Aan zijn mentaliteit zal het niet liggen lijkt me.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:12 schreef Leatherface het volgende:
Groot talent.
Echte Brabander ook, dat gastje.
OMFG wat een opmerkingquote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 17:29 schreef tong80 het volgende:
Over een paar jaar heb je spijt dat je niet eerder in dit topic hebt gepost
Weer een bewijs van zijn talentquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:52 schreef TargaFlorio het volgende:
Internationale prijs motorcrosser Herlings
quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:10 schreef TargaFlorio het volgende:
Herlings heeft vandaag de kwalificatierace gewonnen.![]()
Race 1 is morgen om 12:00 uur en race 2 om 15:00 uur. Beide races zijn via een live stream op www.motocrossmx1.com/tv/ te volgen.
Dit is meer dan regionaal nieuwsquote:Op zondag 25 april 2010 22:26 schreef Gitank2 het volgende:
Die is echt goed
Ik volgde het een beetje omdat het regionale krantje er al telkens over berichtte, leuk
Ik leerde hem ook kennen via het Brabants Dagbladquote:Op zondag 25 april 2010 23:29 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Joh
Maar daar begon het dan mee zeg maar
Inderdaad. De andere klasse naast de toentertijd 500 CC.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:36 schreef Coelho het volgende:
Is deze klasse te vergelijken met de klassen waar vroeger vd Berk en Strijbos kampioen in zijn geworden? Toen had je toch 125cc en 250cc, zoals in de wegrace?
Ik schreef het op en voelde me meteen een ouwe lul worden! Ben als menneke nog eens naar de indoorcross in de Brabanthallen geweest. Super!quote:Op donderdag 29 april 2010 20:30 schreef TargaFlorio het volgende:
Toen:
tot 125cc 2-takt
tot 250cc 2-takt
tot 500cc 2-takt (koningsklasse)
Nu:
MX1: tot 250cc 2-takt of tot 450cc 4-takt (koningsklasse)
MX2: tot 125cc 2-takt of tot 250cc 4-takt
MX3: tot 500cc 2-takt of tot 650cc 4-takt
v/d Berk vs Strijbos dat waren nog eens tijden![]()
Ik had het al gelezen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:07 schreef TargaFlorio het volgende:
Afgelopen weekend 8ste en uitgevallen In tussenstand voor het WK gezakt naar 4e plek.
Vond het alzo'n groot verschil tussen de manches.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:32 schreef TargaFlorio het volgende:
In 2e manche gevallen. Van circa 30e plaats toch nog opgeklommen naar 12e.
Bron: Omroep Brabantquote:ELSENDORP - Motorcrosser Jeffrey Herlings uit Elsendorp komt dit jaar niet meer in actie.
Tijdens de Grand Prix in Tsjechië zondag schoot zijn schouder uit de kom. Tijdens een eerste check maandag leek de blessure mee te vallen. Herlings ging er toen vanuit dat hij alleen de Grand Prix in Brazilië zou moeten missen. Maar uit een tweede onderzoek blijkt de blessure een stuk erger te zijn dan verwacht.
Herlings zal een paar maanden moeten revalideren en richt zich op het nieuwe crossseizoen.
Grappigquote:Op maandag 10 september 2012 00:35 schreef Leatherface het volgende:
Kiicccckkk.
Leuk om de opkomst in de prille jaren van zo'n talentje te volgen en dan de bekroning te zien.
Wie weet zelfs een nominatie voor sportman van het jaar. Epke zal wel winnen en Dorian ook genomineerd worden. Voor die derde plek normaliter Kramer, maar misschien kiezen ze wel Herlings omdat een motorcrosstitel vrij zeldzaam is.quote:Op maandag 10 september 2012 11:18 schreef TargaFlorio het volgende:
Dit jaar wel sporttalent van het jaar? In ieder geval opnieuw een nominatie lijkt me.
En dan Esher Vergeer voor....quote:Op maandag 10 september 2012 11:57 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Wie weet zelfs een nominatie voor sportman van het jaar. Epke zal wel winnen en Dorian ook genomineerd worden. Voor die derde plek normaliter Kramer, maar misschien kiezen ze wel Herlings omdat een motorcrosstitel vrij zeldzaam is.
Als ie geen nominatie voor sportman krijgt, dan lijkt me de titel voor talent van het jaar toch goed mogelijk.
Voor de gehandicapte sporter zijn er nu best veel kandidaten omdat Nederland het goed deed op de paralympische spelen. Ik kan daar niet zo snel een winnaar aanwijzen eerlijk gezegd.quote:
Stompie was een Zuid-Afrikaan idd.quote:Op maandag 10 september 2012 14:33 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Voor de gehandicapte sporter zijn er nu best veel kandidaten omdat Nederland het goed deed op de paralympische spelen. Ik kan daar niet zo snel een winnaar aanwijzen eerlijk gezegd.
Nominatie voor sportman van het jaar zou kunnen, echter dat verwacht ik niet omdat hij kampioen is geworden in opstapklasse MX2. Een wielrenner die WK bij beloften wint wordt ook geen sportman van het jaar. Als hij MX1 gewonnen had dan was een nominatie voor sportman van het jaar natuurlijk volledig terecht.quote:Op maandag 10 september 2012 11:57 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Wie weet zelfs een nominatie voor sportman van het jaar. Epke zal wel winnen en Dorian ook genomineerd worden. Voor die derde plek normaliter Kramer, maar misschien kiezen ze wel Herlings omdat een motorcrosstitel vrij zeldzaam is.
Als ie geen nominatie voor sportman krijgt, dan lijkt me de titel voor talent van het jaar toch goed mogelijk.
Dit jaar denk ik niet, al moet ik toegeven dat ik ook niet weet wie het dan wel gaat winnen. Die zwemster misschien?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |