have fun thuis dan!quote:Op maandag 23 maart 2009 07:21 schreef Q. het volgende:
Als deze TT een indicatie is van het niveau wat ik vandaag ga hebben kan ik beter thuis blijven.
Jij ook een goedemorgen!quote:Op maandag 23 maart 2009 07:20 schreef MNR het volgende:
Goeiemorgen Dreamer!
Gezellig Joey
Succes vandaag!
whehehe... dat heb ik op de badkamer 's ochtends.quote:Op maandag 23 maart 2009 07:59 schreef Bengeltje het volgende:
Ik had een date met mijn zoons in de keuken, wat een drukte.
Die dates daar houd ik liever op een zo'n laag mogelijk pitje.quote:Op maandag 23 maart 2009 08:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehe... dat heb ik op de badkamer 's ochtends.
SNUITJE!!!quote:Op maandag 23 maart 2009 07:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
je hebt wederom geheel gelijk Q.! Alleen deze maandag morgen kan, anders niet
Ja, was een leuk weekendquote:Op maandag 23 maart 2009 08:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Morgen bels
Op de moeheid na verder alles goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Bengeltjelief!quote:Op maandag 23 maart 2009 08:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Welterusten Rebel.![]()
* Bengeltje dekentje over rebel legt.
quote:Op maandag 23 maart 2009 08:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, was een leuk weekendEn vanvond maar vroeg naar bed, ik hoop er rond 10 uur in te liggen
Ik voorspel van niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
[..]
Ja, was een leuk weekendEn vanvond maar vroeg naar bed, ik hoop er rond 10 uur in te liggen
Mooi zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ik gok ook van niet
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Ja wel goed geloof ikquote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 08:46 schreef Kuwaro het volgende:![]()
Goede morgen iedereen![]()
Ik heb heerlijk geslapen
quote:Goodmeuning
Alles lekker hier?
Ik heb best zin maar niet in werkenquote:Op maandag 23 maart 2009 08:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
goehoei!zo maar eens aan eht werk gaan blech, vandaag even geen zin
Ik niet. Ik heb al een to-dolijstje gemaakt. Er staan nu 8 punten op, en aangezien er ook nog zeker 3 dingen tussendoor gaan komen wordt die ook nog langer. Maar hij komt af!quote:Op maandag 23 maart 2009 08:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb best zin maar niet in werken
Ik zit ook al meer dan een uur gewoon naar mijn beeldscherm te staren
Dat to do lijstje. Op dit moment staat er niets op. We beheren het netwerk te goed denk ikquote:Op maandag 23 maart 2009 08:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb al een to-dolijstje gemaakt. Er staan nu 8 punten op, en aangezien er ook nog zeker 3 dingen tussendoor gaan komen wordt die ook nog langer. Maar hij komt af!
Netwerk slopen zodat je wat te doen hebt?quote:Op maandag 23 maart 2009 09:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat to do lijstje. Op dit moment staat er niets op. We beheren het netwerk te goed denk ik
Eens bedenken wat ik voor mezelf kan gaan doen.
Ik zat me al te bedenken welke stekkers ik er uit kan trekken zodat ik genoeg te doen heb maar weinig mensen trefquote:Op maandag 23 maart 2009 09:03 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Netwerk slopen zodat je wat te doen hebt?
Een 7. De seks was goedquote:Op maandag 23 maart 2009 09:03 schreef TGT2 het volgende:
Wat geven jullie afgelopen weekend voor cijfer mensen?
Mijn "single" weekend was echt een 9 waard
een 9quote:Op maandag 23 maart 2009 09:03 schreef TGT2 het volgende:
Ik zeg Doenquote:Op maandag 23 maart 2009 09:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zat me al te bedenken welke stekkers ik er uit kan trekken zodat ik genoeg te doen heb maar weinig mensen tref
7.5quote:Op maandag 23 maart 2009 09:03 schreef TGT2 het volgende:
Mijn "single" weekend was echt een 9 waard
Arm kindquote:Op maandag 23 maart 2009 09:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zat me al te bedenken welke stekkers ik er uit kan trekken zodat ik genoeg te doen heb maar weinig mensen tref
[..]
Een 7. De seks was goedDe rest was kut
O nee hoor. Niets arm kind. Mijn eigen schuld hequote:
Geniet ervanquote:Op maandag 23 maart 2009 09:16 schreef Tally het volgende:
[..]
O nee hoor. Niets arm kind. Mijn eigen schuld heMaar bedankt voor de
![]()
[..]
Ik heb hetzelfde voornemen! pffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat heb ik wel vaker, en idd.. het lukt vrijwel nooit..
Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.
Ik ga even achterover hangen en er van genietenquote:
Slimquote:Op maandag 23 maart 2009 09:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hmmmm, heb net besloten dat ik thuis ga werken..
LOLquote:Op maandag 23 maart 2009 09:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hmmmm, heb net besloten dat ik thuis ga werken..
T!quote:Op maandag 23 maart 2009 09:04 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
Een 7. De seks was goedDe rest was kut
Ik gaf mijn weekend een 7 hoorquote:Op maandag 23 maart 2009 09:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
T!![]()
Krijg ik slechts een 9?!?!?!![]()
Gewoon alle stekkers natuurlijk!
Q toch, weer aan het vogelen met de OP. Nou vooruitquote:Op maandag 23 maart 2009 07:19 schreef Q. het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]
De plek voor je beslommeringen als single!
Alles over je single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en seks! Die hele geweldig toffe Q! Die toch wel heel leuke dame/heer! en nog veel meer! Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn en alles heeft een plekje hier. Veel is bespreekbaar
Wel even een grande note: het is hier geen Slowchat.
Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
De OP: FokWiki/Singles
Vergeef mij lief heksjequote:Op maandag 23 maart 2009 09:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik gaf mijn weekend een 7 hoor
Ik weet niet waar jij die 9 vandaan haalt![]()
Tal! Doe jij het tegenwoordig met Bel?!quote:Op maandag 23 maart 2009 09:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik gaf mijn weekend een 7 hoor
Ik weet niet waar jij die 9 vandaan haalt![]()
Ik plaag haar maar Snuitquote:Op maandag 23 maart 2009 09:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tal! Doe jij het tegenwoordig met Bel?!
een 7 voor mijn weekendje liefje.. Daarbij geef ik niet aan welk cijfer ik de seks geefquote:Op maandag 23 maart 2009 09:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vergeef mij lief heksjeIk keek niet goed
Maar dan nog, slechts een 7?!?!?! Voor mij?!?!
Ik doe het toch met iedereen Snuitjequote:Op maandag 23 maart 2009 09:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tal! Doe jij het tegenwoordig met Bel?!
En ik dacht nog wel dat ik speciaal wasquote:
Daar kan ik niets aan doen. Heb ik nooit gezegdquote:Op maandag 23 maart 2009 09:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat ik speciaal was
Ik mijnes een 10quote:
Dit vraagt gewoon om uitleg!quote:Op maandag 23 maart 2009 09:47 schreef KudFokker het volgende:
Goedemorgen deze stralende morgen
Me date gisteren ging niet bepaald goed
Dat is waar. Maar die indruk had ik wel. Maar helaas...quote:Op maandag 23 maart 2009 09:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar kan ik niets aan doen. Heb ik nooit gezegd
Hier wel. Al was het wel allemaal voorzichtig enzoquote:Op maandag 23 maart 2009 09:52 schreef Belsezar het volgende:
Sex!
Nee, dat zat er niet in afgelopen weekend helaas
Ik lag er zondag morgen pas om 9:00 inquote:Op maandag 23 maart 2009 09:49 schreef Belsezar het volgende:
Oh, mijn weekend was een 8.
Ik merk nu wel dat stappen en zuipen tot 6 uur in de ochtend niet meer zo goed gaat als je bijna 30 bent
Maar ik laat me er niet door weerhouden natuurlijk
Volgende keer dus keiharde, rauwe, niets ontziende sexquote:Op maandag 23 maart 2009 09:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Hier wel. Al was het wel allemaal voorzichtig enzo
Mijn meisje!quote:
Goede morgen Caroquote:
Hai hai... goed weekend gehad?quote:
In dat geval was de mijne een 10+quote:Op maandag 23 maart 2009 09:53 schreef djayzz het volgende:
Mijn weekend was wel een 9 waard, ondanks de afwezigheid van seks.
hai haiquote:
Het schijnt iets te zijn wat je hoort te doen als je kinderen wil krijgenquote:
Werden die niet gebracht door die witte vogels met die lange snavelsquote:Op maandag 23 maart 2009 10:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het schijnt iets te zijn wat je hoort te doen als je kinderen wil krijgen
Top, sportief gezien een 10+ kon niet beter.quote:
Dat zit er even niet in. Misschien over 2 wekenquote:Op maandag 23 maart 2009 09:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Volgende keer dus keiharde, rauwe, niets ontziende sex
Nu al uitgenodigd worden door je vaderquote:Op maandag 23 maart 2009 09:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Me pa vind haar echt helemaal geweldig"Echt een lekker ding Lars ! "
En hij vroeg dus ook aan haar of ze over 2 weken (me zussies verjaardag) mee uit eten wilde, en dat wilde ze
Oooh prima, die hoef ik voorlopig nog niet!quote:Op maandag 23 maart 2009 10:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is een ex van me, heb een tijdje terug 2.5 maanden wat met haar gehadquote:Op maandag 23 maart 2009 10:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat zit er even niet in. Misschien over 2 weken
[..]
Nu al uitgenodigd worden door je vader
Dat is wel een prettig idee hequote:Op maandag 23 maart 2009 10:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oooh prima, die hoef ik voorlopig nog niet!
Moet ook gebeuren hequote:Op maandag 23 maart 2009 09:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
haai schatje
je bent weer druk aan t werk zie ik
Hahaha hebben we het er nu nog nie genoeg over gehadquote:Op maandag 23 maart 2009 10:04 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Top, sportief gezien een 10+ kon niet beter.
en voor de rest was het ook niet slecht.![]()
Maar ja op naar waar het hier om draait.
Hoe staat het met jouw en je collega?
Nou idd hopen dat de week weer zo snel gaatquote:Op maandag 23 maart 2009 10:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mag niet klagen
op naar t volgende weekend
Geduld is een schone zaakquote:Op maandag 23 maart 2009 10:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat zit er even niet in. Misschien over 2 weken
[..]
Nu al uitgenodigd worden door je vader
pas op dat je niet gaatquote:Op maandag 23 maart 2009 10:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hahaha hebben we het er nu nog nie genoeg over gehadhaha hij is lekker druk aan t werk en ik zit hier van t uitzicht te genieten
Ikke heb er eentje op 12 uurquote:Op maandag 23 maart 2009 10:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren he
Straks vergadering, helemaal geen zin
Daarom, en als ik kinderen wil ga ik wel een dagje langs de crèche, dan ben ik er snel genoeg weer even vanafquote:
eigendommen zijn niet altijd persoonlijk, ze kunnen ook van een organisatie/staat/ of groep zijn.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:07 schreef KudFokker het volgende:
Ik zat vanmorgen in de trein, toen werd er omgeroepen "Dit is de eindhalte bla bla bla, vergeet niet om uw persoonlijke eigendommen mee te nemen uit de coupé"
Maar is dat geen pleonasme ?
Zijn eigendommen niet altijd persoonlijk?
quote:"Denkt u bij het verlaten van de coupe aan uw persoonlijke eigendommen."
(enkele seconden later)
"En neemt u deze ook mee!"
Haha nee hoor zodra ik teveel zit te staren krijg ik al een melding van em dussseee hahahaquote:
inderdaad!quote:Op maandag 23 maart 2009 10:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren he
Straks vergadering, helemaal geen zin
Gelukkig hoort dat er niet perse bijquote:Op maandag 23 maart 2009 10:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat kan ik nooit. Dat zien ze aan me..quote:Op maandag 23 maart 2009 10:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
inderdaad!
Ah gewoon doen also je oplet en dan even wegdromen en aan andere dingen denken
Dan nogquote:Op maandag 23 maart 2009 10:07 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het is een ex van me, heb een tijdje terug 2.5 maanden wat met haar gehad
Ja maar soms he. Is geduld moeten hebben een bitchquote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 10:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
Daarom, en als ik kinderen wil ga ik wel een dagje langs de crèche, dan ben ik er snel genoeg weer even vanaf
Welk, het kinderen krijgen bij de seks, of de seks bij het kinderen willen? Want dat kan allebei natuurlijk..quote:
Ja maar als ze van een organisatie / staat of groep zijn, dan zijn het dus niet jouw eigendommen, tochquote:Op maandag 23 maart 2009 10:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
eigendommen zijn niet altijd persoonlijk, ze kunnen ook van een organisatie/staat/ of groep zijn.
Bij mij riep de conducteur een keer om:
[..]
Als je het zo formuleert krijgt het een beetje een bedenkelijke bijsmaak, vind ik.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:15 schreef DR34M3R het volgende:
Welk, het kinderen krijgen bij de seks, of de seks bij het kinderen willen? Want dat kan allebei natuurlijk..
Was ook al aan het denken.. Hmmmm.. wat moet ik nu weer hiervan vinden...quote:Op maandag 23 maart 2009 10:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als je het zo formuleert krijgt het een beetje een bedenkelijke bijsmaak, vind ik.
quote:Op maandag 23 maart 2009 10:21 schreef Tally het volgende:
Ik wil helemaal geen seks met kinderen
Of tijdens de seks kinderen krijgen
Graag gedaanquote:Op maandag 23 maart 2009 10:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]ieeeeeeeuw, thnx voor het beeld dat ik nu heb!!!
Wèl een prima maandagochtend-onderwerp.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:21 schreef Tally het volgende:
Ik wil helemaal geen seks met kinderen
Of tijdens de seks kinderen krijgen
Dat kan ik heel goedquote:Op maandag 23 maart 2009 10:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
inderdaad!
Ah gewoon doen also je oplet en dan even wegdromen en aan andere dingen denken
Daar gaan we natuurlijk wel vanuitquote:Op maandag 23 maart 2009 10:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als t daarna beloond wordt is t t wachten wel waard
Pedofiele neigingen en door seks weeën opwekken een goed maandagochtend-onderwerp?quote:Op maandag 23 maart 2009 10:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wèl een prima maandagochtend-onderwerp.
En wat voor een associaties zijn het weer.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:23 schreef Garisson72 het volgende:
Wèl een prima maandagochtend-onderwerp.
Bij "het kinderen willen"zeg ik toch.. Ik had het niet over bij de kinderen..quote:Op maandag 23 maart 2009 10:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als je het zo formuleert krijgt het een beetje een bedenkelijke bijsmaak, vind ik.
daar kwam ik na 543x lezen ook achterquote:Op maandag 23 maart 2009 10:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Bij "het kinderen willen"zeg ik toch.. Ik had het niet over bij de kinderen..
het kinderen krijgen bij de seks natuurlijkquote:Op maandag 23 maart 2009 10:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Welk, het kinderen krijgen bij de seks, of de seks bij het kinderen willen? Want dat kan allebei natuurlijk..
Ah, ok. Je wilt wel de lusten, niet de lasten dus.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:27 schreef rival het volgende:
[..]
het kinderen krijgen bij de seks natuurlijk
Ik heb het tot nu toe prima weten te weren uit mijn gedachtes maar na deze duidelijke omschrijving zat dat er niet meer in helaas.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Pedofiele neigingen en door seks weeën opwekken een goed maandagochtend-onderwerp?
Je bent wel in één klap goed wakker en bij de les, dat moet je toch toegeven.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:24 schreef Tally het volgende:
Pedofiele neigingen en door seks weeën opwekken een goed maandagochtend-onderwerp?
ehm, ja dus , ehm want, ehmquote:Op maandag 23 maart 2009 10:17 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja maar als ze van een organisatie / staat of groep zijn, dan zijn het dus niet jouw eigendommen, toch?
Nee hoor, maar om nou kinderen te krijgen bij elke seksbeurtquote:Op maandag 23 maart 2009 10:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ah, ok. Je wilt wel de lusten, niet de lasten dus.
Ik mag de boel graag een beetje verdraaien door vrije interpretatie, just for the heck of it.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:26 schreef DR34M3R het volgende:
Bij "het kinderen willen"zeg ik toch.. Ik had het niet over bij de kinderen..
dan wordt het wel erg druk in de badkamer elke ochtendquote:Op maandag 23 maart 2009 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
Nee hoor, maar om nou kinderen te krijgen bij elke seksbeurt
Kwam je dr achter? Beter dan er overheen..quote:Op maandag 23 maart 2009 10:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
daar kwam ik na 543x lezen ook achter
Ik ben graag duidelijk B.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb het tot nu toe prima weten te weren uit mijn gedachtes maar na deze duidelijke omschrijving zat dat er niet meer in helaas.
Waarom T?
Nou ja ik denk er liever gewoon niet over op maandagochtend. Maar ook niet op elke andere ochtend hoorquote:Op maandag 23 maart 2009 10:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je bent wel in één klap goed wakker en bij de les, dat moet je toch toegeven.
nah om de 9 maanden maarquote:Op maandag 23 maart 2009 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 maart 2009 10:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Kwam je dr achter? Beter dan er overheen..
Flauw ik weet het. Maandagochtend!quote:
Ben je net klaar, zie je der buik opzwellen en voor je het weet heb je een krijsend kind in een bloedbad liggen.. Jeeej! het is weer maandag ochten!quote:Op maandag 23 maart 2009 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
zoiets als de gremlins alleen ploppen er dan kindjes uit als de vrouw in aanraking komt met spermaquote:Op maandag 23 maart 2009 10:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben je net klaar, zie je der buik opzwellen en voor je het weet heb je een krijsend kind in een bloedbad liggen.. Jeeej! het is weer maandag ochten!
Natuurlijk, maar een beetje te somsquote:
whehehe! maar dan ook geregeld 3 tegelijk!quote:Op maandag 23 maart 2009 10:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zoiets als de gremlins alleen ploppen er dan kindjes uit als de vrouw in aanraking komt met sperma
Dit is een nachtmerrie. Ik wil wakker worden.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
whehehe! maar dan ook geregeld 3 tegelijk!whooeee, freaky!
Duim... ik vind jou eng!
Daar kan ik dan weer weinig aan doenquote:Op maandag 23 maart 2009 10:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar een beetje te soms
De geneugten van goeie sex wegen daar niet meer tegenop. Einde sexleven.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:43 schreef Duimelot het volgende:
zoiets als de gremlins alleen ploppen er dan kindjes uit als de vrouw in aanraking komt met sperma
Welkom in de echte wereldquote:Op maandag 23 maart 2009 10:53 schreef KudFokker het volgende:
In die tent in Amsterdam waar ik zaterdag was, verkochten ze op de WC's minivibrators en van die durex play's
Das waarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |