Nou, ik was op de markt dus.quote:
Dat ook jaquote:
Waarom?quote:
Dat is dan ook het enige wat niet meezit nu.quote:
Groot verhaaltje..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Ik ben uiteraard ook thuis!quote:Op maandag 23 maart 2009 14:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was in Den Haag. En nu ben ik weer thuis.
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was in Den Haag. En nu ben ik weer thuis.
Ik dacht dat jij weer voor halve dagen ging werken? Of is dat nu nog niet?quote:
Muckquote:
Volgende week pas.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij weer voor halve dagen ging werken? Of is dat nu nog niet?
Muckquote:
Ik in Vlaardingenquote:
Echt niet normaal hehquote:
Ja ik dus ookquote:Op maandag 23 maart 2009 14:37 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik dacht dat ik zo heul populair was ineens
MPGquote:
EauAhquote:Op maandag 23 maart 2009 14:29 schreef OA het volgende:
[..]
Volgende week pas.![]()
[..]
Muck![]()
[..]
Ik in Vlaardingen
het is weer eens wat anders dan users die mij een teringlijer vinden omdat ik hun briljante topics dichtgooiquote:Op maandag 23 maart 2009 14:37 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik dacht dat ik zo heul populair was ineens
quote:Op maandag 23 maart 2009 13:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Groot verhaaltje..
Oeh, da's klote. Kun je geen rekening laten sturen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
nee daar doen ze niet aanquote:Op maandag 23 maart 2009 14:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oeh, da's klote. Kun je geen rekening laten sturen?
Heet dat zo tegenwoordig? In mijn tijd werden dat nog kinderen genoemd. Of nazaten...quote:Op maandag 23 maart 2009 14:51 schreef OA het volgende:
Antoni van Leeuwenhoek krijgt dependances
Je hebt dus uitbreidingsplannen, Antoni?
Hmm... half fok?quote:Op maandag 23 maart 2009 14:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat krijg je als half FOK! wordt uitgenodigd voor een KSC-meet.
Maar.. moet je voor de behandeling wachten dan? Anders gewoon in de wachtruimte blijven zitten tot je vriend langs komt.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:42 schreef Fha het volgende:
[..]
nee daar doen ze niet aanstelletje....
Dus nu maar wachten tot vanavond, het moet maar. Ik heb poes maar onder een dekentje gelegd (ze vond het zowaar nog goed ook, dan klopt er echt iets niet) want ze voelde niet echt warm.
nog maar 5 uur wachten![]()
Mjah maar dan moet ik daar 5 uur op een stoel gaan zitten met een poes in een kooitje tot mijn vriend eindelijk komt om te betalen? Dat vind ik ook niet heel ideaal. Dan kan ze volgens mij beter nu lekker op haar kussen liggen "slapen".quote:Op maandag 23 maart 2009 14:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Maar.. moet je voor de behandeling wachten dan? Anders gewoon in de wachtruimte blijven zitten tot je vriend langs komt.
En, komen die kloons ook?quote:
Is ze niet vergiftigd of zo door eoa kattenhater in de buurt?quote:Op maandag 23 maart 2009 14:42 schreef Fha het volgende:
[..]
nee daar doen ze niet aanstelletje....
Dus nu maar wachten tot vanavond, het moet maar. Ik heb poes maar onder een dekentje gelegd (ze vond het zowaar nog goed ook, dan klopt er echt iets niet) want ze voelde niet echt warm.
nog maar 5 uur wachten![]()
Poes komt niet buiten dus dat kan gelukkig nietquote:Op maandag 23 maart 2009 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ze niet vergiftigd of zo door eoa kattenhater in de buurt?
Van wie dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem ontslag en ga genieten van het heerlijke weer!! o wacht..quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 15:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van wie dan?ehm...Ik ben toch jouw kloon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ha! Ik wist het!quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:51 schreef OA het volgende:
Antoni van Leeuwenhoek krijgt dependances
Je hebt dus uitbreidingsplannen, Antoni?
Tijd voor een blijde boodschap dus!quote:Op maandag 23 maart 2009 14:52 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
Welkzeker Heer OA, waarde vriend
Ik hoop het wel, ik wil Miljonair en Bed wel eens meetenquote:
Ik wil graag mijn kloons ontmoetenquote:Op maandag 23 maart 2009 15:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, ik wil Miljonair en Bed wel eens meeten
Thuiskoffie![]()
En Deken!quote:Op maandag 23 maart 2009 15:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Thuiskoffie![]()
Jamaar, dat doe ik sowieso alquote:Op maandag 23 maart 2009 15:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee. Goed opletten of iemand 3 koppen koffie tegelijk drinkt dus.
Boh gekquote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 15:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Thuiskoffie![]()
Bed, Matras en Deken heb ik al eens gemeetquote:
Ik absorbeer koffiequote:
Ik geloof het pas als ik het ziequote:
Niet doorvertellen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doe ik iedere avond als ik ga slapen!quote:Op maandag 23 maart 2009 15:41 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Bed, Matras en Deken heb ik al eens gemeet.
quote:Op maandag 23 maart 2009 15:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet doorvertellen!.
sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het giet hierquote:Op maandag 23 maart 2009 15:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Neem ontslag en ga genieten van het heerlijke weer!! o wacht..
Mjah hier ookquote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 15:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat doe ik iedere avond als ik ga slapen!
Ikkuh!!!quote:
Als iemand mij sponsortquote:
Jij doet mij sponsoren?quote:Op maandag 23 maart 2009 16:20 schreef Leanne het volgende:
we doen gewoon een KSC meet in spanje!
woei![]()
Das voor uit kijken hehquote:Op maandag 23 maart 2009 16:28 schreef DR34M3R het volgende:
Waarom krijg ik google ads met "60+ daten"
Laplandquote:Op maandag 23 maart 2009 16:23 schreef DaMart het volgende:
Maar in Spanje is het warm... kunnen we niet meeten in Lapland anders?
In het kader "je kunt niet vroeg genoeg beginnen"?quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 16:35 schreef marcb1974 het volgende:
Ow, mijn baas vond het niet leuk dat ik hem vertelde dat ik hem niet vertrouw
Oeh, dan kom ik ook! Al moet ik alles ervoor afzeggen!quote:
Ik wil die fjorden echt eens zienquote:Op maandag 23 maart 2009 16:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oeh, dan kom ik ook! Al moet ik alles ervoor afzeggen!
Ik ben smoorverliefd op dat land.quote:
Zoiets jaquote:Op maandag 23 maart 2009 16:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
In het kader "je kunt niet vroeg genoeg beginnen"?
[..]en waarom zei je dat?
Omdat ik die droplul zo ongelofelijk zat ben. Hij weet niets, kan niets en doet niets, maar ondertussen mij vertellen wat ik wel moetquote:
jup Dat is een Baasquote:Op maandag 23 maart 2009 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat ik die droplul zo ongelofelijk zat ben. Hij weet niets, kan niets en doet niets, maar ondertussen mij vertellen wat ik wel moet
Beetje vertrouwen hebben, daar heeft ie meer aan geloof ik. Komt wel goed, dierenarts heeft ervoor geleerd.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:42 schreef Fha het volgende:
bleg ik moet heul de tijd huilenben zo bang dat poes niet meer mee naar huis komt vanavond
Was'tie weggelopen dan?quote:Op maandag 23 maart 2009 17:42 schreef Fha het volgende:
bleg ik moet heul de tijd huilenben zo bang dat poes niet meer mee naar huis komt vanavond
Ja dat is zoquote:Op maandag 23 maart 2009 17:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Beetje vertrouwen hebben, daar heeft ie meer aan geloof ik. Komt wel goed, dierenarts heeft ervoor geleerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Nee hij is ziek aan het doen, vanavond weer naar de dierenartsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |