Joh, al die baslijntjes klinken hetzelfde. Kan je geen youtubefilmpje met baslijn opzettenquote:Op zondag 22 maart 2009 18:23 schreef Vork het volgende:
Nou handig. Hebben we net een nieuwe bassist, is ie ziek.
Ik had nooit verwacht dat jij het wist ...quote:Op zondag 22 maart 2009 18:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
*steek vinger op* Ikke weet het! Ikke weet het!!
quote:Op zondag 22 maart 2009 18:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Pannekoeken met spek en stroop, heerlijk.
Liefst van boekweitmeel trouwens, dat is helemaal verrukkelijk
Corydoras eitjes op een aquariumraam!quote:Op zondag 22 maart 2009 18:39 schreef kres het volgende:
[..]
Ik had nooit verwacht dat jij het wist ...
Vertel
Ja, mijn moeder maakte het altijd met appel en rozijn, en dat vind ik niet lekker.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik had geen spek, PietHet was ook geen plan met voorbedachte rade namelijk. Want een pannenkoek mèt spek is toch wel de ultieme pannenkoek
quote:Op zondag 22 maart 2009 18:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Corydoras eitjes op een aquariumraam!![]()
Daar hadden we juist een bassist voor aangenomen, om daar wat aan te doen. Maargoed, deze week dus nog even met z'n drieën.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:27 schreef Isabeau het volgende:
Joh, al die baslijntjes klinken hetzelfde. Kan je geen youtubefilmpje met baslijn opzetten
quote:Op zondag 22 maart 2009 18:44 schreef kres het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
U heeft zojuist een baby L144 gewonnen...
10 cm max nooit groter dan dat.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jippie!
Hoe groot wordt ie? [ afbeelding ]
Dat is ultiemquote:Op zondag 22 maart 2009 18:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Pannekoeken met spek en stroop, heerlijk.
Liefst van boekweitmeel trouwens, dat is helemaal verrukkelijk
Das niet helemaal waar.. Ze kunnen groter worden.. Maar ik vind toch de zwarte versie iets mooier ook trouwensquote:Op zondag 22 maart 2009 19:01 schreef kres het volgende:
[..]
10 cm max nooit groter dan dat.
Zijn erg lief en kunnen goed alleen zijn
Ohh oke..quote:Op zondag 22 maart 2009 19:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Das niet helemaal waar.. Ze kunnen groter worden.. Maar ik vind toch de zwarte versie iets mooier ook trouwens
Het is een geweldig spelquote:Op zondag 22 maart 2009 19:14 schreef Isabeau het volgende:
En het blijft een mooie stem van Patrick Steward
Oooo, MeMo, Adorablequote:
quote:
Ik ben blij dat we sinds vorig jaar een nieuwe pc hebben, daarop kon ik eindelijk het spel spelenquote:Op zondag 22 maart 2009 19:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En borisz, dat mijn ex weg is kan me geen ene reet schelen, maar hij nam de enige pc waar je Oblivion op kon spelen mee, daarom heb ik zo'n verdriet boe hoe boe hoe
Ik heb Morrowind ook liggen dat is ookquote:Op zondag 22 maart 2009 19:30 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik heb een pc waar dit nog op staat en draait:
(maar krijg RSI van dat spel)
Heb je daar dan zo'n krachtige PC voor nodig?quote:Op zondag 22 maart 2009 19:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
... maar hij nam de enige pc waar je Oblivion op kon spelen mee, daarom heb ik zo'n verdriet boe hoe boe hoe
zou t al stoer gevonden hebben als ze zo snel erop gesprongen was voor de eerste keerquote:Op zondag 22 maart 2009 19:41 schreef Memento-Mori het volgende:
nee niet eensheb ik net gemaakt dat filmpje maar ze zitten er best vaak op
Mwoah:quote:Op zondag 22 maart 2009 19:39 schreef Fogel het volgende:
Heb je daar dan zo'n krachtige PC voor nodig?
quote:Op zondag 22 maart 2009 19:42 schreef DarkElf het volgende:
zou t al stoer gevonden hebben als ze zo snel erop gesprongen was voor de eerste keer
wel leuk zo'n paal, als ze er wat mee doen danwij hadden ook ooit zo'n groot ding en niemand deed
er iets mee
Tijd voor een nieuwe PC dusquote:Op zondag 22 maart 2009 19:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mwoah:
Recommended:
3 Ghz Intel Pentium 4 or equivalent processor
1 GB System RAM
ATI X800 series, Nvidia GeForce 6800 series, or higher video card
(spel uit 2007)
Maar mijn laptop heeft 1.4 ghz geloof ik. Ik kan het installeren en vervolgens kan ik 1 stap per 10 seconden zetten
johquote:
Fascinerend hoe dol ze daar op zijn hè!quote:
Overuren gaan draaienquote:
Heb ik ook gespeeldquote:Op zondag 22 maart 2009 19:51 schreef golfer het volgende:
Het enige spelletje dat ik ooit op een PC heb gespeeld was dit:
[ afbeelding ]
Larryquote:Op zondag 22 maart 2009 19:51 schreef golfer het volgende:
Het enige spelletje dat ik ooit op een PC heb gespeeld was dit:
[ afbeelding ]
Ja, speelde ik rond 1990 ofzo.quote:
Kan me een quote herinneren: A City where even the dogs carry flickknivesquote:
Die adultgames zoals Jill.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:01 schreef Isabeau het volgende:je kan die oude games gewoon online spelen, zoals hier:
http://www.1980-games.com(...)Mansion/big-game.php (voor maniac mansion)
Ik ga niet op die link klikken anders zit ik tot diep in de nacht oude spellen te spelen (en om 04:30 staat er al een taxi voor mijn deur om me naar het vliegveld te brengen...)quote:Op zondag 22 maart 2009 20:01 schreef Isabeau het volgende:je kan die oude games gewoon online spelen, zoals hier:
http://www.1980-games.com(...)Mansion/big-game.php (voor maniac mansion)
Zo, dat was ook lang geledenquote:
De meeste spellen die ik heb heb ik nooit uitgespeeldquote:Op zondag 22 maart 2009 20:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Juh.. Met Icewind dale ben ik nooit ver gekomen, zelfs niet met de cheat codes..
Wat is nouquote:
Ha ha .. Tegelijk gepost (21:01)quote:Op zondag 22 maart 2009 21:01 schreef Isabeau het volgende:
Je vindt het krijgen van prikken?
Mocht ik ooit nog even weer willen oefenen met iets met naalden dan kan ik jou bellen?
Brrrrr... Naalden...quote:Op zondag 22 maart 2009 21:01 schreef Isabeau het volgende:
Je vindt het krijgen van prikken?
Mocht ik ooit nog even weer willen oefenen met iets met naalden dan kan ik jou bellen?
Let op waar je ja tegen zegt. Ik ben ook ongeveer een jaar lang als prikoefenobject gebruikt door mijn (destijds) vriendin + studiegenoten.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:21 schreef Memento-Mori het volgende:
euhm ik vind naalden helemaal niet erg zelfs best fijn somsdus ja hoor isa
maar het ging nu vooral om het deel dat Marokko nu wel echt wordt
Vage shit en wat moeten ze ermee?>?>quote:Op zondag 22 maart 2009 21:32 schreef kres het volgende:
Undercover in Nederland op de campingzender
Handel in menselijke schedels in Nederland
Hele vage shit iddquote:Op zondag 22 maart 2009 21:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Vage shit en wat moeten ze ermee?>?>
Ik kijk naar 1!
Heerlijkquote:Op zondag 22 maart 2009 21:45 schreef kres het volgende:
[..]
Hele vage shit idd![]()
Hoe was de zonnebank ?![]()
Oh je kijkt naar ene P de Leeuw......
Toch niet verbrand hoop ik ?quote:Op zondag 22 maart 2009 21:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Heerlijkwas iets langer gegaan dus gloei lekker na nog
Ietsie pietsie rood wel jaquote:Op zondag 22 maart 2009 21:52 schreef kres het volgende:
[..]
Toch niet verbrand hoop ik ?
(of kan dat niet onder een zonnebank? Heb echt geen idee...)
Lekker bruin de lente in.....quote:Op zondag 22 maart 2009 21:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ietsie pietsie rood wel ja
en ja kan hoor.. maar morgen is het bruintjes
Ik stap om 6 uur in mijn auto....quote:Op zondag 22 maart 2009 22:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Is er hier iemand van plan morgen om 6 uur 's ochtends aanspreekbaar te zijn? Ik denk een wake-up call nodig te hebben...
dus niet zoiets?quote:Op zondag 22 maart 2009 21:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ietsie pietsie rood wel ja
en ja kan hoor.. maar morgen is het bruintjes
Nee valt wel mee..quote:
Thx. Ik zou om 6 uur al wakker moeten zijn... In principequote:Op zondag 22 maart 2009 22:18 schreef kres het volgende:
Ik stap om 6 uur in mijn auto....
Ik heb je nr.... Ik bel je wel ...
Mag ik ? Mag ik? Mag ik ?quote:
Mijn wekker gaat om 5.15 dus het kan ook eerder ?!quote:Op zondag 22 maart 2009 22:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Thx. Ik zou om 6 uur al wakker moeten zijn... In principeTrusten allemaal!
Ohh kijk dat is al een begin dan hoef ik die niet te raden....quote:Op zondag 22 maart 2009 22:26 schreef Memento-Mori het volgende:
de eerste 2 nummers wil ik wel geven: 06
Om 6.10u vertrekt mijn vlucht naar Amsterdam en ben tegen die tijd helaas al een uur of 2 wakker.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Is er hier iemand van plan morgen om 6 uur 's ochtends aanspreekbaar te zijn? Ik denk een wake-up call nodig te hebben...
Mooie muziek, ik hou niet van spellen, maar wel van die muziekquote:Op zondag 22 maart 2009 19:11 schreef Isabeau het volgende:
Vissenpraat...daar heb ik denk ik nog minder mee dan met auto's en muziek en dat wil best wat zeggen![]()
Alhoewel vis in de pan(of is dat net zo flauw als mensen die over konijnenbout beginnen als je zegt dat je een konijn als huisdier hebt?)
En qua muziek luister ik nu al een uurtje hier naar
Ik heb hier zo'n zin in, maar kan het niet spelen
Dat je zo vroeg naar bed gaat als je 6u wakker moet zijn?!quote:Op zondag 22 maart 2009 22:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Thx. Ik zou om 6 uur al wakker moeten zijn... In principeTrusten allemaal!
Oei hij is idd wel mooi ja....quote:
quote:
UK food is idd 26 x niks..quote:Op zondag 22 maart 2009 22:56 schreef Den_Haag het volgende:
hoe was het hier dit weekend?
Het eten in Manchester is hoe je het verwacht in de UK..........
Net als die van jou maar dan zonder werk gedeelte.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:59 schreef Memento-Mori het volgende:
heb gister gewerkt en vandaag helemaal niks gedaan dus mn weekend was niet super ofzo en jouw weekend kres?
Waar heb ik dou nou al eerder gelezen ?quote:
valt mee. maar veel bewolkingquote:Op zondag 22 maart 2009 23:01 schreef kres het volgende:
[..]
UK food is idd 26 x niks..
Koud in The UK ?
Ik zei dus dat ik voorlopig niet ging slapenquote:
Nou... Pub food is ook niet mijn ding, maar voor die superhete, vette curry's mag je me 's nachts wakker makenquote:Op zondag 22 maart 2009 23:01 schreef kres het volgende:
[..]
UK food is idd 26 x niks..
Koud in The UK ?
quote:Op zondag 22 maart 2009 23:16 schreef Fogel het volgende:
Oh en ik ben volgens mij nieuw in deze SCallemaal.
dit was de smerige soep en droge kip. cuury'squote:Op zondag 22 maart 2009 23:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou... Pub food is ook niet mijn ding, maar voor die superhete, vette curry's mag je me 's nachts wakker maken
Als we op user ID afgaan welquote:Op zondag 22 maart 2009 23:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
, mooi, dan ben ik niet meer de newbie
![]()
Die hebben we overgeslagen. We hadden er namelijk ook een pint bij dus paste er niets meerquote:Op zondag 22 maart 2009 23:48 schreef ColdFeet het volgende:
Sunny, sowieso zijn klassieke britse toetjes echt de bom
Woei, hopelijk deze zomer een week of twee werken in de UK!
OK, OK.quote:
*jaloers is*quote:Op zondag 22 maart 2009 23:50 schreef Sunnythesun het volgende:
En wij deze zomer een week of 3 naar Schotland![]()
zelf eens gemaakt en was erg lekker vond ikquote:Op zondag 22 maart 2009 23:33 schreef ColdFeet het volgende:
Het allerviest vind ik nog wel stilton&leek soup![]()
Quickchat hier mogguhquote:Op maandag 23 maart 2009 08:52 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh
Jeetje man, wat tikken jullie doorBen ik niet gewend
quote:Op maandag 23 maart 2009 08:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Quickchat hier mogguh
Wat *** pc zit ik achter zeg, scrolled voor geen meter
Dan maar gewoon werken
quote:Op maandag 23 maart 2009 09:02 schreef kres het volgende:
Goedemorgen..
Hier gaat alles volgens de planning....
Moet vandaag maar 6 bezoekjes doen dus dat valt wel mee.
Ik mis de zon wel.. Hier in Ams is het grijs en wat Bloezz zegt waait het best flink...
Verkapte 'zeg alsjeblieft dat je me komt helpen want anders kom ik handen tekort'-vraagquote:Op maandag 23 maart 2009 10:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Kres! Ik heb van je gedroomd!! Ik droomde dat ik bij je op bezoek was en vertelde dat we minder mensen hadden om te helpen op de beurs (wat ook echt zo is, heeft iemand gister afgezegd
) en toen zei jij meteen dat je het hele weekend kwam helpen en je ouders ook!
![]()
Zo was het dus echt niet bedoeld, maar het effect is goed jaquote:Op maandag 23 maart 2009 11:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Verkapte 'zeg alsjeblieft dat je me komt helpen want anders kom ik handen tekort'-vraag
Vanavond wat yoga doen?quote:Op maandag 23 maart 2009 11:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Goedemorgen!
Poepoe. Zaterdag bij mijn schoonmoeder bomen uit de tuin gegraven/gezaagd/gebeukt en gisteren 120 minuten gevoetbald. Nu heb ik echt pijn in mijn onderrug....
Ik denk niet dat ik in staat ben om mijn been in mijn nek te leggen.quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 13:14 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt je weekendje sport wel gehad, Karrel![]()
En ik ben niet de enige die over fokkertjes droomt, Sunny ook al!Ik heb vannacht geloof ik niet over jullie gedroomd, wel over mijn konijn. Die moest ik buiten vangen en hij dook in het water om weg te komen. Toen ik hem te pakken had was hij niet eens nat, dat viel me op terwijl ik aan het dromen was.
ps: konijn leeft nog
En mijn narcisjes komen uit![]()
Goedemiddag allemaal!
Oh, die zijn leuk. Die Miele-kookworkshops. Ik heb er recent ook al een naar gekeken om er misschien eens eentje uit te zoeken.quote:
Raar hèquote:Op maandag 23 maart 2009 13:51 schreef Bluezz het volgende:
Waarom gaan mensen toch altijd voor balies staan wachten waar niemand zit en waar het bordje 'gesloten' voor staat?![]()
Zal Fok! ook wel weer wat centjes opleveren.quote:De kijker koopt online stem-credits en kan direct zien wat het gevolg is van een uitgebrachte stem. Van elke stem gaat een percentage in de prijzenpot.
Elke 5 dagen verlaat de minst populaire deelnemer The Bunker. De laatste deelnemers zullen strijden in de final battle voor de hoofdprijs van minimaal ¤10.000,-.
Tegen een kleine betaling kan iedereen de deelnemers live volgen en invloed uitoefenen op het dagelijks leven van de deelnemers.
Ja!quote:Op maandag 23 maart 2009 15:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb de aankondiging ook gezien. Vraag me af wat dit nou weer moet worden.
Doet me vaag denken aan 'Das Experiment' maar dan zonder moraal.
Ik hou wel van donkere keldersquote:Op maandag 23 maart 2009 16:01 schreef golfer het volgende:
Mensen met kinderen mogen niet meedoen, dus ik mag Bluezz niet opgeven.
Nu al ?quote:En mijn narcisjes komen uit![]()
Ja die snap ik ook niet helemaal.quote:
Je hebt een aparte wintersport keuze als ik heel eerlijk mag zijn ...quote:Op maandag 23 maart 2009 17:47 schreef Den_Haag het volgende:
rustig geweest hier. ga nu zo eens skien
Ooit hoop ik het zelfde te kunnen doen maar dan met mijn Ikea blok.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb mezelf net op 2 messen van WMF Spitzenklasse getrakteerd!Ik had van Thijs al een koksmes gekregen voor mijn verjaardag en ik vond dat ik mijn set eens compleet moest gaan maken zodat het Blokker-blok uit de weg kan. Dus een mooi vleesmes en een klein keukenmesje gekocht met beschermhoezen. Een goed broodmes had ik al en uit het Blokker-blok bewaar ik mijn favo kartelmesje voor tomaatjes. Ruimt lekker op op het aanrecht! Blokker-blok is verbannen naar een kastje..
Oh ik vind een groot mes juist erg prettig! Zeker voor hakwerk en zoquote:Op maandag 23 maart 2009 18:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe eigenlijk bijna alles met mijn molenaar mesje en dat snijdt heerlijk
Ik vind grote messen niet fijn, tenzij ik iets als kool moet snijden.
Ja is ook zo.. Maar moet zeggen dat het toch het geld wel waard is aangezien ik van plan ben er eeuwen mee te doenquote:En de prijzen van die messen zijn echt belachelijk! Ik vind dat echt zo'n testosteron gadget voor in de keuken, peperdure messen![]()
Je hebt helemaal gelijk, maar ik kan gewoon bijna staan kwijlen als ik in een kookwinkel al die mooie speciale (en inderdaad ultra-dure) messensets zie.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:21 schreef Isabeau het volgende:
En de prijzen van die messen zijn echt belachelijk! Ik vind dat echt zo'n testosteron gadget voor in de keuken, peperdure messen
Kwaliteitsstaal is gewoon duur, ik heb goedkope & dure messen en dat verschil merk je echt heel goed hoor!quote:Op maandag 23 maart 2009 18:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe eigenlijk bijna alles met mijn molenaar mesje en dat snijdt heerlijk
Ik vind grote messen niet fijn, tenzij ik iets als kool moet snijden.
En de prijzen van die messen zijn echt belachelijk! Ik vind dat echt zo'n testosteron gadget voor in de keuken, peperdure messen
Heb je wel eens met een molenmes gewerkt?quote:Op maandag 23 maart 2009 19:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kwaliteitsstaal is gewoon duur, ik heb goedkope & dure messen en dat verschil merk je echt heel goed hoor!
Wat is btw peperduur? Ik vind 50/60 euro niet heel veel geld voor een goed mes
quote:
Oh, zo eentjequote:Op maandag 23 maart 2009 19:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een mesje van koolstofstaal dat zichzelf scherp houdt doordat het staal op een bepaalde manier is gemaakt. Kost slechts een paar euro, maar beter kan je geld niet uitgeven voor een mes.
Geniale mesjes.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een mesje van koolstofstaal dat zichzelf scherp houdt doordat het staal op een bepaalde manier is gemaakt. Kost slechts een paar euro, maar beter kan je geld niet uitgeven voor een mes.
Ja hoorquote:Op maandag 23 maart 2009 19:51 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Geniale mesjes.
Weet je ook of ze in groter formaat zijn?
Oei, die is wel behoorlijk aan de prijs. Ik wist wel dat al die Japanse koolstofstaal messen zo enorm duur waren. Het normale molenmesje is daar ook best duur, volgens mij heb ik er iets van 7-8 euro voor betaaltquote:Op maandag 23 maart 2009 20:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja hoor
[ afbeelding ]
Overzicht van nog meer messen van koolstofstaal, voornamelijk van Herder
http://www.manufactum.de/(...)ohlenstoffstahl.html
Heel erg eens. Een blokkermes van 5 euro is in no time bot en je kunt het amper aanzetten noch slijpen. Een deugdelijk mes (ik noem wusthof/global/zwilling/bepaalde sabatiers, etc) kost je minstens 40 euro en vaak meer, maar het gaat levenslang mee.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kwaliteitsstaal is gewoon duur, ik heb goedkope & dure messen en dat verschil merk je echt heel goed hoor!
Wat is btw peperduur? Ik vind 50/60 euro niet heel veel geld voor een goed mes
Fancy! Zeker niet van de ikeaquote:Op maandag 23 maart 2009 20:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind dit erg gaaf voor aan de muur:
[ afbeelding ]
Prijzig, maar erg mooi. Zou wel in onze keuken passen, die is vrij strak.quote:
Ja!quote:Op maandag 23 maart 2009 20:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind dit erg gaaf voor aan de muur:
[ afbeelding ]
Zou bij ons ook goed passen ja. Alleen twijfel ik heel erg of het niet te druk wordt aangezien we al een omvangrijk utencilrek hebben hangen.. Voorlopig liggen de messen dus in de lade in hun beschermhoesjes.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Prijzig, maar erg mooi. Zou wel in onze keuken passen, die is vrij strak.
Ik kijk de meneer eens lief aan
Ja! Hoorde jij het ookquote:Op maandag 23 maart 2009 22:26 schreef borisz het volgende:
Bloes ga eens met je deegroller achter Thor aan, ben dat gedonder nu wel zat
Word dat niet snel ranzig zo op het fornuis?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:35 schreef Sunnythesun het volgende:
en dit de onze:
[ afbeelding ]
Messenblok en kerstsfeer even wegdenken![]()
Ik zou de mesmagneten dan denk ik rechts aan het muurtje bij het koffiezetapparaat doen.. maar we twijfelen dus erg of het wel mooi is en niet te druk..
Ik zou hem boven de huidige bloek doen.. Tussen de kast en de afzuigkap ... Daar gebeurt het meeste snijden gok ik ?!quote:Op maandag 23 maart 2009 22:35 schreef Sunnythesun het volgende:
en dit de onze:
[ afbeelding ]
Ik zou de mesmagneten dan denk ik rechts aan het muurtje bij het koffiezetapparaat doen.. maar we twijfelen dus erg of het wel mooi is en niet te druk..
Onweer ?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:46 schreef MissHobje het volgende:
Omg omg omg ik hoor onweer![]()
![]()
Ohh zo heerlijk
Ik verlang naar de lente en de zomer enzo
Lijkt mij niet handig om die spulletjes boven je fornuis te hebben. Wordt het gereedschap dan niet vet en heet?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:35 schreef Sunnythesun het volgende:
en dit de onze:
[ afbeelding ]
Tip: zoek een ander restaurant.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:03 schreef Fogel het volgende:
... restaurant L'Olivia al gereserveerd is voor ..
Jammer joh.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tip: zoek een ander restaurant.![]()
Voorgerecht: taaie ham en ananas (combinatie is prima, maar de ham was van behoorlijk slecht qualiteit)
Hoofdgerecht: Entrecôte van het taaie type
Nagerecht: Creme Catalan, goed te doen maar iets te zwartgeblakerd en de koffie die ik er bij wilde kwam niet
We kregen met 8 personen maar 2 menukaarten omdat het restaurant 'vol was' (wij waren behalve 2x2 personen de enige in het restuarant) en de bediening was traag en behoorlijk onprofessioneel (wijn + water bestellen en alleen wijn krijgen... na nog een keer naar water vragen 4 halve liter flessen met 4 glazen -voor 8 man..- en na een minuut of 5 kwamen er opeens nog 4 glazen).
Met enkele flessen Torres was het te overleven
Morgen weer een ronde.
Ja inderdaad, er zijn zoveel goede restuarants te vinden hier en dan toch op een slechte uitkomen. Voor de prijs hoeven we het niet te laten, hebben een ruime onkostenvergoeding voor voedsel (als ik het goed herinner is het voor hier 90-100¤ per dag)... prijs voor dit diner incl wijn was 162¤ voor 8 personen, spotgoedkoop dus, maar helaas (daardoor?) geen optimaal eten.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer joh.
Wij hebben, eind mei/begin juni, als wij gaan dit restaurant al op het oog.
Misschien kan je daar ook nog terecht?
Wat een heerlijk tuttig hotel.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:40 schreef Den_Haag het volgende:
Sabatier-messen
Mijn hotel
http://www.bredburyhallhotel.com/
Ik heb een enorme lap grijs hieronder hangenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:24 schreef DarkElf het volgende:
heb een nierpunctie morgen., kreeg 5 keer je post toen ik op quickquote drukte
en nog een of andere vage foutmelding
ja vond ik ook al. Bedoel, tis niet dat ik me erg druk maak ofzo (hoewel t wel een naar idee is natuurlijk als je weet dat er iets met je nieren is, maar de vraag is wat ...) maar t zou wel fijn zijn als ik nu eens zou weten wat er precies is.. (en vooral wat we eraan kunnen doen, en hoe snel t beter gaat worden danquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:49 schreef Isabeau het volgende:
Duurt zo'n uitslag 2 weken? Jeetje...da's best lang zeg als je het graag wilt weten.
Grinnikquote:
geen ideequote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:10 schreef ColdFeet het volgende:
Oi, tof zeg! Welk gezelschap?
Vlgens mij is hier in CUL wel ergens een 'leuke restaurantjes in A'dam'-topic. Maar da's allicht nog een beetje vroeg
En een eventuele behandeling kan pas starten als ze weten wat er mis is, dus ook daar moet je nog 2 weken op wachten. Nou ja, het zal idd wel goed komenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:56 schreef DarkElf het volgende:
ja vond ik ook al. Bedoel, tis niet dat ik me erg druk maak ofzo (hoewel t wel een naar idee is natuurlijk als je weet dat er iets met je nieren is, maar de vraag is wat ...) maar t zou wel fijn zijn als ik nu eens zou weten wat er precies is.. (en vooral wat we eraan kunnen doen, en hoe snel t beter gaat worden dan)
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:20 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen! Leuk hotel, DHHeb je ook zo'n grote tuttige kamer?
Rustig geweest hier vannacht
het hotel wat we in Antwerpen altijd hebben ligt direct aan de ringquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Grinnik
DH treft het maar; als ik voor mijn werk op reis moet, stoppen ze ons in Ibis-achtige hotels
Elf, kan me voorstellen dat je er zenuwachtig van wordt, hoor. Ik hoop dat het meevalt, zowel de punctie als de uitslag
Ik heb nog een PC staan die ik niet gebruik. Ik kan er Windows voor je opzetten en wat tekstverwerkers e.d. zodat je iig verder kan?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En een eventuele behandeling kan pas starten als ze weten wat er mis is, dus ook daar moet je nog 2 weken op wachten. Nou ja, het zal idd wel goed komen
Ondertussen word ik helemaal gallisch van mijn andere pc (die zonder ventilator die dus steeds zelf uitgaat). Ik ben bezig met mijn artikel, maar dat moet in blokjes van 30 minuten. Langer doet die pc het niet en daarna moet hij eerst helemaal afkoelen. Reuze handig. Op deze pc kan ik overigens niet werken, want hier staat niet eens een tekstverwerker op geïnstalleerd en aangezien de cd-rom drive het niet doet kan ik dat ook niet installeren. Wat een krakkemikkig gedoe toch weer allemaal![]()
Ik wil een echte pc
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:59 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb nog een PC staan die ik niet gebruik. Ik kan er Windows voor je opzetten en wat tekstverwerkers e.d. zodat je iig verder kan?
Lukt het over een half uurtje?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:02 schreef Anthraxx het volgende:
De laatste jaren heeft hij continu aan gestaan. Ik zal er morgen eens naar kijken. Voor wanneer heb je het nodig?
Zo begreep ik het ook nietquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik was hier overigens niet aan het klagen in de hoop iets te krijgen oid hoorBen me gewoon aan het afreageren
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:06 schreef Anthraxx het volgende:
Sorry, dat lukt niet. Maar even kijken of ik er deze week wat van kan maken en dan spreken we wel af wanneer ik hem kom brengen. Even nog met Anna overleggen over hoe of wat.
Nou inderdaad het kostte mij anderhalf uur voordat ik de hardeschijf los had gekregen. En dan heb ik geen moeite gedaan om te documenteren hoe die dan weer in elkaar zou moeten.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:17 schreef Anthraxx het volgende:
Nooit gedaan, aangezien Apple laptops met totaal 96 schroeven dichtzitten voordat je er bij kan komen (ja, echt). Dat heeft mij altijd afgeschrikt.
De schroefjes schrokken mij ook afquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:17 schreef Anthraxx het volgende:
Nooit gedaan, aangezien Apple laptops met totaal 96 schroeven dichtzitten voordat je er bij kan komen (ja, echt). Dat heeft mij altijd afgeschrikt.
Op mijn werk kan ik helemaal niets updaten, downloaden etc. Maar bij ons ook ouwe zooi met IE uit het jaar 0quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:21 schreef Bluezz het volgende:
Vraagt de browser hier om de IE versie te upgraden, omdat ie al 8 jaar oud is, moet je daarvoor XP of Vista draaien
Dat kennen ze hier toch niet, windows office 1925 man![]()
Hey, als je Dr. C en Seb nog even oppikt kunnen we DnD'enquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:23 schreef Anthraxx het volgende:
Precies. En als je mee wilt karren hoor ik het wel. Scheelt je een treinkaartje en je hebt appeltaart.
Ik kon wel een heel eind komen, dat viel me wel op ja, maar de pc haakte af bij XP/Vistaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:23 schreef Isabeau het volgende:
Op mijn werk kan ik helemaal niets updaten, downloaden etc. Maar bij ons ook ouwe zooi met IE uit het jaar 0
Uh, dat wordt lijkt me toch niet beter dan je eigen laptopquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:24 schreef Anthraxx het volgende:
Volgens mij mocht ik nog een laptop uitzoeken op mijn nieuwe baan. Ik ben benieuwd.
Denk het ook nietquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Uh, dat wordt lijkt me toch niet beter dan je eigen laptop
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:24 schreef Vrok het volgende:
Maar ik heb de komende weken helemaal geen tijd. Meer appeltaart voor jullie.
Dat is toch standaard bij computerhulp? Ik weet niets van die dingen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:25 schreef Anthraxx het volgende:
Geen tijd. Wie begon er nou over appeltaart?
.
WoW spelen op jouw laptop was kut en ik ga dat ook zeker nooit meer doenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:26 schreef Anthraxx het volgende:
Denk het ook niet. Maar misschien kan ik er wel een leuke Apple uit halen
. Merk maakte niet uit. Budget wel. Geen idee wat ze daar stellen als budget.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |