Tot nu toe heeft nog niemand een grapje gemaakt over mijn moeder.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:59 schreef swarmahoer het volgende:
alle grappen over de moeder van breathtaking mogen opzich achterwege blijven
Whut?quote:Op zondag 22 maart 2009 14:59 schreef swarmahoer het volgende:
alle grappen over de moeder van breathtaking mogen opzich achterwege blijven
Deze is al iets beter moet ik bekennen.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:01 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik zeg dan meestal je zusje.
1: "Ik ben moe zeg."
2: "Dat zei je zusje gister in het park ook."
Snappen jullie 'm, 2 wil dus zeggen dat hij het zusje van 1 naar heeft verkracht en dat het zusje door alle seksuele actie uitgeput raakte. HAHAHAHAJSASHAGJSHDAJHDHAJAJAJAJA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
D D D: : Zeer intelligent en spitsvondig !
Yo mama's so dumb, when you came home with a colour TV, she asked what colour to put it on!quote:Op zondag 22 maart 2009 15:08 schreef TNA het volgende:
Yo mama's so fat, she doesn't fit on the internet.
Dat was een grap want zo leek het net of je moeder grappen helemaal niet grappig zijn hahahah:Dquote:
Oh hier hebben we er eentje die ze maakt.quote:
Je moeder!quote:Op zondag 22 maart 2009 15:08 schreef Dibble het volgende:
Dit soort grappen vind ik eigenlijk niet kunnen. Moeders daar moet je respect voor hebben. Goed of slecht alle moeders zijn er met een goede reden en zorgen ervoor dat wij bestaan. Je mag over niemands moeder wat slechts zeggen al is het maar een grap.
quote:Op zondag 22 maart 2009 15:08 schreef Dibble het volgende:
Dit soort grappen vind ik eigenlijk niet kunnen. Moeders daar moet je respect voor hebben. Goed of slecht alle moeders zijn er met een goede reden en zorgen ervoor dat wij bestaan. Je mag over niemands moeder wat slechts zeggen al is het maar een grap.
Je zuster op een houtvlotquote:Op zondag 22 maart 2009 15:08 schreef Dibble het volgende:
Dat zei haar zusje gisteren ook.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:59 schreef swarmahoer het volgende:
alle grappen over de moeder van breathtaking fascination mogen opzich achterwege blijven
Vind nou niet bepaald dat ik respect voor je moeder moet hebben omdat ze jou op de wereld heeft gezet...quote:Op zondag 22 maart 2009 15:08 schreef Dibble het volgende:
hmm gaat nogal moeilijk als ze in een urn zitquote:Op zondag 22 maart 2009 15:15 schreef wikwakka2 het volgende:
JULLIE MOEDER FOK! JULLIE MOEDER JA!
Zo, nu heb ik alle FOK!kers even flink belachelijk gemaakt zeg.
Dat is echt weer zo'n kromme beredenering. Je snapt mijn punt helemaal niet. Moeders zijn moeders. Het gaat niet om jou of mij maar hun zorgzaamheid voor ons alles. Denk eens alles in the big picture. Ieder moeder verdient respect. Het zou de jouwe kunnen zijn of de mijne maakt niet uit.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:12 schreef Cybey het volgende:
[..]
Vind nou niet bepaald dat ik respect voor je moeder moet hebben omdat ze jou op de wereld heeft gezet...
quote:Op zondag 22 maart 2009 15:08 schreef Dibble het volgende:
Hij haptquote:Op zondag 22 maart 2009 15:18 schreef Dibble het volgende:
Dat is echt weer zo'n kromme beredenering. Je snapt mijn punt helemaal niet. Moeders zijn moeders. Het gaat niet om jou of mij maar hun zorgzaamheid voor ons alles. Denk eens alles in the big picture. Ieder moeder verdient respect. Het zou de jouwe kunnen zijn of de mijne maakt niet uit.
Ik zou het niet toestaan dat mijn moeder beledigt werd, direct of indirect. Op welke grond, welke reden heeft diegene die dat doet? Ik laat een vrouw niet beledigd worden die voor me gezorgd heeft of tenminste verwekt. Dan verlies je ook je gezicht, je bestaansrecht.
Ik moest lachenquote:Op zondag 22 maart 2009 15:14 schreef padlarf het volgende:
Je moeder si zo'n slet, als ze gaat honkballen krijgt ze meteen 4 wijd
quote:Op zondag 22 maart 2009 15:14 schreef padlarf het volgende:
Je moeder si zo'n slet, als ze gaat honkballen krijgt ze meteen 4 wijd
Komt me enigszins bekend voorquote:Op zondag 22 maart 2009 15:54 schreef Sapstengel het volgende:
Je moeder grappen zijn het beste man.
Vriend "Weet je wat vet is?"
ik "Je moeder?"
Zo gaat het de hele avond bij ons.
sherlock holmes is ALIVE!!!!!quote:Op zondag 22 maart 2009 14:59 schreef swarmahoer het volgende:
en ik denk dat mensen ze maken omdat het gemakkelijk en voor de hand liggende opmerkingen zijn
Ik moest lachen.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:54 schreef Sapstengel het volgende:
Je moeder grappen zijn het beste man.
Vriend "Weet je wat vet is?"
ik "Je moeder?"
Zo gaat het de hele avond bij ons.
Dat zij je moeder gister ookquote:Op zondag 22 maart 2009 15:08 schreef Dibble het volgende:
quote:
quote:
Je moeder produceert kwalitatief gezien klote-eieren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zei je moeder gisternacht ook.quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:36 schreef Starman89 het volgende:
1: "Klop Klop!"
2: "Wie is daar?"
1: "Je"
2: Welke Je?
1: "JE MOEDER!!!"
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
quote:Op zondag 22 maart 2009 20:54 schreef arucard het volgende:
Yo momma got one huge titty and one tiny one, they call her Biggie Smalls
quote:Op maandag 23 maart 2009 16:01 schreef Sjibble het volgende:
Je moeder is zo dik dat ik verdwaal als ik om haar heen loop.
Die kende ik nog nietquote:Op maandag 23 maart 2009 16:01 schreef Sjibble het volgende:
Je moeder is zo dik dat ik verdwaal als ik om haar heen loop.
Yo mama is so fat, when she's around she's ALLLLLLL aroundquote:Op maandag 23 maart 2009 16:33 schreef J.Herrer het volgende:
Yo mama so fat even Bill Gates couldn't pay for her liposuction!
Yo mama so fat that when I tried to drive around her I ran out of gas.
Yo mama so fat she's got more Chins than a Hong Kong phone book
Yo mama so fat she rolled over 4 quarters and it made a dollar
Yo mama so fat she's got her own area code
Yo mama so fat when you get on top of her your ears pop
Omdat jij en breath de enige echte vrouwen op FOK! zijn.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:58 schreef Fascination het volgende:
Wat een tragische, uitgemolken vorm van humor is dat zeg. Ik zal voor de onwetenden even een voorbeeld geven.
1: "Ik ben moe zeg."
2: "Dat zei je moeder vannacht ook."![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Snappen jullie 'm, 2 wil dus zeggen dat hij met de moeder van 1 naar bed is geweest en dat moeder door alle seksuele actie uitgeput raakte. Jeetje, hoe intelligent en spitsvondig.
Subklacht: waarom worden er nooit je vader grappen gemaakt?
Je moeder is flauwquote:Op zondag 22 maart 2009 18:38 schreef Desunoto het volgende:
Ik vind ze ook maar flauw.
Je moeder is humorloosquote:Op maandag 23 maart 2009 17:27 schreef Samsonneke het volgende:
Zulke opmerkingen zijn enkel weggelegd voor mensen die niet diep kunnen nadenken en niet origineel zijn.
En ook nog eens humorloos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |