Oke oke oke, ik zal er volgende keer kersjes opleggen.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:10 schreef conleche het volgende:
Om nog even op die taart terug te komen. Ik kan het me wel voorstelen dat zoiets zwaars en zoets als monchou op bodem () iets zurigs nodig heeft. Ik heb zo'n hele taart nog nooit gegeten, maar ik heb de neiging om Kaas hierin gelijk te geven. Ongefundeerde mening, want ongeproefd, dat wel.
Ik dacht zelf meer aan framboosjes. Iets met een zuurtje erin. Misschien moet onze chefkok Cold Feet hier even uitsluitsel geven.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:13 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oke oke oke, ik zal er volgende keer kersjes opleggen.
Nieuwe Slank meet: bij mij in de tuin monchou taart eten
mandarijntje uit blik, wel te verstaan....quote:Op zondag 22 maart 2009 22:17 schreef AKnynke het volgende:
Mijn oma maakte altijd kwarktaart, met mandarijntjes. Heerlijk!
Nou weet je wat:quote:Op zondag 22 maart 2009 22:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik dacht zelf meer aan framboosjes. Iets met een zuurtje erin. Misschien moet onze chefkok Cold Feet hier even uitsluitsel geven.
Heb jij een tuin!!??
quote:Op zondag 22 maart 2009 22:13 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oke oke oke, ik zal er volgende keer kersjes opleggen.
Nieuwe Slank meet: bij mij in de tuin monchou taart eten
Veel plezier Indiaantje!!quote:Op zondag 22 maart 2009 22:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hoor ik taart?![]()
Anyway!Ik ga mn laatste spullen inpakken, hopen dat ik niks vergeten ben, en dan nog even tv kijken annex knuffelen met het vriendje!
Tot over twee wekenZij die overdadig veel les gaan hebben in een warm land groeten u!
Help! dat heb ik gemist!quote:Op zondag 22 maart 2009 22:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hoor ik taart?![]()
Anyway!Ik ga mn laatste spullen inpakken, hopen dat ik niks vergeten ben, en dan nog even tv kijken annex knuffelen met het vriendje!
Tot over twee wekenZij die overdadig veel les gaan hebben in een warm land groeten u!
Veel plezier!!!!quote:Op zondag 22 maart 2009 22:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hoor ik taart?![]()
Oh ja! portugal! dat wist ik welquote:Op zondag 22 maart 2009 22:23 schreef neen het volgende:
Ik hoop dat het sneeuwt in portugal
veel plezier he![]()
Succes in Portugal Maria! Veel plezier!quote:Op zondag 22 maart 2009 22:23 schreef neen het volgende:
Ik hoop dat het sneeuwt in portugal
veel plezier he![]()
Veel plezier!quote:Op zondag 22 maart 2009 22:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hoor ik taart?![]()
goed al het vocht uit de spinazie halen, ik denk dat ze daarom bij mij uit elkaar vielen. Eventueel nog een eitje er doorheen mengen, en door paneermeel halen ofzo.....quote:Op zondag 22 maart 2009 22:31 schreef SiTuSavais het volgende:
Veel plezier Maria!
Oh, die vegetarische burgers klinken heel lekkerIk hoop dat ze die bonen (of evt kikkererwten?) hebben bij de supermarkt (en dat ze lukken, bij mij valt een visstick nog uit elkaar
)
Ik ga het deze week waarschijnlijk een keertje proberenquote:Op zondag 22 maart 2009 22:36 schreef AKnynke het volgende:
[..]
goed al het vocht uit de spinazie halen, ik denk dat ze daarom bij mij uit elkaar vielen. Eventueel nog een eitje er doorheen mengen, en door paneermeel halen ofzo.....
ja, gewoon in de super hier. Geen probleem. Zijn een soort grote witte bonen...quote:Op zondag 22 maart 2009 22:44 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Ik ga het deze week waarschijnlijk een keertje proberenPaneermeel in de aanslag en proberen maar
Had jij die bonen wel gevonden? Ik had er nog nooit van gehoord
Ik ben nog wakker; je hebt niet veel aan me, maar toch!quote:Op zondag 22 maart 2009 23:31 schreef ColdFeet het volgende:
Gezellig, iedereen net naar bed! Ik heb net m'n eten op
Geloof me; je wilt mij niet in de buurt na alcoholquote:Op zondag 22 maart 2009 23:38 schreef ColdFeet het volgende:
Nou, ik schenk nog een wijntje in; jij ook een, Elies?
Ow jakkes; net als ik vorige week van de nergerzoenquote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 22:09 schreef AKnynke het volgende:
... muffins .. met banaan en chocolade...
quote:Op zondag 22 maart 2009 22:10 schreef conleche het volgende:
... taart ...
quote:Op zondag 22 maart 2009 22:13 schreef cyclechick het volgende:
... monchou taart ...
quote:Op zondag 22 maart 2009 22:17 schreef AKnynke het volgende:
... kwarktaart, met mandarijntjes ...
quote:Op zondag 22 maart 2009 23:38 schreef ColdFeet het volgende:
... wijntje ...
quote:Op zondag 22 maart 2009 23:51 schreef Greys het volgende:
... brownies ...
Gaat 'ie lekker, dames? Ik krijg trek in troep!quote:Op maandag 23 maart 2009 00:03 schreef ElisaB het volgende:
... nergerzoen ...
jemig jy bent vroeg op!quote:Op maandag 23 maart 2009 05:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Goedemorgen!
Nieuwe dag, nieuwe kansen
Wow, lekker vroeg idd! En, alles ok?quote:Op maandag 23 maart 2009 08:27 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik haat tandartsen.
En vroeg op moeten staan. Om fucking 7:40 een afspraak hebben! Da's toch niet normaal?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |