Daar zal ie ook echt voluit zijn gegaan om z'n 93e plaats in het klassement te verdedigenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:58 schreef Zelva het volgende:
Vorig jaar over 13,7 kilometer, verloor hij al 1 minuut 8.
Kom op zeg, Mark Cavendish heeft vorig jaar twee keer gepresteerd in een proloog/tijdrit. Eentje over 1.9 kilometer en 3,4 kilometer. Over 3,4 kilometer was al een stuk minder. 15 kilometer is gewoon ongeveer 11 kilometer te lang.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daar zal ie ook echt voluit zijn gegaan om z'n 93e plaats in het klassement te verdedigen
Dan zal ik inderdaad niet goed bij m'n hoofd zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:12 schreef Zelva het volgende:
[..]
Kom op zeg, Mark Cavendish heeft vorig jaar twee keer gepresteerd in een proloog/tijdrit. Eentje over 1.9 kilometer en 3,4 kilometer. Over 3,4 kilometer was al een stuk minder. 15 kilometer is gewoon ongeveer 11 kilometer te lang.
Als je denkt dat Cavendish vorig jaar 3,5 seconde per kilometer harder had kunnen rijden, ben je niet goed bij je hoofd.
Backstedt 15. Nuff said.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:28 schreef Zelva het volgende:
Rick Flens moest vorig jaar op Posthuma 33 seconden toegeven. Nuff said.
Ga je gang zou ik zeggen, ik hou je niet tegen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:32 schreef JelleS het volgende:
[..]
Ik zou in de Ronde van Denemarken ook nog wel top 10 rijden.....
En alleen van Aevermaet voor Silence mee. Gilbert, Hoste, Sentjes en nog een die zijn er allemaal van af. (Hebben ook redelijk wat werk gedaan hoor)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |