Dan had Huntelaar destijds al niet naar Ajax moeten gaan als je hem graag in de CL had willen zienquote:Op zondag 22 maart 2009 23:23 schreef Jojoortje het volgende:
Had Huntelaar graag in de CL gezien, maar nu open ik weer een hele anders discussie, dus na deze post ga ik weer OT
2 wedstrijden.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dan had Huntelaar destijds al niet naar Ajax moeten gaan als je hem graag in de CL had willen zien1 seizoen volgens mij maar
Wat maakt dat uit? Trainer had KJH gewoon kunnen kiezenquote:Op zondag 22 maart 2009 23:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dan had Huntelaar destijds al niet naar Ajax moeten gaan als je hem graag in de CL had willen zien1 seizoen volgens mij maar
quote:Tering, lijkt wel een uitlaat zonder demper, wat een geratel en geknetter komt er uit die grafwaffel
quote:Op zondag 22 maart 2009 23:27 schreef rubbereend het volgende:
wanneer wordt er trouwens ingebeld door de mensen waarover het gaat?
quote:Op zondag 22 maart 2009 23:27 schreef rubbereend het volgende:
wanneer wordt er trouwens ingebeld door de mensen waarover het gaat?
laar mij nou ook ff een keer een ajax-speelt-nooit-CL-grapje makenquote:Op zondag 22 maart 2009 23:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Trainer had KJH gewoon kunnen kiezen
(Of begrijp ik je nu totaal verkeerd?)
Ahquote:Op zondag 22 maart 2009 23:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
laar mij nou ook ff een keer een ajax-speelt-nooit-CL-grapje maken![]()
Maar Ramos van Real had zeker voor Huntelaar kunnen en moeten kiezen.
Ze maken goed gebruik van de beeldrechtenquote:Op zondag 22 maart 2009 23:31 schreef _Mike_ het volgende:
Waarom niets van AZ - Feyenoord/NAC - Ajax/Twente - Groningen?
goed hèquote:
ausputserquote:
Wie zit daar op te wachten?quote:Op zondag 22 maart 2009 23:31 schreef Blawh het volgende:
Aah, over Twente. Wanneer mag Douglas genaturaliseerd worden?
Inderdaad, wat een gekutquote:Op zondag 22 maart 2009 23:31 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ze maken goed gebruik van de beeldrechten
Of hij er nou wel zit of niet... Geen verschilquote:Op zondag 22 maart 2009 23:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hee, Ronald Koeman zit er niet.
mmm ja, vraag maar aan huntelaar.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:31 schreef Blawh het volgende:
Aah, over Twente. Wanneer mag Douglas genaturaliseerd worden?
ik reageer niet op jouquote:Op zondag 22 maart 2009 23:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat heb je al 15 keer gezegd? Waarom kijk je nog?
Arnautovic is wel een enorme kansenverprutser hoor... Iedereen zegt wel: Oh die is nog jong blabla... Maar hij moet gewoon meer scoren.. Klaar. Uit. Basta. Punt(kaak)quote:Op zondag 22 maart 2009 23:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind Arnoutovic beter dan négert Elia.²
Is de materiaalman geblesseerd?quote:
Jack is net Mathijs van NIeuwkerk, geen vragen stellen maar vooral je mening neerlegggenquote:
quote:
quote:
Tweede keer al dat je op mij reageertquote:Op zondag 22 maart 2009 23:35 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ja ik had het maar 2 keer gezegd trouwens
quote:Op zondag 22 maart 2009 23:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tweede keer al dat je op mij reageert.
Niks klopt bij die gozer. Hij ziet er uit als een junk, die vreemde stiltes midden in de zin kloppen ook niet echt.quote:
Ik vind Douglas dit seizoen niet bepaald een zekere indruk op me maken. Niet de Douglas van afgelopen seizoen tenminste. Ging vanmiddag ook weer hopeloos de fout in wat bijna tot de 2-2 leidde.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
Achterhoede van Oranje kan wel een kwaliteitsinjectie gebruiken.
Zie hem ook nog graag zich verder ontwikkelen in de Eredivisie.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:36 schreef Wooldoor het volgende:
Wat heeft Elia nou laten zien na de winterstop, nog een te jonge en grillige speler om nu al naar het buitenland te gaan.
Klopt, als Ajacies bedank ik Eindhoven bij deze dat we Aissati hebbenquote:Op zondag 22 maart 2009 23:36 schreef rubbereend het volgende:
Opmerkelijk? Reker maakt de club KAPOT
Mathijs van Nieuwkerk is toch effe iets erger. Wat een narcist, alles draait om hem. Hij geeft het liefst het antwoord op zijn eigen vragen.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Jack is net Mathijs van NIeuwkerk, geen vragen stellen maar vooral je mening neerlegggen
Nou ja... Ze werden wel kampioen hequote:Op zondag 22 maart 2009 23:37 schreef rubbereend het volgende:
Bij PSV heeft niemand enig ideeen dat is al jaren een groot probleem! Beleid?
was da?
Nepnederlandersquote:Op zondag 22 maart 2009 23:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik vind Douglas dit seizoen niet bepaald een zekere indruk op me maken. Niet de Douglas van afgelopen seizoen tenminste. Ging vanmiddag ook weer hopeloos de fout in wat bijna tot de 2-2 leidde.
Sta er eerlijk gezegd niet om te springen, niet in deze vorm in ieder geval.
Heb dan ook helemaal niks van PSV-Vites gezienquote:Op zondag 22 maart 2009 23:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het werd ook maar een half uur gezongen ofzo
graag gedaan, moet ik jullie nu bedanken voor die tientallen die andersom zijn gekomen?quote:Op zondag 22 maart 2009 23:37 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Klopt, als Ajacies bedank ik Eindhoven bij deze dat we Aissati hebben
?quote:
Hij is ff aan het scouten voor shelsiequote:
Ik ook niet hoor. Niet op basis van voetbalkwaliteiten, maar in het Nederlands Elftal moeten Nederlanders staan en geen spelers als Kalou, Douglas (en in iets mindere mate De Guzman die wel vroeger naar NL kwam).quote:Op zondag 22 maart 2009 23:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Sta er eerlijk gezegd niet om te springen.
vraag niet hoequote:Op zondag 22 maart 2009 23:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou ja... Ze werden wel kampioen he
Wil die nietquote:Op zondag 22 maart 2009 23:39 schreef Tomatenboer het volgende:
PSV moet Karel Aalbers maar binnenhalen als ze zo ontevreden zijn met Jan Reker. Die heeft al ervaring in het leiden van provincieclubs en is een ware visionair gebleken.
jaquote:Op zondag 22 maart 2009 23:42 schreef Palmboom313 het volgende:
Uitzending alweer bijna af waar hebben ze het nou over gehad. PSV en Keepers bij oranje
PSV en Oranjequote:Op zondag 22 maart 2009 23:42 schreef Palmboom313 het volgende:
Uitzending alweer bijna af waar hebben ze het nou over gehad. PSV en Keepers bij oranje
En we hebben dat hatelijke hoofdje van Waterreus gezien.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:42 schreef Palmboom313 het volgende:
Nee sowieso is het vervalsing als spelers een ander paspoort nemen om een interlandcarriere voor dat land te starten. Zie Eduardo, Pepe, Deco en al die nepbrazilianen in andere teamsquote:Op zondag 22 maart 2009 23:42 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Niet op basis van voetbalkwaliteiten, maar in het Nederlands Elftal moeten Nederlanders staan en geen spelers als Kalou, Douglas (en in iets mindere mate De Guzman die wel vroeger naar NL kwam).
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:42 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Niet op basis van voetbalkwaliteiten, maar in het Nederlands Elftal moeten Nederlanders staan en geen spelers als Kalou, Douglas (en in iets mindere mate De Guzman die wel vroeger naar NL kwam).
Hoogtepunt van deze uitzending.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:45 schreef Merkie het volgende:
DE ELLEBOOG VAN DE WEEK!1!!!111!!!!11!!11
Die goede redding van Timmerquote:Op zondag 22 maart 2009 23:46 schreef Palmboom313 het volgende:
Ohja de overtredingen die waren we nog vergetenNiets over AZ - Feyenoord gehad
En hoe De Kuip ontploftquote:Op zondag 22 maart 2009 23:48 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
De mooiste goal ooit.
Hoe Bouma eronder duikt ook.![]()
![]()
kippenvelquote:
hehequote:Op zondag 22 maart 2009 23:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een net zo grote gladiool als Reker, nou ja bijna dan.
nou dit doet hij niet goed! Maar hij heeft wel FC Twente uit het slop geholpen!quote:Op zondag 22 maart 2009 23:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een net zo grote gladiool als Reker, nou ja bijna dan.
quote:
gewoon Evert opnieuw laten insprekenquote:Op zondag 22 maart 2009 23:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
Enige minpunt, Evert gaf niet het commentaar.
Kijk de herhaling van vorige week maar eensquote:Op zondag 22 maart 2009 23:50 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga morgen trouwens maar eens VI kieken... Kijken wat dat is
Ook mooi ja. Met bazen als Van Wonderen, Emerton, Bosvelt, Gyan, Pierre, JDT, noem ze maar opquote:Op zondag 22 maart 2009 23:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
En later "Mijn Feyenoord" tijdens de beslissende pingel van Pierre.
Onoquote:Op zondag 22 maart 2009 23:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ook mooi ja. Met bazen als Van Wonderen, Emerton, Bosvelt, Gyan, Pierre, Buffel, JDT, noem ze maar op. Mooi elftal zeker
.
wat een heldenquote:Op zondag 22 maart 2009 23:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ook mooi ja. Met bazen als Van Wonderen, Emerton, Bosvelt, Gyan, Pierre, Buffel, JDT, noem ze maar op. Mooi elftal zeker
.
quote:Op zondag 22 maart 2009 23:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ook mooi ja. Met bazen als Van Wonderen, Emerton, Bosvelt, Gyan, Pierre, JDT, noem ze maar op. Mooi elftal zeker
.
Zoetebier.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ook mooi ja. Met bazen als Van Wonderen, Emerton, Bosvelt, Gyan, Pierre, JDT, noem ze maar op. Mooi elftal zeker
.
Mario Been ook daar.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Zoetebier.
http://studiosport50jaar.nos.nl/top10/video/?zoek=feyenoord&verzenden=Zoeken
Het hele filmpje btw.
Ik ook ben full time Fokkerquote:Op zondag 22 maart 2009 23:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, ik weet niet het met jullie zit, maar ik heb een baan. Tot morgen.²
Morgen Voetbal International met Derksen en gekke Gijpquote:Op zondag 22 maart 2009 23:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat was wel erger om verschillende redenen.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:55 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Vond je PSV - AC Milan niet een stuk erger
quote:Op zondag 22 maart 2009 23:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Als een supporter in de dug-out.
wil je m'n humeur helemaal kapot makenquote:Op zondag 22 maart 2009 23:55 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Vond je PSV - AC Milan niet een stuk erger
Breaking news: een Marokkaan die werkt?quote:Op zondag 22 maart 2009 23:57 schreef BansheeBoy het volgende:
ik herinner me die streep van van hooijdonk tegen freiburg nog. baas.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Zoetebier.
Het hele filmpje btw.
quote:Op maandag 23 maart 2009 00:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wil je m'n humeur helemaal kapot makenen ja dat was nog erger
Wow, mooi om dat nog eens terug te zien zeg. Was zelfs voor een Ajax-supporter een prachtige avond.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Zoetebier.
Het hele filmpje btw.
Die tegen Freiburgquote:Op maandag 23 maart 2009 00:42 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Wow, mooi om dat nog eens terug te zien zeg. Was zelfs voor een Ajax-supporter een prachtige avond.
Hij zegt nooit echt wat. Altijd maar die genuanceerde vage zooi.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:58 schreef koningdavid het volgende:
Van Marwijk kwam wel goed over.
Vind ik juist niet als ik het met Bassie vergelijk.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
Nou op komt hij niet goed over.![]()
Ik betrap 'm geregeld op hypocrisie. Maar veel belangrijker is dat zijn visie beperkt en gemankeerd is.
Was ook een drama natuurlijk, vooral achteraf.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:55 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Vind ik juist niet als ik het met Bassie vergelijk.
Heb je gelijk in (zelfde gevoel had ik bij Feyenoord ookquote:Op maandag 23 maart 2009 13:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Was ook een drama natuurlijk, vooral achteraf.
Bij Van Marwijk zie ik de bui al van tevoren hangen. Hij doet me denken aan Advocaat. Hij is vaak defensief in interviews en dergelijke en hij heeft weinig lef, de grote namen spelen altijd.
Idd mensen met een zachte G moeten sowieso niet bij de tv of radio net als die slet van de SNS radioreclamequote:Op maandag 23 maart 2009 13:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Waterreus is gestoord, ik wil die man absoluut niet meer zien of horen. Hij begint aan een zin en weet niet waar hij hem eindigt, hij stelt gedurende zijn concours telkens zijn verhaal/mening bij. Tevens komt hij vaak gemeen uit de hoek, maar dat zgn. gemoedelijke Limburgse accentje van hem maakt het acceptabel voor de bune en het simpele gepeupel. Serieus: ik moet van hem overgeven.²
Nee, Van Basten speelde de eerste 3 jaar 4-3-3 'met de punt naar achteren', net voor het EK switchte ie naar 4-2-3-1. Marwijk hanteert nu idd wel 4-2-3-1.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ehm.. Van Marwijk speelt hetzelfde systeem toch?
Je hebt gelijk. Ik was het vergeten omdat ik het verschil tussen de systemen nauwelijks zie eigenlijk.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:15 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Nee, Van Basten speelde de eerste 3 jaar 4-3-3 'met de punt naar achteren', net voor het EK switchte ie naar 4-2-3-1. Marwijk hanteert nu idd wel 4-2-3-1.
Toen Bassie switchte van systeem ging het beter lopen, dus zit waarschijnlijk verschil inquote:Op maandag 23 maart 2009 14:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik was het vergeten omdat ik het verschil tussen de systemen nauwelijks zie eigenlijk.
Klopt, weet ik nog. De spelers waren blijer enzo.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:28 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Toen Bassie switchte van systeem ging het beter lopen, dus zit waarschijnlijk verschil in
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Van Persie heeft nu al meer interlands als rechtsbuiten gespeeld dan de als rechtsbuiten begonnen Bergkamp.
Jawel, maar zonder de voetbalfragmenten.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:01 schreef Sethje het volgende:
studio voetbal staat niet meer op uitzendinggemist toch ?
http://player.nos.nl/inde(...)4951/category/sport/quote:Op maandag 23 maart 2009 16:08 schreef Sethje het volgende:
Iemand een linkje? Ik kan het niet vinden...
Ach, je kan niet verwachten van Koeman dat ie elk nationaal voetbalteam bijhoudt.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:02 schreef Perico het volgende:
Op Studio 1 bij Frank Raes werd Ronald Koeman een beetje uitgelachen om zijn opstelling. Hugo Borst en Jan Mulder waren beter op de hoogte van het Belgische voetbal.
Toch stak me dat wel een beetje. Het was meer de teneur van: tis gevaarlijk als je Hollanders een opstelling laat maken, die overheerste.
Dat de Belgen zelf Swerts en Martens bagger vinden moeten zij weten, daarom verliezen ze zeker van Bosnie. Het was een leuk item.
Kan ik de uitzending nog terug bekijken?quote:Op maandag 23 maart 2009 17:02 schreef Perico het volgende:
Op Studio 1 bij Frank Raes werd Ronald Koeman een beetje uitgelachen om zijn opstelling. Hugo Borst en Jan Mulder waren beter op de hoogte van het Belgische voetbal.
Toch stak me dat wel een beetje. Het was meer de teneur van: tis gevaarlijk als je Hollanders een opstelling laat maken, die overheerste.
Dat de Belgen zelf Swerts en Martens bagger vinden moeten zij weten, daarom verliezen ze zeker van Bosnie. Het was een leuk item.
Zou het ook graag terugzien.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kan ik de uitzending nog terug bekijken?
Martens baggerquote:Op maandag 23 maart 2009 17:02 schreef Perico het volgende:
quote:Op maandag 23 maart 2009 20:52 schreef Perico het volgende:
Ronald Koeman, Hugo Borst, en Jan Mulder als DokterSokker in Studio 1:
Astemblief!
quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 20:52 schreef Perico het volgende:
Ronald Koeman, Hugo Borst, en Jan Mulder als DokterSokker in Studio 1:
Astemblief!
Die junkfiguur.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:47 schreef buddyb het volgende:
leon vlemmings is de gast van vandaag
Junkfiguur?quote:Op zondag 29 maart 2009 15:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die junkfiguur.![]()
Om dan bij de week van het Nederlands elftal te blijven had dan Menzo ofzo uitgenodigd.
Jij moet ook altijd wat te zeiken hebben hè.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die junkfiguur.![]()
Om dan bij de week van het Nederlands elftal te blijven had dan Menzo ofzo uitgenodigd.
Vorig seizoen werden er naar aanleiding van dat rapport van Coronel drie hele afleveringen aan Ajax gewijd volgens mij, dus niet zo zeuren.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:14 schreef koningdavid het volgende:
Maar kom op, wie ziet er (behalve misschien wat Feyenoorders) wel te wachten op Leon Vlemmings op dit moment?
Krijgen we weer zo'n Studio Feyenoord uitzending. Ik zie Jack alweer uitwijden over de trainingsintensiteit onder Gertjan Verbeek...
daar mogen ze best wel weer eens een uitzending aan besteden........ wat ervan terecht is gekomenquote:Op zondag 29 maart 2009 15:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vorig seizoen werden er naar aanleiding van dat rapport van Coronel drie hele afleveringen aan Ajax gewijd volgens mij, dus niet zo zeuren.
Ik geef het een kleine kans dat het daar niet over zal gaan.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:24 schreef Palmboom313 het volgende:
Als het maar niet weer over Verbeek gaatDat verhaal kennen we nu wel.
Juist.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:19 schreef koningdavid het volgende:
Maar dat ging over Ajax. Dat is anders,
Dat zal vast en zeker gaan gebeuren.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:16 schreef rubbereend het volgende:
Laat ze Youri maar eens aan de tand voelen over de situatie bij Schalke
Na dit seizoen kapt Evert ermee?quote:Op zondag 29 maart 2009 16:39 schreef gitaarsnaar het volgende:
en hopelijk een mooi afscheid voor Evert
Moet je eigenlijk niet loyaal zijn aan Fred Rutten Youri?quote:Op zondag 29 maart 2009 15:16 schreef rubbereend het volgende:
Laat ze Youri maar eens aan de tand voelen over de situatie bij Schalke
sterker nog, hij stopt met onmiddellijke ingang:quote:Op zondag 29 maart 2009 16:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Na dit seizoen kapt Evert ermee?
Bah.![]()
quote:Op zondag 29 maart 2009 17:03 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
sterker nog, hij stopt met onmiddellijke ingang:
Ten Napel stopt als commentator
Jeroen Grueter zal je wel bedoelenquote:Op zondag 29 maart 2009 17:06 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Dus nog vaker Sjek als commentator
NOS
Biswat bedoel je ?quote:Op zondag 29 maart 2009 15:25 schreef gitaarsnaar het volgende:
hopelijk wat meer info over de Bies
Waarom stopt Evert ermee?quote:Op zondag 29 maart 2009 17:03 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
sterker nog, hij stopt met onmiddellijke ingang:
Ten Napel stopt als commentator
Tuurlijk wel ! Is een antwoord geven moeilijk voor jouquote:Op zondag 29 maart 2009 20:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op die link klikken is niet in je opgekomen?
Ja, omdat het in de eerste paar regels staat als je echt hebt geklikt.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Tuurlijk wel ! Is een antwoord geven moeilijk voor jou
Och Evert is 65 jaar duh!!quote:Op zondag 29 maart 2009 20:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op die link klikken is niet in je opgekomen?
Niet te snel miepen johquote:Op zondag 29 maart 2009 20:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, omdat het in de eerste paar regels staat als je echt hebt geklikt.
Maar, omdat je schijnbaar te lui bent: hij is op leeftijd.
Ben bang van welquote:Op zondag 29 maart 2009 21:34 schreef venomsnake het volgende:
Zolang ze het niet eindeloos over Oranje () gaan hebben straks vind ik het best.
Het is interlandweekend, waar moeten ze het over hebben? De Confederations Cup?quote:Op zondag 29 maart 2009 21:34 schreef venomsnake het volgende:
Zolang ze het niet eindeloos over Oranje () gaan hebben straks vind ik het best.
Gewoon over de nederlandse clubs, het presteren (of juist niet) daarvan, laatste nieuwtjes etc.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:50 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Het is interlandweekend, waar moeten ze het over hebben? De Confederations Cup?
Uitzendinggemist.nl vanaf morgen.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:42 schreef TLC het volgende:
Kun je Studio Voetbal ook ergens online terugkijken ?
Krijgen we dan als eindfilmpje een samenvatting van al zijn guitige uitspraken? Dan zap ik namelijk direct weg!quote:Op zondag 29 maart 2009 22:48 schreef Blawh het volgende:
Vanavond een uitzending in het teken van Evert.
van mij mag het een uur langquote:Op zondag 29 maart 2009 22:49 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Krijgen we dan als eindfilmpje een samenvatting van al zijn guitige uitspraken? Dan zap ik namelijk direct weg!
quote:Op zondag 29 maart 2009 22:54 schreef Blawh het volgende:
Ik gun het Erwin wel.
idd, angstvallig hoe ze het uit beeld willen houdenquote:Op zondag 29 maart 2009 22:56 schreef knnth het volgende:
[..]
dat wilde ik net vragen hier, volgens mij wel
kijken of de regie hem eruit houdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |