Vierhouten is derde.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:32 schreef Sjiznit het volgende:
Slecht afgemaakt van Vacansoleil trouwens. Met 6 man bij de eerste 14 toen en geen een op het podium.
Daar kunnen ze weinig aan doen. Ze hebben er alles aan gedaan en dan heeft hun sprinter ook nog eens mechanische problemen in de sprint. Dat kan je niet berekenen.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:32 schreef Sjiznit het volgende:
Slecht afgemaakt van Vacansoleil trouwens. Met 6 man bij de eerste 14 toen en geen een op het podium.
quote:Op zondag 22 maart 2009 16:32 schreef Sjiznit het volgende:
Bobbie is juist weer op de weg terug. Die weg is vorig jaar ingezet. Kijk asjeblieft wat uitslagen door, want ik kan wel hele verhalen gaan typen, maar dat heeft weinig zin als je zelf ook even wat uitslagen kan bekijken.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:58 schreef The_Hives het volgende:
wat is eigenlijk het niveau van Traksel tegenwoordig? Hij was echt op weg een topper te worden, maar sinds hij tegen die boom gereden is is hij volgens mij nog steeds niet de oude geworden.
uitslagen zeggen imho niet altijd wat. Als bijvoorbeeld VDB een goede uitslag rijdt is hij toch ook niet meteen 'terug' ?quote:Op zondag 22 maart 2009 17:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bobbie is juist weer op de weg terug. Die weg is vorig jaar ingezet. Kijk asjeblieft wat uitslagen door, want ik kan wel hele verhalen gaan typen, maar dat heeft weinig zin als je zelf ook even wat uitslagen kan bekijken.
NOSquote:Zomegnan: "De NOS betaalt te weinig"
zo 22/03/09 - Normaal zou de Giro in 2010 in Amsterdam van start gaan. Maar die deal staat nu op de tocht.
De NOS wil namelijk niet genoeg betalen voor de beelden.
"De NOS wil ons slechts 30 procent van het bedrag betalen dat wij aan hen en andere omroepen vragen", zegt Giro- organisator Angelo Zomegnan in De Telegraaf.
"Daar gaan wij nooit mee akkoord."
"Zonder rechtstreekse tv-uitzending in Nederland teken ik geen contract met Amsterdam", vertelt Zomegnan.
Met Amsterdam zijn de contracten wel zo goed als rond.
"Zodra de NOS een realistisch bod doet, leggen we Amsterdam definitief als start vast."
Dit jaar vertrekt de Giro op 9 mei in Venetië.
Ik las het ja, erg jammer. Het zal wel niet gebeuren, maar misschien wil de gemeente Amsterdam enigzins bijspringen.quote:
Of gewoon lekker laten uitzenden door de commercielen ofzo. Dan heeft de NOS maar lekker pech.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:55 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik las het ja, erg jammer. Het zal wel niet gebeuren, maar misschien wil de gemeente Amsterdam enigzins bijspringen.
Leuk op SBS6, met om de 10 km: we rijden nu Ouderkerk binnen, daar is ooit een ernstig treinongeluk gebeurd en daar hebben we een mooie reportage over.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:56 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Of gewoon lekker laten uitzenden door de commercielen ofzo. Dan heeft de NOS maar lekker pech.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |