Seb of Sep is gewoon Nederlands hoor. Trouwens, altijd beter dan Shaqeel.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:59 schreef TheClown1 het volgende:
Foto's beschikbaar van het gelukkige paar en waarom Seb?? Had toch iets meer Nederlands verwacht.
Hij heeft gelijk.. Ik word soms ook een beetje moe van dat afgeven op de eigen competitie.quote:Huntelaar: 'Eredivisie is geen Mickey Mouse-league'
Zich meten met competities als de Engelse, Italiaanse of Spaanse kan de Eredivisie zich niet meer, maar dat wil niet per definitie zeggen dat het profvoetbal in Nederland niks meer voorstelt. Klaas-Jan Huntelaar, die in de winterstop de overstap maakte van Ajax naar Real Madrid, is die mening toegedaan en laat dat weten het tijdschrift Sportweek.
“Men moet eens ophouden met de eredivisie een Mickey Mouse competitie te noemen”, zegt de voormalig topscorer van Nederland in het weekblad. Volgens Huntelaar zijn met name de media er debet aan dat men in Nederland laagdunkend doet over de eigen competitie. ”Dat roepen ze op tv en iedereen aapt dat na.”
Om zijn bewering te staven draagt de spits van De Koninklijke een voorbeeld aan. “Volgens mij staat Roy Makaay, die in het buitenland ontzettend veel scoorde, dit seizoen niet heel hoog op de topscorerslijst”, weet El Cazador, die uiteraard ook uit eigen ervaring spreekt. “Ik heb het vaak zat ontzettend moeilijk gehad.”
Okay. Gelukkig houdt jij hem voor ons in de gaten, Jorien.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Hij begint weer hele grote kansen te missen
Real heeft gewoon gewonnen hoor, dus ik weet niet waar wat op aan komt....quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:51 schreef Fortitudo het volgende:
zo is het altijd met huntelaar
zodra het erop aankomt weet hij niet meer te scoren
Que? Voorbeelden graag, en niet met dat hij sinds zijn laatste interland niet meer gescoord heeftquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:51 schreef Fortitudo het volgende:
volgens mij heeft hij sinds zn laatste interland bij oranje waar zijn spel bij real door de pers werd gehyped, niet meer gescoord
Dat zijn twee wedstrijden geweest ofzo?quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:51 schreef Fortitudo het volgende:
volgens mij heeft hij sinds zn laatste interland bij oranje waar zijn spel bij real door de pers werd gehyped, niet meer gescoord
Klopt wel. Hij scoort trouwens ook alleen maar intikkers en dan eigenlijk alleen tegen de kleintjes.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:51 schreef Fortitudo het volgende:
Cynisch hoop ik?quote:Op woensdag 22 april 2009 17:19 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Klopt wel. Hij scoort trouwens ook alleen maar intikkers en dan eigenlijk alleen tegen de kleintjes.
Prutser die Huntelaar.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:19 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Klopt wel. Hij scoort trouwens ook alleen maar intikkers en dan eigenlijk alleen tegen de kleintjes.
Vind het jammer, gun hem gewoon veel goals, maar hij laat veel liggenquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:08 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Okay. Gelukkig houdt jij hem voor ons in de gaten, Jorien.
Er zijn weinig spelers die net zoveel scoren als Huntelaar.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Vind het jammer, gun hem gewoon veel goals, maar hij laat veel liggen
Ja dat kan zo zijn, maar hij kreeg grote kansen afgelopen wedstrijdenquote:Op woensdag 22 april 2009 22:56 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Er zijn weinig spelers die net zoveel scoren als Huntelaar.
Ja dus? Wat bedoel je te zeggen.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja dat kan zo zijn, maar hij kreeg grote kansen afgelopen wedstrijden
Ja want RvN heeft nooit kansen gemist idd.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja dat kan zo zijn, maar hij kreeg grote kansen afgelopen wedstrijden
Het zou zo makkelijk zijn om me te melden, maar ik vind KJH te goedquote:Op donderdag 23 april 2009 00:00 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Sterker, als hij NIET de komende 2 jaar bij Real 20 goals maakt (in alle competities totaal) krijgen alle zielige figuren die zich binnen 24uur hier melden een kratje pils naar keuze.
quote:Ook Huntelaar onzeker voor uitduel met Sevilla
23/04/2009 19:09
Real Madrid kan zondag tijdens de uitwedstrijd tegen Sevilla mogelijk niet beschikken over Klaas-Jan Huntelaar. De spits miste de groepstraining door spierblessure in zijn rechterbeen.
Huntelaar liep de blessure op tijdens het thuisduel met Getafe (3-2), maar speelde de wedstrijd wel uit. Donderdag trainde hij echter apart van de groep en het is onzeker of hij zondag kan spelen.
Ruud van Nistelrooy, Arjen Robben en Wesley Sneijder komen sowieso niet in actie tegen Sevilla. Terwijl trainer Juande Ramos mogelijk ook niet kan beschikken over Gabriel Heinze en Gonzalo Higuaín.
Inderdaad:quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:51 schreef Fortitudo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |