Idd.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:22 schreef wimderon het volgende:
Sleutelbeen, kon erger, maar een forse tegenvaller gezien zijn opbouw naar de Tour (en Giro). Nu zal de Giro wellicht nog meer in functie van de Tour staan...
quote:ARMSTRONG LIGT IN ZIEKENHUIS NA VAL
ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
Lance Armstrong is in de Ronde van
Castili๋ en Leon afgevoerd naar het
ziekenhuis na een val. De Amerikaan van
Astana brak wellicht zijn sleutelbeen.
Armstrong hoopte in de Spaanse ritten-
koers wedstrijdritme te kunnen opdoen.
Maar in de eerste rit liep het al fout
voor de zevenvoudige Tourwinnaar. Arm-
strong tuimelde na een valpartij samen
met een zestal renners in de gracht.
Hij werd meteen in de ambulance naar
het ziekenhuis gebracht. "Hij heeft
meer dan waarschijnlijk zijn sleutel-
been gebroken", zegt Philippe Maertens,
woordvoerder van Astana, aan Sporza.
ฉ Sporza TT
Ik denk juist dat het geen toeval is. Armstrong is de Armstrong gewoon niet meer van voor 2006.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:45 schreef Cavalier1 het volgende:
Toch apart, Armstrong viel eigenlijk nooit voor 2006. Dit jaar al meerdere keren. Maar zal wel gewoon toeval zijn.
Thanks, zal hem morgen uitproberen.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:33 schreef ItaloDancer het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/tonyadtv
Dat. En lang uit koers geweest. Da's toch weer wennen.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het geen toeval is. Armstrong is de Armstrong gewoon niet meer van voor 2006.
Nooit?quote:Op maandag 23 maart 2009 16:45 schreef Cavalier1 het volgende:
Toch apart, Armstrong viel eigenlijk nooit voor 2006. Dit jaar al meerdere keren. Maar zal wel gewoon toeval zijn.
Idd. Vroeger was volgens mij Lance veel meer een controlfreak. Het lijkt hem allemaal nu wat minder kunnen schelen. Ook de reactie na Milaan-San Remo vond ik niet echt bij de oude Armstrong passen.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het geen toeval is. Armstrong is de Armstrong gewoon niet meer van voor 2006.
De oude Armstrong zou niet eens gestart zijn in Milaan-Sanremo. Hij zal ook wel geweten hebben voor hij daar startte dat hij toch geen kans had tegen al die sprinters.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Idd. Vroeger was volgens mij Lance veel meer een controlfreak. Het lijkt hem allemaal nu wat minder kunnen schelen. Ook de reactie na Milaan-San Remo vond ik niet echt bij de oude Armstrong passen.
1999 – 118thquote:Op maandag 23 maart 2009 17:32 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
De oude Armstrong zou niet eens gestart zijn in Milaan-Sanremo. Hij zal ook wel geweten hebben voor hij daar startte dat hij toch geen kans had tegen al die sprinters.
Ik zei eigenlijk nooit. Daarmee gaf ik aan dat het weleens gebeurd is, maar dat is te verwaarlozen. Zeker vergeleken met de afgelopen maanden.quote:
Beetje kortzichtig. Hij moet zware wedstrijden rijden om z'n niveau op te krikken.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:32 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
De oude Armstrong zou niet eens gestart zijn in Milaan-Sanremo. Hij zal ook wel geweten hebben voor hij daar startte dat hij toch geen kans had tegen al die sprinters.
Het was alleen als reactie op de reactie die Armstrong gaf na de race. Dus waarom hij zo reageerde. Hij is slim genoeg om te weten dat hij geen kans had daar en daarom zal hij het dus niet erg vinden dat hij niet gewonnen heeft.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Beetje kortzichtig. Hij moet zware wedstrijden rijden om z'n niveau op te krikken.
Hij heeft dubbele motieven, met z'n Livestrong-campagne zeg maar, om aan grotere wedstrijden mee te doen, maar als het hem alleen om publiciteit ging zou hij de Ronde van Vlaanderen ook niet van z'n agenda hebben geschrapt.
3 keer en de laatste 4 jaar van zijn vorige carriere niet meer.quote:
Danny Nelissen dacht ik.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:11 schreef Dwersdriever het volgende:
Weet iemand toevallig wie de commentator was bij SBS? Ik schakelde wat laat in en heb gemist wie het was en herkende de stem ook niet.
2003, 2004 en 2005 is volgens jou vier jaar? Hmmm, interessant.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:46 schreef Sjiznit het volgende:
3 keer en de laatste 4 jaar van zijn vorige carriere niet meer.
En vandaag start ook de Settimana Ciclistica Internazionale di Coppi e Bartali in Itali๋. De ochtendrit van vandaag is al bezig, vanmiddag een ploegentijdrit.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:01 schreef knep het volgende:
Vandaag een tijdrit in Spanje en woensdag en donderdag aankomst bergop.
Las heel even Riccoquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Las heel even Ricco
Maar weet iemand hoe de tijdrit er vanmiddag in Spanje uitziet? Vlak, heuvelop/heuvel af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |