Joh, al die baslijntjes klinken hetzelfde. Kan je geen youtubefilmpje met baslijn opzettenquote:Op zondag 22 maart 2009 18:23 schreef Vork het volgende:
Nou handig. Hebben we net een nieuwe bassist, is ie ziek.
Ik had nooit verwacht dat jij het wist ...quote:Op zondag 22 maart 2009 18:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
*steek vinger op* Ikke weet het! Ikke weet het!!
quote:Op zondag 22 maart 2009 18:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Pannekoeken met spek en stroop, heerlijk.
Liefst van boekweitmeel trouwens, dat is helemaal verrukkelijk
Corydoras eitjes op een aquariumraam!quote:Op zondag 22 maart 2009 18:39 schreef kres het volgende:
[..]
Ik had nooit verwacht dat jij het wist ...
Vertel
Ja, mijn moeder maakte het altijd met appel en rozijn, en dat vind ik niet lekker.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik had geen spek, PietHet was ook geen plan met voorbedachte rade namelijk. Want een pannenkoek mèt spek is toch wel de ultieme pannenkoek
quote:Op zondag 22 maart 2009 18:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Corydoras eitjes op een aquariumraam!![]()
Daar hadden we juist een bassist voor aangenomen, om daar wat aan te doen. Maargoed, deze week dus nog even met z'n drieën.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:27 schreef Isabeau het volgende:
Joh, al die baslijntjes klinken hetzelfde. Kan je geen youtubefilmpje met baslijn opzetten
quote:Op zondag 22 maart 2009 18:44 schreef kres het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
U heeft zojuist een baby L144 gewonnen...
10 cm max nooit groter dan dat.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jippie!
Hoe groot wordt ie? [ afbeelding ]
Dat is ultiemquote:Op zondag 22 maart 2009 18:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Pannekoeken met spek en stroop, heerlijk.
Liefst van boekweitmeel trouwens, dat is helemaal verrukkelijk
Das niet helemaal waar.. Ze kunnen groter worden.. Maar ik vind toch de zwarte versie iets mooier ook trouwensquote:Op zondag 22 maart 2009 19:01 schreef kres het volgende:
[..]
10 cm max nooit groter dan dat.
Zijn erg lief en kunnen goed alleen zijn
Ohh oke..quote:Op zondag 22 maart 2009 19:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Das niet helemaal waar.. Ze kunnen groter worden.. Maar ik vind toch de zwarte versie iets mooier ook trouwens
Het is een geweldig spelquote:Op zondag 22 maart 2009 19:14 schreef Isabeau het volgende:
En het blijft een mooie stem van Patrick Steward
Oooo, MeMo, Adorablequote:
quote:
Ik ben blij dat we sinds vorig jaar een nieuwe pc hebben, daarop kon ik eindelijk het spel spelenquote:Op zondag 22 maart 2009 19:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En borisz, dat mijn ex weg is kan me geen ene reet schelen, maar hij nam de enige pc waar je Oblivion op kon spelen mee, daarom heb ik zo'n verdriet boe hoe boe hoe
Ik heb Morrowind ook liggen dat is ookquote:Op zondag 22 maart 2009 19:30 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik heb een pc waar dit nog op staat en draait:
(maar krijg RSI van dat spel)
Heb je daar dan zo'n krachtige PC voor nodig?quote:Op zondag 22 maart 2009 19:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
... maar hij nam de enige pc waar je Oblivion op kon spelen mee, daarom heb ik zo'n verdriet boe hoe boe hoe
zou t al stoer gevonden hebben als ze zo snel erop gesprongen was voor de eerste keerquote:Op zondag 22 maart 2009 19:41 schreef Memento-Mori het volgende:
nee niet eensheb ik net gemaakt dat filmpje maar ze zitten er best vaak op
Mwoah:quote:Op zondag 22 maart 2009 19:39 schreef Fogel het volgende:
Heb je daar dan zo'n krachtige PC voor nodig?
quote:Op zondag 22 maart 2009 19:42 schreef DarkElf het volgende:
zou t al stoer gevonden hebben als ze zo snel erop gesprongen was voor de eerste keer
wel leuk zo'n paal, als ze er wat mee doen danwij hadden ook ooit zo'n groot ding en niemand deed
er iets mee
Tijd voor een nieuwe PC dusquote:Op zondag 22 maart 2009 19:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mwoah:
Recommended:
3 Ghz Intel Pentium 4 or equivalent processor
1 GB System RAM
ATI X800 series, Nvidia GeForce 6800 series, or higher video card
(spel uit 2007)
Maar mijn laptop heeft 1.4 ghz geloof ik. Ik kan het installeren en vervolgens kan ik 1 stap per 10 seconden zetten
johquote:
Fascinerend hoe dol ze daar op zijn hè!quote:
Overuren gaan draaienquote:
Heb ik ook gespeeldquote:Op zondag 22 maart 2009 19:51 schreef golfer het volgende:
Het enige spelletje dat ik ooit op een PC heb gespeeld was dit:
[ afbeelding ]
Larryquote:Op zondag 22 maart 2009 19:51 schreef golfer het volgende:
Het enige spelletje dat ik ooit op een PC heb gespeeld was dit:
[ afbeelding ]
Ja, speelde ik rond 1990 ofzo.quote:
Kan me een quote herinneren: A City where even the dogs carry flickknivesquote:
Die adultgames zoals Jill.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:01 schreef Isabeau het volgende:je kan die oude games gewoon online spelen, zoals hier:
http://www.1980-games.com(...)Mansion/big-game.php (voor maniac mansion)
Ik ga niet op die link klikken anders zit ik tot diep in de nacht oude spellen te spelen (en om 04:30 staat er al een taxi voor mijn deur om me naar het vliegveld te brengen...)quote:Op zondag 22 maart 2009 20:01 schreef Isabeau het volgende:je kan die oude games gewoon online spelen, zoals hier:
http://www.1980-games.com(...)Mansion/big-game.php (voor maniac mansion)
Zo, dat was ook lang geledenquote:
De meeste spellen die ik heb heb ik nooit uitgespeeldquote:Op zondag 22 maart 2009 20:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Juh.. Met Icewind dale ben ik nooit ver gekomen, zelfs niet met de cheat codes..
Wat is nouquote:
Ha ha .. Tegelijk gepost (21:01)quote:Op zondag 22 maart 2009 21:01 schreef Isabeau het volgende:
Je vindt het krijgen van prikken?
Mocht ik ooit nog even weer willen oefenen met iets met naalden dan kan ik jou bellen?
Brrrrr... Naalden...quote:Op zondag 22 maart 2009 21:01 schreef Isabeau het volgende:
Je vindt het krijgen van prikken?
Mocht ik ooit nog even weer willen oefenen met iets met naalden dan kan ik jou bellen?
Let op waar je ja tegen zegt. Ik ben ook ongeveer een jaar lang als prikoefenobject gebruikt door mijn (destijds) vriendin + studiegenoten.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:21 schreef Memento-Mori het volgende:
euhm ik vind naalden helemaal niet erg zelfs best fijn somsdus ja hoor isa
maar het ging nu vooral om het deel dat Marokko nu wel echt wordt
Vage shit en wat moeten ze ermee?>?>quote:Op zondag 22 maart 2009 21:32 schreef kres het volgende:
Undercover in Nederland op de campingzender
Handel in menselijke schedels in Nederland
Hele vage shit iddquote:Op zondag 22 maart 2009 21:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Vage shit en wat moeten ze ermee?>?>
Ik kijk naar 1!
Heerlijkquote:Op zondag 22 maart 2009 21:45 schreef kres het volgende:
[..]
Hele vage shit idd![]()
Hoe was de zonnebank ?![]()
Oh je kijkt naar ene P de Leeuw......
Toch niet verbrand hoop ik ?quote:Op zondag 22 maart 2009 21:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Heerlijkwas iets langer gegaan dus gloei lekker na nog
Ietsie pietsie rood wel jaquote:Op zondag 22 maart 2009 21:52 schreef kres het volgende:
[..]
Toch niet verbrand hoop ik ?
(of kan dat niet onder een zonnebank? Heb echt geen idee...)
Lekker bruin de lente in.....quote:Op zondag 22 maart 2009 21:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ietsie pietsie rood wel ja
en ja kan hoor.. maar morgen is het bruintjes
Ik stap om 6 uur in mijn auto....quote:Op zondag 22 maart 2009 22:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Is er hier iemand van plan morgen om 6 uur 's ochtends aanspreekbaar te zijn? Ik denk een wake-up call nodig te hebben...
dus niet zoiets?quote:Op zondag 22 maart 2009 21:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ietsie pietsie rood wel ja
en ja kan hoor.. maar morgen is het bruintjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |