeker 3 dingen tussendoor gaan komen wordt die ook nog langer. Maar hij komt af!
Netwerk slopen zodat je wat te doen hebt?quote:Op maandag 23 maart 2009 09:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat to do lijstje. Op dit moment staat er niets op. We beheren het netwerk te goed denk ik
Eens bedenken wat ik voor mezelf kan gaan doen.
Ik zat me al te bedenken welke stekkers ik er uit kan trekken zodat ik genoeg te doen heb maar weinig mensen trefquote:Op maandag 23 maart 2009 09:03 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Netwerk slopen zodat je wat te doen hebt?
Een 7. De seks was goedquote:Op maandag 23 maart 2009 09:03 schreef TGT2 het volgende:
Wat geven jullie afgelopen weekend voor cijfer mensen?
Mijn "single" weekend was echt een 9 waard
een 9quote:Op maandag 23 maart 2009 09:03 schreef TGT2 het volgende:
Ik zeg Doenquote:Op maandag 23 maart 2009 09:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zat me al te bedenken welke stekkers ik er uit kan trekken zodat ik genoeg te doen heb maar weinig mensen tref
7.5quote:Op maandag 23 maart 2009 09:03 schreef TGT2 het volgende:
Mijn "single" weekend was echt een 9 waard
Arm kindquote:Op maandag 23 maart 2009 09:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zat me al te bedenken welke stekkers ik er uit kan trekken zodat ik genoeg te doen heb maar weinig mensen tref
[..]
Een 7. De seks was goedDe rest was kut
O nee hoor. Niets arm kind. Mijn eigen schuld hequote:
Geniet ervanquote:Op maandag 23 maart 2009 09:16 schreef Tally het volgende:
[..]
O nee hoor. Niets arm kind. Mijn eigen schuld heMaar bedankt voor de
![]()
[..]
Ik heb hetzelfde voornemen! pffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat heb ik wel vaker, en idd.. het lukt vrijwel nooit..
Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.
Ik ga even achterover hangen en er van genietenquote:
Slimquote:Op maandag 23 maart 2009 09:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hmmmm, heb net besloten dat ik thuis ga werken..
LOLquote:Op maandag 23 maart 2009 09:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hmmmm, heb net besloten dat ik thuis ga werken..
T!quote:Op maandag 23 maart 2009 09:04 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
Een 7. De seks was goedDe rest was kut
Ik gaf mijn weekend een 7 hoorquote:Op maandag 23 maart 2009 09:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
T!![]()
Krijg ik slechts een 9?!?!?!![]()
Gewoon alle stekkers natuurlijk!
Q toch, weer aan het vogelen met de OP. Nou vooruitquote:Op maandag 23 maart 2009 07:19 schreef Q. het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]
De plek voor je beslommeringen als single!
Alles over je single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en seks! Die hele geweldig toffe Q! Die toch wel heel leuke dame/heer! en nog veel meer! Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn en alles heeft een plekje hier. Veel is bespreekbaar
Wel even een grande note: het is hier geen Slowchat.
Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
De OP: FokWiki/Singles
Vergeef mij lief heksjequote:Op maandag 23 maart 2009 09:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik gaf mijn weekend een 7 hoor
Ik weet niet waar jij die 9 vandaan haalt![]()
Tal! Doe jij het tegenwoordig met Bel?!quote:Op maandag 23 maart 2009 09:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik gaf mijn weekend een 7 hoor
Ik weet niet waar jij die 9 vandaan haalt![]()
Ik plaag haar maar Snuitquote:Op maandag 23 maart 2009 09:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tal! Doe jij het tegenwoordig met Bel?!
een 7 voor mijn weekendje liefje.. Daarbij geef ik niet aan welk cijfer ik de seks geefquote:Op maandag 23 maart 2009 09:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vergeef mij lief heksjeIk keek niet goed
Maar dan nog, slechts een 7?!?!?! Voor mij?!?!
Ik doe het toch met iedereen Snuitjequote:Op maandag 23 maart 2009 09:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tal! Doe jij het tegenwoordig met Bel?!
En ik dacht nog wel dat ik speciaal wasquote:
Daar kan ik niets aan doen. Heb ik nooit gezegdquote:Op maandag 23 maart 2009 09:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat ik speciaal was
Ik mijnes een 10quote:
Dit vraagt gewoon om uitleg!quote:Op maandag 23 maart 2009 09:47 schreef KudFokker het volgende:
Goedemorgen deze stralende morgen
Me date gisteren ging niet bepaald goed
Dat is waar. Maar die indruk had ik wel. Maar helaas...quote:Op maandag 23 maart 2009 09:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar kan ik niets aan doen. Heb ik nooit gezegd
Hier wel. Al was het wel allemaal voorzichtig enzoquote:Op maandag 23 maart 2009 09:52 schreef Belsezar het volgende:
Sex!
Nee, dat zat er niet in afgelopen weekend helaas
Ik lag er zondag morgen pas om 9:00 inquote:Op maandag 23 maart 2009 09:49 schreef Belsezar het volgende:
Oh, mijn weekend was een 8.
Ik merk nu wel dat stappen en zuipen tot 6 uur in de ochtend niet meer zo goed gaat als je bijna 30 bent
Maar ik laat me er niet door weerhouden natuurlijk
Volgende keer dus keiharde, rauwe, niets ontziende sexquote:Op maandag 23 maart 2009 09:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Hier wel. Al was het wel allemaal voorzichtig enzo
Mijn meisje!quote:
Goede morgen Caroquote:
Hai hai... goed weekend gehad?quote:
In dat geval was de mijne een 10+quote:Op maandag 23 maart 2009 09:53 schreef djayzz het volgende:
Mijn weekend was wel een 9 waard, ondanks de afwezigheid van seks.
hai haiquote:
Het schijnt iets te zijn wat je hoort te doen als je kinderen wil krijgenquote:
Werden die niet gebracht door die witte vogels met die lange snavelsquote:Op maandag 23 maart 2009 10:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het schijnt iets te zijn wat je hoort te doen als je kinderen wil krijgen
Top, sportief gezien een 10+ kon niet beter.quote:
Dat zit er even niet in. Misschien over 2 wekenquote:Op maandag 23 maart 2009 09:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Volgende keer dus keiharde, rauwe, niets ontziende sex
Nu al uitgenodigd worden door je vaderquote:Op maandag 23 maart 2009 09:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Me pa vind haar echt helemaal geweldig"Echt een lekker ding Lars ! "
En hij vroeg dus ook aan haar of ze over 2 weken (me zussies verjaardag) mee uit eten wilde, en dat wilde ze
Oooh prima, die hoef ik voorlopig nog niet!quote:Op maandag 23 maart 2009 10:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is een ex van me, heb een tijdje terug 2.5 maanden wat met haar gehadquote:Op maandag 23 maart 2009 10:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat zit er even niet in. Misschien over 2 weken
[..]
Nu al uitgenodigd worden door je vader
Dat is wel een prettig idee hequote:Op maandag 23 maart 2009 10:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oooh prima, die hoef ik voorlopig nog niet!
Moet ook gebeuren hequote:Op maandag 23 maart 2009 09:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
haai schatje
je bent weer druk aan t werk zie ik
Hahaha hebben we het er nu nog nie genoeg over gehadquote:Op maandag 23 maart 2009 10:04 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Top, sportief gezien een 10+ kon niet beter.
en voor de rest was het ook niet slecht.![]()
Maar ja op naar waar het hier om draait.
Hoe staat het met jouw en je collega?
Nou idd hopen dat de week weer zo snel gaatquote:Op maandag 23 maart 2009 10:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mag niet klagen
op naar t volgende weekend
Geduld is een schone zaakquote:Op maandag 23 maart 2009 10:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat zit er even niet in. Misschien over 2 weken
[..]
Nu al uitgenodigd worden door je vader
pas op dat je niet gaatquote:Op maandag 23 maart 2009 10:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hahaha hebben we het er nu nog nie genoeg over gehadhaha hij is lekker druk aan t werk en ik zit hier van t uitzicht te genieten
Ikke heb er eentje op 12 uurquote:Op maandag 23 maart 2009 10:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren he
Straks vergadering, helemaal geen zin
Daarom, en als ik kinderen wil ga ik wel een dagje langs de crèche, dan ben ik er snel genoeg weer even vanafquote:
eigendommen zijn niet altijd persoonlijk, ze kunnen ook van een organisatie/staat/ of groep zijn.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:07 schreef KudFokker het volgende:
Ik zat vanmorgen in de trein, toen werd er omgeroepen "Dit is de eindhalte bla bla bla, vergeet niet om uw persoonlijke eigendommen mee te nemen uit de coupé"
Maar is dat geen pleonasme ?
Zijn eigendommen niet altijd persoonlijk?
quote:"Denkt u bij het verlaten van de coupe aan uw persoonlijke eigendommen."
(enkele seconden later)
"En neemt u deze ook mee!"
Haha nee hoor zodra ik teveel zit te staren krijg ik al een melding van em dussseee hahahaquote:
inderdaad!quote:Op maandag 23 maart 2009 10:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren he
Straks vergadering, helemaal geen zin
Gelukkig hoort dat er niet perse bijquote:Op maandag 23 maart 2009 10:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat kan ik nooit. Dat zien ze aan me..quote:Op maandag 23 maart 2009 10:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
inderdaad!
Ah gewoon doen also je oplet en dan even wegdromen en aan andere dingen denken
Dan nogquote:Op maandag 23 maart 2009 10:07 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het is een ex van me, heb een tijdje terug 2.5 maanden wat met haar gehad
Ja maar soms he. Is geduld moeten hebben een bitchquote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 10:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
Daarom, en als ik kinderen wil ga ik wel een dagje langs de crèche, dan ben ik er snel genoeg weer even vanaf
Welk, het kinderen krijgen bij de seks, of de seks bij het kinderen willen? Want dat kan allebei natuurlijk..quote:
Ja maar als ze van een organisatie / staat of groep zijn, dan zijn het dus niet jouw eigendommen, tochquote:Op maandag 23 maart 2009 10:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
eigendommen zijn niet altijd persoonlijk, ze kunnen ook van een organisatie/staat/ of groep zijn.
Bij mij riep de conducteur een keer om:
[..]
Als je het zo formuleert krijgt het een beetje een bedenkelijke bijsmaak, vind ik.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:15 schreef DR34M3R het volgende:
Welk, het kinderen krijgen bij de seks, of de seks bij het kinderen willen? Want dat kan allebei natuurlijk..
Was ook al aan het denken.. Hmmmm.. wat moet ik nu weer hiervan vinden...quote:Op maandag 23 maart 2009 10:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als je het zo formuleert krijgt het een beetje een bedenkelijke bijsmaak, vind ik.
quote:Op maandag 23 maart 2009 10:21 schreef Tally het volgende:
Ik wil helemaal geen seks met kinderen
Of tijdens de seks kinderen krijgen
Graag gedaanquote:Op maandag 23 maart 2009 10:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]ieeeeeeeuw, thnx voor het beeld dat ik nu heb!!!
Wèl een prima maandagochtend-onderwerp.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:21 schreef Tally het volgende:
Ik wil helemaal geen seks met kinderen
Of tijdens de seks kinderen krijgen
Dat kan ik heel goedquote:Op maandag 23 maart 2009 10:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
inderdaad!
Ah gewoon doen also je oplet en dan even wegdromen en aan andere dingen denken
Daar gaan we natuurlijk wel vanuitquote:Op maandag 23 maart 2009 10:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als t daarna beloond wordt is t t wachten wel waard
Pedofiele neigingen en door seks weeën opwekken een goed maandagochtend-onderwerp?quote:Op maandag 23 maart 2009 10:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wèl een prima maandagochtend-onderwerp.
En wat voor een associaties zijn het weer.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:23 schreef Garisson72 het volgende:
Wèl een prima maandagochtend-onderwerp.
Bij "het kinderen willen"zeg ik toch.. Ik had het niet over bij de kinderen..quote:Op maandag 23 maart 2009 10:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als je het zo formuleert krijgt het een beetje een bedenkelijke bijsmaak, vind ik.
daar kwam ik na 543x lezen ook achterquote:Op maandag 23 maart 2009 10:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Bij "het kinderen willen"zeg ik toch.. Ik had het niet over bij de kinderen..
het kinderen krijgen bij de seks natuurlijkquote:Op maandag 23 maart 2009 10:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Welk, het kinderen krijgen bij de seks, of de seks bij het kinderen willen? Want dat kan allebei natuurlijk..
Ah, ok. Je wilt wel de lusten, niet de lasten dus.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:27 schreef rival het volgende:
[..]
het kinderen krijgen bij de seks natuurlijk
Ik heb het tot nu toe prima weten te weren uit mijn gedachtes maar na deze duidelijke omschrijving zat dat er niet meer in helaas.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Pedofiele neigingen en door seks weeën opwekken een goed maandagochtend-onderwerp?
Je bent wel in één klap goed wakker en bij de les, dat moet je toch toegeven.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:24 schreef Tally het volgende:
Pedofiele neigingen en door seks weeën opwekken een goed maandagochtend-onderwerp?
ehm, ja dus , ehm want, ehmquote:Op maandag 23 maart 2009 10:17 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja maar als ze van een organisatie / staat of groep zijn, dan zijn het dus niet jouw eigendommen, toch?
Nee hoor, maar om nou kinderen te krijgen bij elke seksbeurtquote:Op maandag 23 maart 2009 10:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ah, ok. Je wilt wel de lusten, niet de lasten dus.
Ik mag de boel graag een beetje verdraaien door vrije interpretatie, just for the heck of it.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:26 schreef DR34M3R het volgende:
Bij "het kinderen willen"zeg ik toch.. Ik had het niet over bij de kinderen..
dan wordt het wel erg druk in de badkamer elke ochtendquote:Op maandag 23 maart 2009 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
Nee hoor, maar om nou kinderen te krijgen bij elke seksbeurt
Kwam je dr achter? Beter dan er overheen..quote:Op maandag 23 maart 2009 10:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
daar kwam ik na 543x lezen ook achter
Ik ben graag duidelijk B.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb het tot nu toe prima weten te weren uit mijn gedachtes maar na deze duidelijke omschrijving zat dat er niet meer in helaas.
Waarom T?
Nou ja ik denk er liever gewoon niet over op maandagochtend. Maar ook niet op elke andere ochtend hoorquote:Op maandag 23 maart 2009 10:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je bent wel in één klap goed wakker en bij de les, dat moet je toch toegeven.
nah om de 9 maanden maarquote:Op maandag 23 maart 2009 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 maart 2009 10:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Kwam je dr achter? Beter dan er overheen..
Flauw ik weet het. Maandagochtend!quote:
Ben je net klaar, zie je der buik opzwellen en voor je het weet heb je een krijsend kind in een bloedbad liggen.. Jeeej! het is weer maandag ochten!quote:Op maandag 23 maart 2009 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
zoiets als de gremlins alleen ploppen er dan kindjes uit als de vrouw in aanraking komt met spermaquote:Op maandag 23 maart 2009 10:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben je net klaar, zie je der buik opzwellen en voor je het weet heb je een krijsend kind in een bloedbad liggen.. Jeeej! het is weer maandag ochten!
Natuurlijk, maar een beetje te somsquote:
whehehe! maar dan ook geregeld 3 tegelijk!quote:Op maandag 23 maart 2009 10:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zoiets als de gremlins alleen ploppen er dan kindjes uit als de vrouw in aanraking komt met sperma
Dit is een nachtmerrie. Ik wil wakker worden.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
whehehe! maar dan ook geregeld 3 tegelijk!whooeee, freaky!
Duim... ik vind jou eng!
Daar kan ik dan weer weinig aan doenquote:Op maandag 23 maart 2009 10:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar een beetje te soms
De geneugten van goeie sex wegen daar niet meer tegenop. Einde sexleven.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:43 schreef Duimelot het volgende:
zoiets als de gremlins alleen ploppen er dan kindjes uit als de vrouw in aanraking komt met sperma
Welkom in de echte wereldquote:Op maandag 23 maart 2009 10:53 schreef KudFokker het volgende:
In die tent in Amsterdam waar ik zaterdag was, verkochten ze op de WC's minivibrators en van die durex play's
Das waarquote:
Leuk onderwerp toch.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:59 schreef Bengeltje het volgende:
In singles het over zwangerschappen hebben.
Nja, in Hoorn verkopen ze op de WC's van uitgaans gelegenheden alleen maar connysquote:
Te ergquote:Op maandag 23 maart 2009 10:59 schreef Bengeltje het volgende:
In singles het over zwangerschappen hebben.
Wie vraagt het zich af danquote:Op maandag 23 maart 2009 11:12 schreef S95Sedan het volgende:
En dan nog afvragen waarom ze single zijn..
Conny's? ow, ik gebruik durexquote:Op maandag 23 maart 2009 11:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja, in Hoorn verkopen ze op de WC's van uitgaans gelegenheden alleen maar connys
Hier stond ik wel even van te kijken
Er werd mij gisteren gevraagd wanneer ik mijn ouders kleinkinderen zou gevenquote:Op maandag 23 maart 2009 11:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb er twee gehad, is voldoende.
Dus je bent ervaringsdeskundige.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klinkt bekend. Mijn ouders vonden het ook tijd worden dat ik en mijn zusjes een relatie krijgen enzo.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Er werd mij gisteren gevraagd wanneer ik mijn ouders kleinkinderen zou gevenIk zei nooit. Mijn moeders gezicht was alsof er een atoombom was gevallen
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:15 schreef Murmeli het volgende:
leuke ouders heb jij bels
Goedemorgen allemaal trouwens.... ik dacht heel even dat kudfokker iemand zwanger had gemaakt, maar dat viel dus mee
O dan klopt het waarom ik het er niet over heb.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Te erg![]()
En dan nog afvragen waarom ze single zijn..
Je kan zo goed vriendelijk onduidelijk zijn en dan zeg je zoiets tegen de meest waardevolle persoon in je leven.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Er werd mij gisteren gevraagd wanneer ik mijn ouders kleinkinderen zou gevenIk zei nooit. Mijn moeders gezicht was alsof er een atoombom was gevallen
Dan hebben we tenmiste weer iets om over te roddelen.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:15 schreef Murmeli het volgende:
Goedemorgen allemaal trouwens.... ik dacht heel even dat kudfokker iemand zwanger had gemaakt, maar dat viel dus mee
Ach ze lopen tegen de 70 he. Dus mijn moeder begint kriebels te voelen hehe. Maar ze kan nog wel een tijdje wachten wat mij betreftquote:Op maandag 23 maart 2009 11:15 schreef Murmeli het volgende:
Ik wil ook!!quote:Op maandag 23 maart 2009 11:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zwanger worden?quote:
Ze weet dat ik een grapje maak. De kindjes komen er wel, alleen voorlopig nog nietquote:Op maandag 23 maart 2009 11:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O dan klopt het waarom ik het er niet over heb.![]()
[..]
Je kan zo goed vriendelijk onduidelijk zijn en dan zeg je zoiets tegen de meest waardevolle persoon in je leven.Rebel rebel.
.
je krijgt geen kinderen voor hun lol toch? prutsers ;-)quote:Op maandag 23 maart 2009 11:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach ze lopen tegen de 70 he. Dus mijn moeder begint kriebels te voelen hehe. Maar ze kan nog wel een tijdje wachten wat mij betreft
Duim dan maar ff voor mequote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O dan klopt het waarom ik het er niet over heb.![]()
Mijn moeder was met 46 oma.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach ze lopen tegen de 70 he. Dus mijn moeder begint kriebels te voelen hehe. Maar ze kan nog wel een tijdje wachten wat mij betreft
dan moet je het niet doorslikken hequote:
huh? hoeveel kleinkinderen?quote:Op maandag 23 maart 2009 11:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mijn moeder was met 46 oma.Ze vond het idd prachtig. Nu is ze 70 heeft ze (9) 11 (12) kleinkinderen.
Ik heb al bijna 10 jaar een relatie. En ben nu bijna 3 jaar getrouwd. We zijn sinds december 2005 bezig met kinderen. Er is iets mis met mijn baarmoeder/eierstokken waardoor het moeilijk gaat en zijn nu al meer dan 2 jaar bezig in het ziekenhuisquote:Op maandag 23 maart 2009 11:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan moet je het niet doorslikken he
maar ik gun het je ook hoor. ben je het al aan het proberen of ben je single?
Misschien is hier een single die je wil helpen zwanger te worden.quote:
Weet je 't zelf niet eens zeker? misschien zijn het er wel 10!quote:Op maandag 23 maart 2009 11:23 schreef Bengeltje het volgende:
Mijn moeder was met 46 oma.Ze vond het idd prachtig. Nu is ze 70 heeft ze (9) 11 (12) kleinkinderen.
Ik droomde dat ik seks had met mijn ex, en het ging voor geen meterquote:Op maandag 23 maart 2009 11:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
vertel...
ik heb zo wa wa wa waanzinnig gedroomd....
Daar ligt het niet aanquote:Op maandag 23 maart 2009 11:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien is hier een single die je wil helpen zwanger te worden.
Inderdaad je moet alleen kinderen nemen als je daar zelf volledig achter staat. En niet omdat iemand anders dat zo graag wilt.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je krijgt geen kinderen voor hun lol toch? prutsers ;-)
mijn moeder zeikt gelukkig niet waarom ik nog geen kinderen heb. gelukkig heeft ze al 2 kleinkinderen van mn zus. waarschijnlijk blijft het daarbij. ik heb genoeg moeite om mezelf op te voeden (en kwaak nederlands te leren)
Een relatie met je zusjequote:Op maandag 23 maart 2009 11:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klinkt bekend. Mijn ouders vonden het ook tijd worden dat ik en mijn zusjes een relatie krijgen enzo.![]()
Gelukkig vragen ze niet wanneer er kleinkinderen komen. Ik wil geen kinderen dus die komen er ook niet.
Zal ik zeker doenquote:
Ik denk dat mijn oma iets van een stuk of 20 - 25 kleinkinderen heeft hehe. En dan ook nog eens achterkleinkinderen hehe.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ah, zwaar traject dus, vervelend lijkt me dat!quote:Op maandag 23 maart 2009 11:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb al bijna 10 jaar een relatie. En ben nu bijna 3 jaar getrouwd. We zijn sinds december 2005 bezig met kinderen. Er is iets mis met mijn baarmoeder/eierstokken waardoor het moeilijk gaat en zijn nu al meer dan 2 jaar bezig in het ziekenhuis
En ik heb afgelopen donderdag mijn eerste inseminatie gehad. Vandaar de rustige seks dit weekend
Gelukkig.quote:
Goed idee.quote:
Ja. 4 eitjes had ikquote:Op maandag 23 maart 2009 11:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O? Is het weer tijd dat de kans groot is?![]()
![]()
duimen gaat.
quote:
Het is ontzettend zwaar. Maar je leert er steeds beter mee om gaan. Ook met de teleurstellingen.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ah, zwaar traject dus, vervelend lijkt me dat!
Spannend of het donderdag gelukt is. Wanneer weten jullie dat?
Daarom plaag ik ze ookquote:Op maandag 23 maart 2009 11:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je krijgt geen kinderen voor hun lol toch? prutsers ;-)
mijn moeder zeikt gelukkig niet waarom ik nog geen kinderen heb. gelukkig heeft ze al 2 kleinkinderen van mn zus. waarschijnlijk blijft het daarbij. ik heb genoeg moeite om mezelf op te voeden (en kwaak nederlands te leren)
Ik weet het wel, officieel, van haar eigen kinderen zijn het er 8 (mijn zus 3, mijn broer 2 en zijn vriendin 2, een oudere broer 1 maar daar hebben we geen contact mee en ik 2.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Weet je 't zelf niet eens zeker? misschien zijn het er wel 10!
Sterkte. En hopen dat het dit keer wel raak is.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja. 4 eitjes had ikDus als het raak is dan ook nog grote kans op meerling
[..]
[..]
Het is ontzettend zwaar. Maar je leert er steeds beter mee om gaan. Ook met de teleurstellingen.
Alleen is het nu overal een baby boom en op zulke momenten heb je het altijd moeilijk
Over 2 weken dus (even snel tellen) 2 of 3 april. Of ik moet in de tussentijd ongesteld worden.
Klinkt goedddddddddddd.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:30 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het is ontzettend zwaar. Maar je leert er steeds beter mee om gaan. Ook met de teleurstellingen.
Alleen is het nu overal een baby boom en op zulke momenten heb je het altijd moeilijk
Over 2 weken dus (even snel tellen) 2 of 3 april. Of ik moet in de tussentijd ongesteld worden.
Dank je!quote:Op maandag 23 maart 2009 11:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sterkte. En hopen dat het dit keer wel raak is.
meis ik zal voor je duimen!quote:Op maandag 23 maart 2009 11:30 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
[..]
oe, dat zal best moeilijk zijn lijkt me. Ik duim voor je mee!quote:Op maandag 23 maart 2009 11:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb al bijna 10 jaar een relatie. En ben nu bijna 3 jaar getrouwd. We zijn sinds december 2005 bezig met kinderen. Er is iets mis met mijn baarmoeder/eierstokken waardoor het moeilijk gaat en zijn nu al meer dan 2 jaar bezig in het ziekenhuis
En ik heb afgelopen donderdag mijn eerste inseminatie gehad. Vandaar de rustige seks dit weekend
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daarom plaag ik ze ook
Ik ben gewoon bang dat ik een zoon zal krijgen die op mij zal lijken in de puberteit. Nou dan heb ik mijn handen vol, ik was verschrikkelijkIk had mezelf echt in een internaat gestopt
quote:
Is het inderdaad. Ookal probeer ik er zo weinig mogelijk te laten merken aan anderen. Maar toch!quote:Op maandag 23 maart 2009 11:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
meis ik zal voor je duimen!
heb ook in de medische malle molen gezeten enhet is gewoon zwaar!
Hoop dat het raak is, zullen 2 spannende weekjes zijn gok ik
Dank jequote:Op maandag 23 maart 2009 11:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
oe, dat zal best moeilijk zijn lijkt me. Ik duim voor je mee!
Ik ga voor je duimen!!! ik hoop dat je goed nieuws krijgt begin april. en hoop dat we t horen (maar kan me voorstellen dat fok niet de eerste plek is waar je zoiets gaat meedelen)quote:Op maandag 23 maart 2009 11:30 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
[..]
Eerst thuis natuurlijk dan hierquote:Op maandag 23 maart 2009 11:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik ga voor je duimen!!! ik hoop dat je goed nieuws krijgt begin april. en hoop dat we t horen (maar kan me voorstellen dat fok niet de eerste plek is waar je zoiets gaat meedelen)
sterkte!!
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:34 schreef KudFokker het volgende:
Mijn ouders vragen nu maar wanneer ik uit huis ga
Voor me 22e heb ik gezegd
quote:
Dan heb je nog even dus.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:34 schreef KudFokker het volgende:
Mijn ouders vragen nu maar wanneer ik uit huis ga
Voor me 22e heb ik gezegd
Soms moet je het even overal heen schreeuwen.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:34 schreef Tally het volgende:
Is het inderdaad. Ookal probeer ik er zo weinig mogelijk te laten merken aan anderen. Maar toch!
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:31 schreef Belsezar het volgende:
Ik ben gewoon bang dat ik een zoon zal krijgen die op mij zal lijken in de puberteit. Nou dan heb ik mijn handen vol, ik was verschrikkelijkIk had mezelf echt in een internaat gestopt
Wacht maar tot ze gaat puberen.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
mijn oudste lijkt heel veel op mij HELLUP
ah ze is nu nog hartstikke lief en zo erg was ik niet VOND IK ZELF
RSI duimen!quote:Op maandag 23 maart 2009 11:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]ik ga er verder ook niet over vragen, want als het niets is is het ook weer ruk om het te moeten vertellen.. Dus alleen maar duimen en over een maandje stop ik er even mee
Nou ja mijn verdrietig hoef ik niet overal te schreeuwen hoorquote:Op maandag 23 maart 2009 11:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Soms moet je het even overal heen schreeuwen.![]()
ben benieuwd!! ik zal ook maar proberen er niet naar te vragen.... of vind je dat wel fijn?quote:
Ik dus wel. Elke dag buren aan de deur dat ik hun kinderen geslagen had, elke dag nakomen op school, spijbelen, met verkeerde mensen rondhangen, geen kont uitvoeren op school, niet luisteren naar mijn ouders, doen wat ik wilde en wanneer ik wilde.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
mijn oudste lijkt heel veel op mij HELLUP
ah ze is nu nog hartstikke lief en zo erg was ik niet VOND IK ZELF
De een zegt meiden zijn erger, de andere jongens.quote:
Maar uit eindelijk is het allemaal goed gekomen.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik dus wel. Elke dag buren aan de deur dat ik hun kinderen geslagen had, elke dag nakomen op school, spijbelen, met verkeerde mensen rondhangen, geen kont uitvoeren op school, niet luisteren naar mijn ouders, doen wat ik wilde en wanneer ik wilde.
Echt erg
Nou ja, goedquote:Op maandag 23 maart 2009 11:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar uit eindelijk is het allemaal goed gekomen.
das niet zo lief nee. dan was ik vrij braaf denk ik. ik was alleen nogal emo. kon wel eens ineens gaan gillen enzo. altijd overal boos over en had een schijthekel aan mn stiefvader en gef een grote mond (vonden mijn ouders, ik vond vooral dat ze er niet tegen konden dat ze alle discussies met mij verloren).quote:Op maandag 23 maart 2009 11:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik dus wel. Elke dag buren aan de deur dat ik hun kinderen geslagen had, elke dag nakomen op school, spijbelen, met verkeerde mensen rondhangen, geen kont uitvoeren op school, niet luisteren naar mijn ouders, doen wat ik wilde en wanneer ik wilde.
Echt erg
Hoofdzakelijk onder werktijd.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:43 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nou ja, goed
Hij zit heel de dag op Fok!
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:43 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nou ja, goed
Volgens mij hangt het heel erg van het kind en de situatie af.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De een zegt meiden zijn erger, de andere jongens.
Mijn zus is er van overtuigd jongens. En tot nu toe ben ik het met haar eens.
Ja, die vraag zal ik dus krijgen als ik tegen de 30 ben denk ikquote:
Nog 9 maandenquote:
Geloof mequote:Op maandag 23 maart 2009 11:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ben benieuwd!! ik zal ook maar proberen er niet naar te vragen.... of vind je dat wel fijn?
quote:
Nou als het nu nog niet raak is met al die lieve mensen die duimen dan word ik gewoon nooit zwanger hoor!quote:Op maandag 23 maart 2009 11:44 schreef Howl het volgende:
Tally, ik kan me voorstellen dat het heel zwaar is, kinderen willen en ze maar steeds niet kunnen krijgen. Maar hopen dat het deze keer wel raak is.
zucht....tegen de 30.....quote:Op maandag 23 maart 2009 11:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, die vraag zal ik dus krijgen als ik tegen de 30 ben denk ik
[..]
Nog 9 maanden
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:43 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nou ja, goed
Een grote mond, ja daar was ik koning in helaas. Ik heb zelfs leraren huilend uit het lokaal laten lopen na een discussie met mij.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
das niet zo lief nee. dan was ik vrij braaf denk ik. ik was alleen nogal emo. kon wel eens ineens gaan gillen enzo. altijd overal boos over en had een schijthekel aan mn stiefvader en gef een grote mond (vonden mijn ouders, ik vond vooral dat ze er niet tegen konden dat ze alle discussies met mij verloren).
he, niet zo denken hequote:Op maandag 23 maart 2009 11:45 schreef Tally het volgende:
Nou als het nu nog niet raak is met al die lieve mensen die duimen dan word ik gewoon nooit zwanger hoor!
Later man !quote:
nja dan heb je er iig van geleerd.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
![]()
[..]
Een grote mond, ja daar was ik koning in helaas. Ik heb zelfs leraren huilend uit het lokaal laten lopen na een discussie met mij.
Ik schaam me nu dood voor mijn gedrag van toen
Zeker van kind, ik heb een "lastige" en een "makkelijke".quote:Op maandag 23 maart 2009 11:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij hangt het heel erg van het kind en de situatie af.
Moet lukken! Mijn ouders hebben ook ruim 10 jaar over mij gedaanquote:Op maandag 23 maart 2009 11:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou als het nu nog niet raak is met al die lieve mensen die duimen dan word ik gewoon nooit zwanger hoor!
Ik heb dan nog 5 pogingen voor we overgaan in een ander traject.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
he, niet zo denken heals je nu niet zwanger bent dan mag je het over een tijdje nog een keer proberen.
(tuurlijk heb ik ook liever dat het nu lukt... snel een einde aan dat rottraject)
Ik wilde BIJNA een kut opmerking makenquote:Op maandag 23 maart 2009 11:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Moet lukken! Mijn ouders hebben ook ruim 10 jaar over mij gedaan
lastig en makkelijk hangt er ook vanaf hoe je als ouders op je kind reageert. ieder kind heeft zijn eigen benadering nodig. ik was bijv thuis ook de lastige, maar dat had er ook mee te maken dat mijn moeder en stiefvader mij niet snapten en ook veel aardiger waren tegen mijn zus. ik voelde me vooral onbegrepen en deed daardoor erg lastig. Als mijn ouders meer hetzelfde waren geweest als ik, was ik lang niet zo lastig geweest. Mijn vader vond mij bijvoorbeeld veel aardiger/leuker/makkelijker dan mijn zus.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeker van kind, ik heb een "lastige" en een "makkelijke".
en kijk wat ze ervoor terug hebben gekregenquote:Op maandag 23 maart 2009 11:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Moet lukken! Mijn ouders hebben ook ruim 10 jaar over mij gedaan
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
en kijk wat ze ervoor terug hebben gekregenarme ouders
(ik maak even de kutopmerking voor tally)
Ik was anders. Ik vernederde de leraar met alles. Maar dan ook echt alles, er was geen grens.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nja dan heb je er iig van geleerd.
ik verdenk mezelf er wel van dat ik heb geholpen een wiskundelerares overspannen te maken. had met een vriendin briefjes door lopen geven dat we wiskunde kut vonden en toen mochten we daar een stuk over schrijven waarom we dat vonden. Dat was niet zo verstandig van haar, heeft ze spijt van gekregen.
en eigenlijk heb ik er ook geen spijt van, ze was gewoon een slechte docent en ze is ook een half jaar later van school gegaan. Hopelijk is ze iets gaan doen waar ze beter in was
ik hoop dat je dat niet nodig hebt!quote:Op maandag 23 maart 2009 11:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb dan nog 5 pogingen voor we overgaan in een ander traject.
hmmmz ok dat is wel heftig. had je er een reden voor? of weet je dat niet?quote:Op maandag 23 maart 2009 11:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik was anders. Ik vernederde de leraar met alles. Maar dan ook echt alles, er was geen grens.
Zo erg dat ik het niet op fok ga zetten wat ik toen allemaal heb geroepen
Maar inderdaad, na een paar keer zelf hard op mijn bek gaan heeft me een hoop geleerd gelukkig
Dat je erg was had je al eens verteld.. maar dit is wel heel ergquote:Op maandag 23 maart 2009 11:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik was anders. Ik vernederde de leraar met alles. Maar dan ook echt alles, er was geen grens.
Zo erg dat ik het niet op fok ga zetten wat ik toen allemaal heb geroepen
Maar inderdaad, na een paar keer zelf hard op mijn bek gaan heeft me een hoop geleerd gelukkig
Dat zegt misschien ook wat over de leraren. De docenten die ik gehad heb die lieten zich niet zo eenvoudig intimideren en hadden vaak wel een natuurlijk overwicht.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
![]()
[..]
Een grote mond, ja daar was ik koning in helaas. Ik heb zelfs leraren huilend uit het lokaal laten lopen na een discussie met mij.
mogge cuetje!!quote:Op maandag 23 maart 2009 11:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat je erg was had je al eens verteld.. maar dit is wel heel erg
ok op dat laatste stukje na ik luisterde wel alleen met wat tegenstribbelenquote:Op maandag 23 maart 2009 11:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Echt erg
en je ziet er zo braaf uit ;-)quote:Op maandag 23 maart 2009 12:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok op dat laatste stukje na ik luisterde wel alleen met wat tegenstribbelenwas t wel hetzelfde
wij moeten samen maar geen kindje maken dan denk ik
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk idd dat het voorál aan die leraren ligt.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:59 schreef John.Milton het volgende:
Dat zegt misschien ook wat over de leraren. De docenten die ik gehad heb die lieten zich niet zo eenvoudig intimideren en hadden vaak wel een natuurlijk overwicht.
Hoewel er ook uitzonderingen warenDie mensen maakten het henzelf erg lastig.
het zelfde had ik trouwens met mijn ouders, altijd aardig en bijna altijd doen wat er gezegd werd.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:03 schreef djayzz het volgende:
Haha, wat waren jullie vroeger vervelend zoals ik het hier lees.
Ik was vroeger altijd het lieverdje van de klas![]()
Ik dacht: als ik aardig en makkelijk doe tegen docenten, dan doen ze dat ook tegen mij, en dat werkte.
Dus alle docenten vonden mij aardig en konden goed met mij overweg.
Ik vond het niet nodig om dwars te liggen, want daar schoot ik niks mee op.
Meen je.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
lastig en makkelijk hangt er ook vanaf hoe je als ouders op je kind reageert. ieder kind heeft zijn eigen benadering nodig. ik was bijv thuis ook de lastige, maar dat had er ook mee te maken dat mijn moeder en stiefvader mij niet snapten en ook veel aardiger waren tegen mijn zus. ik voelde me vooral onbegrepen en deed daardoor erg lastig. Als mijn ouders meer hetzelfde waren geweest als ik, was ik lang niet zo lastig geweest. Mijn vader vond mij bijvoorbeeld veel aardiger/leuker/makkelijker dan mijn zus.
Morgen meisquote:
sommige leerlingen zijn gewoon zo hoorquote:Op maandag 23 maart 2009 12:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik denk idd dat het voorál aan die leraren ligt.
goed zo!quote:Op maandag 23 maart 2009 12:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Meen je.Idd elk kind heeft een andere benadering nodig.
Ik mag mezelf wel het compliment geven dat beide nog altijd makkelijker met mij praten dan met hun vader.
Die kan de oudste helemaal niet in de hand houden, nouja regelmatig... Ik heb geen persoonlijke voorkeur
qua kind. Ze hebben beide hun dingen waarbij ik bij de een strenger in ben dan bij de ander.
En beide hebben ze de pech dat ik ze wel eens vastpak voor een knuffel. Moeten ze maar zorgen dat
ze niet in de buurt zijn.
tuurlijk, maar zelfs dan kan een docent met autoriteit ze in het gareel houden. Daarbij: als mensen zichzélf zo bejubelen als het grote monster van de klas, dan heb ik maar heel beperkte neiging om dat maar aan te nemen.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:06 schreef rhubarbje het volgende:
sommige leerlingen zijn gewoon zo hoor
mijn moeder was heel niet knuffelig, ikke wel en mijn kids komen geen knuffels te kort, hoop ook dat ik dat er tijdens de pubertijd ook gewoon in kan houdenquote:Op maandag 23 maart 2009 12:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
goed zo!
mmm lekker knuffelsik geloof dat ze bij ons niet zo knuffelig waren. weet het niet zeker maar ik weet wel dat ik verbaasd was dat mijn moeder rond mn 20e-25e ineens knuffelig ging worden bij het begroeten. stond ik echt zo te kijken van: wat doe jij nou ineens raar? en mn pa deed wel eens een hand op een knie of een schouder en mn zus vond dat maar incestueus en ik weet eig niet wat ik ervan vond. geloof dat ik het wel aardig vond ofzo.
dus...om dat te compenseren hebben vriendjes van mij het altijd zwaar...die worden echt platgeknuffeld
dat deed ik ook dus mocht ik geen vakken als natuurkunde en biologie meer volgen omdat ik de andere leerlingen in de war bracht met vragen als is blauw net zo blauw voor jou als voor mij? etcquote:Op maandag 23 maart 2009 12:08 schreef Duimelot het volgende:
ik ging gewoon de discussie met leraren aan als ik t niet eens was met dingen, kon vanalles zijn van lesstof op een opmerking naar een klasgenoot ofzo.
had ook toffe leraren die daar mee om konden gaan maar ook bekrompen leraren die dat niet wilde horen van een klein puberend meisje
Ik was dan ook beste vrienden met de congierge, die heb ik leren kennen op dag1, uur1 van de brugklas en daarna elke dag gezien
Knuffel!quote:Op maandag 23 maart 2009 12:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Knuffelheid zit bij ions niet in de familie. Nooit geweest ook.
Weet ook niet of ik dat opzich ben.. Zou het wel meer willen zijn/doen dan nu, maarja moet je wel de leuke mensen hebben hehe. .
quote:Op maandag 23 maart 2009 12:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Knuffelheid zit bij ions niet in de familie. Nooit geweest ook.
Weet ook niet of ik dat opzich ben.. Zou het wel meer willen zijn/doen dan nu, maarja moet je wel de leuke mensen hebben hehe. .
ow nou ja dat in het gareelhouden ligt ook aan de school en de schoolstructuur en is in mijn ogen niet altijd wenselijk om het zo maar te zeggenquote:Op maandag 23 maart 2009 12:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
tuurlijk, maar zelfs dan kan een docent met autoriteit ze in het gareel houden. Daarbij: als mensen zichzélf zo bejubelen als het grote monster van de klas, dan heb ik maar heel beperkte neiging om dat maar aan te nemen.
Ligt eraan of ik diegene mag of niet.. iemand die ik een beetje mag kan ongeveer alles met me doen voordat ik ga tegen stribbelen..quote:Op maandag 23 maart 2009 12:15 schreef rhubarbje het volgende:
knuffelen deden wij ook niet
ik heb het echt moeten leren
heb er nu nog moeite mee als mensen waar ik niet close mee ben me zomaar aanraken brrr
ik heb dat ook moeten leren ook bv dat ik bepaalde vrienden op de mond een zoen geef enzoquote:Op maandag 23 maart 2009 12:15 schreef rhubarbje het volgende:
knuffelen deden wij ook niet
ik heb het echt moeten leren
heb er nu nog moeite mee als mensen waar ik niet close mee ben me zomaar aanraken brrr
hahahquote:Op maandag 23 maart 2009 12:14 schreef Murmeli het volgende:
i kzal je wel eens opvoeden dan (hoewel ik ben met vrienden ook niet zo goed in knuffelen)
ik ben geloof ik altijd bang dat ze wat van me moeten ofzo, als het kerels zijn iig.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ligt eraan of ik diegene mag of niet.. iemand die ik een beetje mag kan ongeveer alles met me doen voordat ik ga tegen stribbelen..Knuffelen is gewoon fijn.. warmte van iemand anders tegen je aan voelen
dat doe ik echt niet en zal ik ook nooit gaan doen!quote:Op maandag 23 maart 2009 12:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb dat ook moeten leren ook bv dat ik bepaalde vrienden op de mond een zoen geef enzo
op n gegeven moment was t heel normaal, ging ik es bij mn moeder weg en gaf dr zo een zoen, schrok er zelf ook van maar zij nog veeeeeeeeeeel mer, dat gezicht
quote:Op maandag 23 maart 2009 12:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ligt eraan of ik diegene mag of niet.. iemand die ik een beetje mag kan ongeveer alles met me doen voordat ik ga tegen stribbelen..Knuffelen is gewoon fijn.. warmte van iemand anders tegen je aan voelen
Kan me best voorstellen dat je dat idee hebt, denk dat het bij mannen ook vaak anders is dan bij vrouwen. Ben afgelopen week ook geregeld plat geknuffeld door een aantal vriendinnen die op pad mee waren, echt heerlijk! Maar ook helemaal geen bij bedoelingen, daar hou ik van.. En ook lekker genant dansen.. Pas als ik iets van iemand moet begint het moeilijk te worden en durf ik niet zo goed en weet ik niet hoe en wat en ben ik zo lekker puberaal..quote:Op maandag 23 maart 2009 12:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ben geloof ik altijd bang dat ze wat van me moeten ofzo, als het kerels zijn iig.
met vriendinnen wil ik wel knuffelen maar meestal komt er niet zoveel van. weet niet of ik het dan gewoon niet wil of dat ik het niet durf ofzo.
maargoed nou heb ik kwaak om plat te knuffelen he dat scheelt (arme kwaak)
haha ja dat ken ik wel. lekker afstandelijk lopen doen terwijl je iemand het liefst om de nek vliegtquote:Op maandag 23 maart 2009 12:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kan me best voorstellen dat je dat idee hebt, denk dat het bij mannen ook vaak anders is dan bij vrouwen. Ben afgelopen week ook geregeld plat geknuffeld door een aantal vriendinnen die op pad mee waren, echt heerlijk! Maar ook helemaal geen bij bedoelingen, daar hou ik van.. En ook lekker genant dansen.. Pas als ik iets van iemand moet begint het moeilijk te worden en durf ik niet zo goed en weet ik niet hoe en wat en ben ik zo lekker puberaal..
quote:Op maandag 23 maart 2009 12:08 schreef Duimelot het volgende:
ik ging gewoon de discussie met leraren aan als ik t niet eens was met dingen, kon vanalles zijn van lesstof op een opmerking naar een klasgenoot ofzo.
had ook toffe leraren die daar mee om konden gaan maar ook bekrompen leraren die dat niet wilde horen van een klein puberend meisje
Ik was dan ook beste vrienden met de congierge, die heb ik leren kennen op dag1, uur1 van de brugklas en daarna elke dag gezien
eigenlijk zonde want t is zoooooooo fijn hequote:Op maandag 23 maart 2009 12:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat doe ik echt niet en zal ik ook nooit gaan doen!
vriendje knuffel ik wel maar niet zo vaak als hij zou willen
en mn beste vriend geeft me af en toe een knuffel maar die geeft gewoon toe dat ze bang is dat ik haar op een dag sla omdat ik zo kijk haha
van haar kan ik het net hebben maar dan ook alleen maar als ik een goeie bui heb zeg maar
ja dat is ook weer anders danquote:Op maandag 23 maart 2009 12:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kan me best voorstellen dat je dat idee hebt, denk dat het bij mannen ook vaak anders is dan bij vrouwen. Ben afgelopen week ook geregeld plat geknuffeld door een aantal vriendinnen die op pad mee waren, echt heerlijk! Maar ook helemaal geen bij bedoelingen, daar hou ik van.. En ook lekker genant dansen.. Pas als ik iets van iemand moet begint het moeilijk te worden en durf ik niet zo goed en weet ik niet hoe en wat en ben ik zo lekker puberaal..
Of het wel willen, maar niet weten hoe die ander erop reageert.. Het dan maar niet doen want je denkt dat ze het niet wil, terwijl zij het misschein wel wil, maar ook niet durft en en en..quote:Op maandag 23 maart 2009 12:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha ja dat ken ik wel. lekker afstandelijk lopen doen terwijl je iemand het liefst om de nek vliegt
ik weet hetquote:Op maandag 23 maart 2009 12:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
eigenlijk zonde want t is zoooooooo fijn he![]()
klopt en als je er verder geen behoefte aan hebt maakt t ook niets uit toch!quote:Op maandag 23 maart 2009 12:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik weet het
heel soms zou ik ook wel anders willen hoor maar ja aan de andere kant blijkbaar zit het ook gewoon niet in me (anders zou ik er wel wat aan gaan doen)
quote:Op maandag 23 maart 2009 12:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Of het wel willen, maar niet weten hoe die ander erop reageert.. Het dan maar niet doen want je denkt dat ze het niet wil, terwijl zij het misschein wel wil, maar ook niet durft en en en..
* Snuitebolletje zijn ogen sluit en gaat dromen over die aller eerste kusquote:Op maandag 23 maart 2009 12:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
echt de zenuwen krijg ik van zoiets. en als er dan uiteindelijk toch gezoend is ben je blij!!!
![]()
mmmm droom droom....
hihi...quote:Op maandag 23 maart 2009 12:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
* Snuitebolletje zijn ogen sluit en gaat dromen over die aller eerste kus
je kan ook gewoon over iets anders gaan praten als het je niet aanstaat....quote:Op maandag 23 maart 2009 12:29 schreef S95Sedan het volgende:
Weer een van die dingen waar je gewoon niet teveel over moet lullen en gewoon z'n gang moet laten gaan
nou soms is het dus best kut hoorquote:Op maandag 23 maart 2009 12:29 schreef S95Sedan het volgende:
Weer een van die dingen waar je gewoon niet teveel over moet lullen en gewoon z'n gang moet laten gaan
je merkt t ook wel aan mensenquote:Op maandag 23 maart 2009 12:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou soms is het dus best kut hoor
ik vind het niet prettig al dat knuffelen en zo maar het is wel heel normaal tegenwoordig om iedereen maar te knuffelen
kan ik mensen hun gaan wel laten gaan maar dan mep ik iemand op zn bek omdat ik het op een gegeven moment niet meer trek
gelukkig heb ik een goede back off blik
quote:Op maandag 23 maart 2009 12:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou soms is het dus best kut hoor
ik vind het niet prettig al dat knuffelen en zo maar het is wel heel normaal tegenwoordig om iedereen maar te knuffelen
kan ik mensen hun gaan wel laten gaan maar dan mep ik iemand op zn bek omdat ik het op een gegeven moment niet meer trek
gelukkig heb ik een goede back off blik
Dat dus, je merkt wel aan de persoon of hij/zij daarvan houdt of niet.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je merkt t ook wel aan mensen
toen we naar dat rp feest zijn geweest waren veel knuffelaars mee maar bv venco is daarin terughoudender, dat voel je toch wel aan en dan doe je dat niet, al kreeg ze wel 3 zoenen
quote:Op maandag 23 maart 2009 12:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je kan ook gewoon over iets anders gaan praten als het je niet aanstaat....
het is maar een tip
idd, meestal is het wel aan te voelen.. zelfs voor mannenquote:Op maandag 23 maart 2009 12:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je merkt t ook wel aan mensen
toen we naar dat rp feest zijn geweest waren veel knuffelaars mee maar bv venco is daarin terughoudender, dat voel je toch wel aan en dan doe je dat niet, al kreeg ze wel 3 zoenen
oh ik word al schat genoemdquote:Op maandag 23 maart 2009 12:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Ik gaf gewoon mijn mening hoor schat
Over het algemeen zijn dat ook gewoon opdringerige types, die maar denken dat ze alles kunnen doen en laten.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:35 schreef rhubarbje het volgende:
en er zijn zat mensen met een bord voor hun kop of in wie het gewoon niet op komt dat je er niet van houd
misschien zie je er gewoon heeeeeeeel knuffelbaar uitquote:Op maandag 23 maart 2009 12:35 schreef rhubarbje het volgende:
en er zijn zat mensen met een bord voor hun kop of in wie het gewoon niet op komt dat je er niet van houd
Dat is dus niet de bedoeling!quote:Op maandag 23 maart 2009 12:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Ik gaf gewoon mijn mening hoor schat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |