Enige wat huntelaar moet doen is die ballen in dat netje schoppen. Voor de rest maakt niet uit wat hij doet.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:38 schreef Kriegel het volgende:
Hoe doet ie het dan verder voetballend eigenlijk? Want ik zie zelf alleen de goals.
Door wie wordt hij Pylon Cone genoemd? Als je dat zelf verzonnen hebt moet je het ook gewoon zeggen.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:56 schreef BB-King het volgende:
Klaas wordt al Pylon Cone genoemd maar over z'n finishing zijn ze wel te spreken.
Op een amerikaans forum in ieder geval.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:27 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Door wie wordt hij Pylon Cone genoemd? Als je dat zelf verzonnen hebt moet je het ook gewoon zeggen.
Amerikanen en voetbalquote:Op maandag 23 maart 2009 20:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Op een amerikaans forum in ieder geval.
bigsoccer, waar onze legende DAM ook post (en gebanned is)
Okay. Er zit natuurlijk wel iets van waarheid in die beschrijving ook. Het leek me alleen nogal onlogisch als Spanjaarden hem Pylon Cone zouden noemen.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik moet het anders omschrijven: Op een internationaal forum.
Eigenlijk is dat best een interessante combinatie. Ik hoorde laatste dat voetbal de 2e meest beoefende sport in Amerika is onder kinderen (5-16 jaar), alleen achter basketbal. Dat is dus meer dan honkbal en American football. Het probleem is alleen dat wanneer ze een carriere moeten kiezen, voetbal niet echt een voor de handliggende keuze aangezien het daar nog niet echt een grote lucratieve sport is.quote:
Ik geloof zelfs dat het de meest beoefende sport is onder kinderen. Toch zit voetbal gewoon niet ingebakken in hun cultuur. Ander topic inderdaad.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:10 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat best een interessante combinatie. Ik hoorde laatste dat voetbal de 2e meest beoefende sport in Amerika is onder kinderen (5-16 jaar), alleen achter basketbal. Dat is dus meer dan honkbal en American football. Het probleem is alleen dat wanneer ze een carriere moeten kiezen, voetbal niet echt een voor de handliggende keuze aangezien het daar nog niet echt een grote lucratieve sport is.
Maar dit is meer iets voor een ander topic.
quote:Huntelaar hoopt tempo van scoren vast te houden
24/03/2009 22:14
Klaas-Jan Huntelaar verkeert in topvorm. De spits van Real Madrid was voor het oefenduel met Tunesië op 11 februari (1-1) geen basisspeler bij de Spaanse club, maar na zijn goede invalbeurt in Tunis die hij bekroonde met een treffer begon ook in Madrid een goede periode. Huntelaar begon de volgende zes wedstrijden in de basis en scoorde liefst acht keer.
'Met een goed gevoel keerde ik toen terug naar Madrid', laat de spits weten tegenover KNVB-tv. 'Had een helft lekker gespeeld en sinds die tijd is het alleen maar beter gegaan. Ik heb daarna elke keer bij de club gespeeld. Al voor het duel met Tunesië sprak ik met trainer Juande Ramos, die aangaf dat mijn tijd eraan kwam ook al was er voor hem weinig reden om te wisselen.'
'Het is nu wel heel prettig, moet ik zeggen. Daar hoop je natuurlijk op en daarvoor ga je er ook naartoe. En als het dan allemaal zo gaat, is dat echt super. Statistieken zijn heel mooi, maar we spelen voor het kampioenschap en dat is het belangrijkste. Persoonlijk is het natuurlijk lekker. Ik hoop dit tempo van scoren vast te houden. Ik doe er in ieder geval alles aan.'
De nuchterheid zelve.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hij heeft skeit je weet. Gewoon goalen maken.
waar is die eigk?quote:Op maandag 23 maart 2009 20:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Op een amerikaans forum in ieder geval.
bigsoccer, waar onze legende DAM ook post (en gebanned is)
Gebannend, ik heb nog een kratje bier tegoed van hemquote:
Stalk hem per PM.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:42 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Gebannend, ik heb nog een kratje bier tegoed van hem
Huntelaar staat sowieso wel in de spits, zijn grootste concurrenten van Persie en Kuyt komen in aanmerking voor de positie van rechter aanvallende middenvelder/aanvaller.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:37 schreef DuvelDuvel het volgende:
Benieuwd of Klaas Baas in de basis staat dit weekend. Neem aan dat Kuijt weer op de bank mag zitten.
Dat is ook al een tijdje weer terug. Hij staat zeker weten in de basisquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:45 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vorige wedstrijd stond hij niet in de basis toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |