Kan gebeuren joh, misschien ben je nog niet goed naar de wc geweest ofzo. Kijk liever of je per week wel iets afvalt. Nieuwe week, nieuwe kansenquote:Op maandag 23 maart 2009 08:37 schreef Daph_ het volgende:
Ik was vanochtend gewoon helemaal niks afgevallen ten opzichte van vrijdag
Ik weet het, maar vond het wel balen. Ik was wel goed naar het toilet geweest afgelopen weekend, dus daar lag het niet aan. Misschien zijn mijn spieren wat zwaarder geworden..quote:Op maandag 23 maart 2009 08:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Kan gebeuren joh, misschien ben je nog niet goed naar de wc geweest ofzo. Kijk liever of je per week wel iets afvalt. Nieuwe week, nieuwe kansen.
Ga jij alleen in het weekend naar de wcquote:Op maandag 23 maart 2009 08:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik weet het, maar vond het wel balen. Ik was wel goed naar het toilet geweest afgelopen weekend, dus daar lag het niet aan. Misschien zijn mijn spieren wat zwaarder geworden..
Nja, deze week weer vol goede moed verder
Jeezquote:Op maandag 23 maart 2009 08:48 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ga jij alleen in het weekend naar de wc
quote:Op maandag 23 maart 2009 08:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jeez![]()
Natuurlijk niet, ik bedoelde alleen maar dat ik in het weekend óók gewoon goed geweest benDat ik dit nog ga uitleggen
zeker doen! anders val je om joh!quote:Op maandag 23 maart 2009 08:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Potverdorie, ik vul het geplande dagmenu net even in op valtaf.nl en ik kom niet eens boven de 800 kcal uit voor vandaag.
Mooi dat ik dus nog wat extra's neem vandaag, want dat is me echt te weinig.
Dat is inderdaad wel weinig! Naja liever dat je er wat bij kan doen dan dat je teveel in je menu hebt staan tochquote:Op maandag 23 maart 2009 08:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Potverdorie, ik vul het geplande dagmenu net even in op valtaf.nl en ik kom niet eens boven de 800 kcal uit voor vandaag.
Mooi dat ik dus nog wat extra's neem vandaag, want dat is me echt te weinig.
Helemaal waar. Ik wil toch minstens rond de 1000 hangen per dagquote:Op maandag 23 maart 2009 08:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel weinig! Naja liever dat je er wat bij kan doen dan dat je teveel in je menu hebt staan toch
quote:Op maandag 23 maart 2009 09:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Helemaal waar. Ik wil toch minstens rond de 1000 hangen per dag
Ik val niet zo snel om gelukkigquote:Op maandag 23 maart 2009 09:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]Zelfs dat vind ik nog weinig.. Ik hang altijd ergens tussen de 1200 - 1500 anders val ik om
Haha ja dat scheelt inderdaad.. Maar als je rond de 1000 hangt, ben je dan niet bang dat je aankomt wanneer je bijvoorbeeld 1300 per dag eet?quote:Op maandag 23 maart 2009 09:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik val niet zo snel om gelukkig. Maar 1500? Daar kom ik volgens mij al bij aan... Als ik bijv. zoals wordt geadviseerd door het Voedingscentrum 4 - 6 boterhammen per dag zou eten, dan groei ik echt. Max. 2 - 3, anders gaat het echt niet goed
.
Hmm nee, dat heb ik dan niet. Ik blijf op gewicht zo tussen de 1300 - 1600, gok ik. IMaar om af te vallen moet ik wel echt daaronder zitten. k weet het niet precies. 2150 vind ik ook erg veel. Dan weet ik zéker dat ik groeiquote:Op maandag 23 maart 2009 09:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haha ja dat scheelt inderdaad.. Maar als je rond de 1000 hangt, ben je dan niet bang dat je aankomt wanneer je bijvoorbeeld 1300 per dag eet?
Nwah ik zit niet vaak aan de 1500, maar het gebeurt wel. Zeker als ik gewoon thuis eet bij mijn vetkokende moeder. Bij mijn schoonouders zit ik altijd lager. Daar eet ik naar verhouding ook veel meer groenten.
4 - 6 boterhammen op een dag vind ik ook veel hoor, op 3 doe ik het ook prima. Vrouwen mogen volgens het voedingscentrum 2000 kCal op een dag dus op zich zou dat geen probleem moeten zijn.. Ik heb het een keer uitgerekend en volgens die berekening zou ik 2150 kCal per dag mogen hebben. Vind ik nogal veel, maargoed
Bij 2150 groei ik ook volgens mij hoor, ligt er een beetje aan of ik dan ook nog sportquote:Op maandag 23 maart 2009 09:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hmm nee, dat heb ik dan niet. Ik blijf op gewicht zo tussen de 1300 - 1600, gok ik. IMaar om af te vallen moet ik wel echt daaronder zitten. k weet het niet precies. 2150 vind ik ook erg veel. Dan weet ik zéker dat ik groei.
Maar ik had voor vandaag zelfs spinazie à la crème ingevoerd en dan nog haalde ik de 800 niet en dat vind ik toch niet zo goed.
En ach, als ik niet aan het lijnen ben, zijn er ook dagen bij dat ik over de 2000 ga![]()
Dat is zeker waarquote:Op maandag 23 maart 2009 09:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Bij 2150 groei ik ook volgens mij hoor, ligt er een beetje aan of ik dan ook nog sportHeb je er al wat extra (lekkers) bijgedaan om een beetje hoger uit te komen?
Je moet ook kunnen genieten he
kijk, het hele punt is dat áls dat zo is, je er alles aan moet doen om je verbranding weer normaal te krijgen (en sonja bakkeren is een zekere manier om m nog verder te verpesten, maar meer naars zal ik er niet over zeggenquote:Op maandag 23 maart 2009 09:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hmm nee, dat heb ik dan niet. Ik blijf op gewicht zo tussen de 1300 - 1600, gok ik. IMaar om af te vallen moet ik wel echt daaronder zitten. k weet het niet precies. 2150 vind ik ook erg veel. Dan weet ik zéker dat ik groei.
Maar ik had voor vandaag zelfs spinazie à la crème ingevoerd en dan nog haalde ik de 800 niet en dat vind ik toch niet zo goed.
En ach, als ik niet aan het lijnen ben, zijn er ook dagen bij dat ik over de 2000 ga![]()
Nee, geen idee! Ik ga het eens even invullenquote:Op maandag 23 maart 2009 09:40 schreef Phaidra het volgende:
XM en Daph, hebben jullie al berekend wat jullie onderhoudsniveau is? Dat kan hier. Om af te vallen moet je ongeveer 200-400 kcal hieronder gaan zitten, als ik het goed onthouden heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |