quote:
Kaakklem +1quote:Op zondag 22 maart 2009 21:31 schreef zomaareennaam het volgende:
mussolini en zijn minnares.
let even op he detail: het touw bij haar zit er omdat anders dr rok naar beneden hing en de mensen dat niet decent genoeg vonden.
quote:Op zondag 22 maart 2009 21:31 schreef zomaareennaam het volgende:
mussolini en zijn minnares.
let even op he detail: het touw bij haar zit er omdat anders dr rok naar beneden hing en de mensen dat niet decent genoeg vonden.
Waarom krijgt kaakklem een punt? zijn antwoord was toch niet volledig? en waarom quote je dan mijn biericht? vaag - heel vaagquote:Op zondag 22 maart 2009 21:32 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Kaakklem +1
Stand deel 1456
BasOne 4
starla 2
qonmann 2
Kaakklem 3
ScottTracy 1
Pandora73 1
tomtomaat 1
FormerlyKnownAs 1
Er werd om één naam gevraagd, en hij quote jouw wss voor de volledigheid van het antwoord? Hij zocht denk ik alleen naar mussoliniquote:Op zondag 22 maart 2009 21:35 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
Waarom krijgt kaakklem een punt? zijn antwoord was toch niet volledig? en waarom quote je dan mijn biericht? vaag - heel vaag
Ik dacht dat jij het punt had, daarna zag ik dat kaakklem eerder was...quote:Op zondag 22 maart 2009 21:35 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
Waarom krijgt kaakklem een punt? zijn antwoord was toch niet volledig? en waarom quote je dan mijn biericht? vaag - heel vaag
aha - en toen zag je niet dat kaakklem's antwoord niet zo volledig was als het mijne?quote:Op zondag 22 maart 2009 21:37 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het punt had, daarna zag ik dat kaakklem eerder was...
Dus toen mijn punt aangepast
het is gewoon een doodgoeie vent eigenlijk wel he?quote:Op zondag 22 maart 2009 21:39 schreef starla het volgende:
mussolini ziet er dood veel sympathieker uit dan levend
quote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 21:47 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Hij is een van de beste voetbalspelers aller tijden.
quote:
quote:Art(h)ur(July 18, 1892 in São Paulo – September 6, 1969) was a Brazilian football player. Nicknamed The Tiger, he was one of the first black players in the previously white world of Brazilian football, and was arguably the sport's first black superstar. He was of mixed descent; his father Oscar
emigrated from Germany to Brazil, and his mother Mathilde was an Afro-Brazilian.
After playing with a succession of São Paulo club sides from 1910 onwards,made his debut with the national team in 1914. He played twenty-two internationals, including wins in the 1919 and 1922 editions of the Copa América, scoring ten goals. On Brazil's 1925 tour of Europe, he was feted as the King of Football. He also has a claim to the high scoring record but FIFA can't prove these goals because of faulty record-keeping. He wasn't picked up by Brazil National Football Team for World Cup 1930 because at age 38 he was already too old.
Klopt, ik kan ook de vraag 10 jaar laten staan terwijl niemand hem raad. Op deze manier heeft iemand hem binnenkort iig goed, haalt de vaart wat minder uit het spel hé.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:15 schreef Mark het volgende:
Dat wordt dus zo'n gokvraag waar in de OP voor gewaarschuwd wordt
quote:In de Openings post schreef De OP het volgende:
Vermijd vragen die beginnen met wanneer, welk jaar, hoeveel, want dit heeft weinig met algemene kennis te maken en draait vaak uit op ordinair gokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |