Had je anders verwacht om een paar minuten voor 12???quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:52 schreef ManAtWork het volgende:
Enne, fuck,... de site van de belastingdienst kan de stroom van aangiften niet aan.
Kan niet eens inloggen,...
Ok, bedanktquote:
Dat is voor mij alleen maar een dankbaar excuus.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:52 schreef ManAtWork het volgende:
Enne, fuck,... de site van de belastingdienst kan de stroom van aangiften niet aan.
Kan niet eens inloggen,...
net als vorig jaar dat ze weer tot iets van 5 april meetellen voor de grens.... voor 1 april.... nu omdat het zo druk was om 12 uur op 1 april...quote:Op woensdag 1 april 2009 00:02 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat is voor mij alleen maar een dankbaar excuus.
Ik heb geen uitstel kunnen aanvragen! Dus nog even open houden tot ik mijn vragen heb kunnen stellen.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:07 schreef DonJames het volgende:
Zo, het is 1 april. Slotje! [ afbeelding ]
En ook hierom mag er nog geen slotje op.quote:Op woensdag 1 april 2009 00:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
net als vorig jaar dat ze weer tot iets van 5 april meetellen voor de grens.... voor 1 april.... nu omdat het zo druk was om 12 uur op 1 april...
Nog even terug komend op de vraag of internetkosten ook als aftrekbare studiekosten mogen worden eengemerkt. Ik heb het arrest even opgezocht: klikquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:46 schreef tommmmie het volgende:
[..]
ik wil m'n aangifte versturen maar ik weet niet zeker of m'n internet kosten nu kan aftrekken...is dit raar om te doen? Wie heeft hier een mening over?
Nee, alleen de kosten voor de geldlening zijn aftrekbaar.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:10 schreef Artbij het volgende:
Ik heb een vraag. Ik heb afgelopen jaar een huis verkocht en voor de verkoop heb ik natuurlijk nog het een en ander geschilderd enz. Ook in het nieuwe huis heb ik natuurlijk geschilderd e.d.
Zijn deze kosten aftrekbaar van de belasting?
Dat dacht ik al. Bedankt voor de bevestiging.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:19 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nee, alleen de kosten voor de geldlening zijn aftrekbaar.
Ik heb nu dus de voorlopige aanslag van de verkeerd ingevulde aangifte gekregen. Heb geprobeerd te bellen, maar ze zijn vandaag dicht. Komt er nog een aanslag van de correctie die ik erna heb ingevuld? Moet ik nu al bezwaar aantekenen of nog even afwachten op de nieuwe (en krijg ik die wel?)quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:42 schreef kthxbye het volgende:
Ik heb mijn belastingaangifte 2008 al een maand geleden digitaal verstuurd. Ik ben echter totaal vergeten dat ik in 2008 ook stagevergoeding heb gehad (ong. 1800 euro). Daar kwam ik vorige week achter toen mijn jaaropgaaf van mijn stagebedrijf in de bus viel(beetje laat, niet?).
Wat moet ik nu doen? Kan ik mijn aangifte nog wijzigen? Of gewoon zo laten?
DJ heeft iemand aangeraden om bezwaar in te dienen en daarbij aan te geven dat er al een correcte aangifte is gedaan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:01 schreef kthxbye het volgende:
Uit deel 4:
[..]
Ik heb nu dus de voorlopige aanslag van de verkeerd ingevulde aangifte gekregen. Heb geprobeerd te bellen, maar ze zijn vandaag dicht. Komt er nog een aanslag van de correctie die ik erna heb ingevuld? Moet ik nu al bezwaar aantekenen of nog even afwachten op de nieuwe (en krijg ik die wel?)
en hoe werkt dat precies? ik heb nog nooit bezwaar aangetekendquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
DJ heeft iemand aangeraden om bezwaar in te dienen en daarbij aan te geven dat er al een correcte aangifte is gedaan.
Hier kan ik het wel mee eens zijn.
Dan zet je dat toch gewoon in je bezwaarschrift?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:06 schreef kthxbye het volgende:
[..]
en hoe werkt dat precies? ik heb nog nooit bezwaar aangetekend
-edit- ik heb net het bezwaarschrift IB/PV voorlopige aanslag 2008 even gedownload. daar staan 2 opties bovenaan: ik maak bezwaar omdat het te betalen bedrag te hoog is, of te laag is. Ik hoef echter niet te betalen, aangezien ik geld terugkrijg. Hoe moet ik dat correct invullen dan? Ipv. 720 euro terug, krijg ik nu iets van 160 euro terug (jammer)
godver. het staat nu dus gewoon op mijn rekening. heb 2 dagen geleden nog gebeld met de belastingtelefoon en de persoon die ik sprak verzekerde me dat er een 2de aanslag zou komen, gecorrigeerd. wat nu?quote:BELASTINGDIENST bij
¤ 705,00
er komt ook een gecorrigeerde, alleen kunnen ze betalingen nav aanslagnummers niet tegen houden.quote:Op zondag 10 mei 2009 04:39 schreef kthxbye het volgende:
[..]
godver. het staat nu dus gewoon op mijn rekening. heb 2 dagen geleden nog gebeld met de belastingtelefoon en de persoon die ik sprak verzekerde me dat er een 2de aanslag zou komen, gecorrigeerd. wat nu?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |