abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 maart 2009 @ 14:58:17 #1
107521 Furia
snoopy weer
pi_67294284
Is het net een keer een weekend mooi weer, lopen de buren de hele dag herrie te maken. Het begon vanmorgen al om 8 uur en ze zijn nog steeds bezig met soort klussen ofzo. Het is verdikkeme zondag, doe dat lekker op zaterdag. Of één van die andere dagen dat je ook maar gewoon een beetje op straat rondhangt met je parttime baan

Klacht: buren die - zeker op zondag - niet eens een beetje rekening kunnen houden met de rest van de buurt
pi_67294317
quote:
Op zondag 22 maart 2009 14:58 schreef Furia het volgende:
Is het net een keer een weekend mooi weer, lopen de buren de hele dag herrie te maken. Het begon vanmorgen al om 8 uur en ze zijn nog steeds bezig met soort klussen ofzo. Het is verdikkeme zondag, doe dat lekker op zaterdag. Of één van die andere dagen dat je ook maar gewoon een beetje op straat rondhangt met je parttime baan

Klacht: buren die - zeker op zondag - niet eens een beetje rekening kunnen houden met de rest van de buurt
ga in een zwaar christelijk gehucht wonen vol ouwetjes waarbij zondag nog echt rustdag is!
pi_67294348
en hoe reageerden ze toen je er iets van ging zeggen ?
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_67294356
lawaaipapegaaien
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_67294416
He! Volgens mijn heb jij onze vorige buren!
We zijn blij dat wij er vanaf zijn, maar ik vind het wel lullig voor je.

Tevens kudos voor lawaaipapaai.
  zondag 22 maart 2009 @ 15:03:36 #6
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_67294474
quote:
Op zondag 22 maart 2009 15:00 schreef swarmahoer het volgende:
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_67294493
quote:
dan is het al te laat hè, want dan was hij al wakker gemaakt
gr gr
  zondag 22 maart 2009 @ 15:13:20 #8
107521 Furia
snoopy weer
pi_67294844
quote:
Ik kijk wel uit, ze zijn nu bezig met zo'n hard sproeipistool
  zondag 22 maart 2009 @ 15:13:55 #9
107521 Furia
snoopy weer
pi_67294863
quote:
Op zondag 22 maart 2009 15:01 schreef zovty het volgende:
He! Volgens mijn heb jij onze vorige buren!
We zijn blij dat wij er vanaf zijn, maar ik vind het wel lullig voor je.

Tevens kudos voor lawaaipapaai.
Nog een paar maanden en dan ben ik er ook weer vanaf
pi_67827200
Onze flat is in een paar maanden tijd een dikke vette Tokkieflat geworden. Dat je je buren hoort, nou prima, ff 3 minuten je lievelingsliedje keihard opzetten als je uit je werk komt heb ik echt helemaal geen problemen mee.

Nu woont er zo'n woonwagengezin boven ons. De kinderen vinden het normaal om te rolschaatsen in de kelder (erg fijn als je er boven woont en het allemaal galmt als een muddefukker), staan de godganse dag tegen mams te schreeuwen door de intercom, en gaan zo met hun moddervette frietkonten op mijn fets staan.

Bovenin wonen nu drie studenten die af en toe een feessie geven. Geen probleem, ze doen altijd vantevoren een briefje door de bus met een uitnodiging dr bij. Dan zit je avond in de herrie, maardat maakt me niet veel uit.

Hte probleem is dt die Tokkies boven ons het leuk vinden om uren achter mekaar van die woonwagenmuziek te draaienop standje max. (want wat moet je anders doen als je de hele dag zit te roken op de bank). Mijn andere buren in de flat zijn het meestal al eerder zat dan ik, met als gevolg dat ook zij (en dat kan oplopen tot wel 3 anderen appartementen) lekker demonstratief ook keihard gaan zetten. Of lekker gaan boren.

Sinds de beruchte burenwissels is het portiek continue een schijtzooi,meurt het er de hele dag naar wiet, EN IS ONZE BERGING HELEMAAL GEPLUNDERD.(lees: oa twee grote bankstellen weg!!!)
Ik heb al een briefje door de bus gegooid bij die tokkies of hun blagen ALJEBLIEFT niet steeds de voordeur van de flat open willen laten staan omdat het bij ons in de wijk nogal grappig schijnt te zijn om fik te stoken. Ik vermoed dat de tokkies op de basisschool het na AAP-NOOT-MIES niet meer helemaal konden volgen want het heeft niks uitgehaald, ze zullen het wel niet kunnen lezen ofzo.

Iemand suggesties hoe ik die mensen weg krijg? Het is echt HELL. (en nee, IK ga niet verhuizen, heb te weinig meettijd nu.)

woensdag 8 april 2009 @ 13:46:48 #11
188686 keienlegger
Hey, ik ben Sinterklaas niet!
pi_67827356
Dit klinkt als een klusje voor:

DE RIJDENDE RECHTER!

tada tadaaaa tdadadada tdadaaaah bom bom!

woensdag 8 april 2009 @ 14:19:46 #12
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_67828532
Huur of koop?
Bij huur kan je gewoon naar de huur commissie stappen toch?
Of de wijkagent ofso?

Of gewoon heft in eigen hand en die boel terroriseren.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_67829219
TS woont in een pauper wijk
pi_67829428
Gewoon zo'n kind vijftig cent geven, van de galerij af flikkeren, naar beneden gaan en erop gaan stampen. Dan komt die moeder naar buiten...
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_67830240
Alsof je zo'n kind wil kopen...
pi_67876019
Dat heb ik ook ooit meegemaakt, kleine verschillen maar ongeveer hetzelfde.
elke avond was er wel herrie dat een of andere buur het zat was en daar ging zeuren en ruzie maken (in begin nog wel spannend die relletjes horen/ zien) maar gaat ook vervelen)
helaas werd er door de woningbouwvereniging weinig aan gedaan, wachtlijsten voor nieuwe huurwoning waren vet lang.
Ik ben uiteindelijk in een normale buurt maar wat gaan kopen! (wilde er toch al weg dus niet weggepest ofzo maar zonder al die herrie en gezeik had ik er langer gezeten)
  donderdag 9 april 2009 @ 20:44:03 #17
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_67876088
quote:
[b]

<dik verhaal>

Wow wat een verhaal
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
  donderdag 9 april 2009 @ 20:47:47 #18
138448 PeZu
Suspended animation
pi_67876210
quote:
Op woensdag 8 april 2009 13:42 schreef Bianca82 het volgende:
Onze flat is in een paar maanden tijd een dikke vette Tokkieflat geworden. Dat je je buren hoort, nou prima, ff 3 minuten je lievelingsliedje keihard opzetten als je uit je werk komt heb ik echt helemaal geen problemen mee.

Nu woont er zo'n woonwagengezin boven ons. De kinderen vinden het normaal om te rolschaatsen in de kelder (erg fijn als je er boven woont en het allemaal galmt als een muddefukker), staan de godganse dag tegen mams te schreeuwen door de intercom, en gaan zo met hun moddervette frietkonten op mijn fets staan.

Bovenin wonen nu drie studenten die af en toe een feessie geven. Geen probleem, ze doen altijd vantevoren een briefje door de bus met een uitnodiging dr bij. Dan zit je avond in de herrie, maardat maakt me niet veel uit.

Hte probleem is dt die Tokkies boven ons het leuk vinden om uren achter mekaar van die woonwagenmuziek te draaienop standje max. (want wat moet je anders doen als je de hele dag zit te roken op de bank). Mijn andere buren in de flat zijn het meestal al eerder zat dan ik, met als gevolg dat ook zij (en dat kan oplopen tot wel 3 anderen appartementen) lekker demonstratief ook keihard gaan zetten. Of lekker gaan boren.

Sinds de beruchte burenwissels is het portiek continue een schijtzooi,meurt het er de hele dag naar wiet, EN IS ONZE BERGING HELEMAAL GEPLUNDERD.(lees: oa twee grote bankstellen weg!!!)
Ik heb al een briefje door de bus gegooid bij die tokkies of hun blagen ALJEBLIEFT niet steeds de voordeur van de flat open willen laten staan omdat het bij ons in de wijk nogal grappig schijnt te zijn om fik te stoken. Ik vermoed dat de tokkies op de basisschool het na AAP-NOOT-MIES niet meer helemaal konden volgen want het heeft niks uitgehaald, ze zullen het wel niet kunnen lezen ofzo.

Iemand suggesties hoe ik die mensen weg krijg? Het is echt HELL. (en nee, IK ga niet verhuizen, heb te weinig meettijd nu.)

ik zou al lang een moord gepleegd hebben
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_67877071
Ik denk niet graag vooruit naar het moment dat ik uit mijn huisje wegga wegens ruimtegebrek. Ik zit hier nu namelijk gezellie tussen de bejaarden, heerlijk rustig. Alleen de hoerenstraat naast me is soms wat lawaaiig, maar daar heb ik oordopjes voor, mocht het echt te bont worden
Vive le moment
Viva l'amitié
Viva la mémoire
  donderdag 9 april 2009 @ 22:14:48 #20
107521 Furia
snoopy weer
pi_67878933
quote:
Op woensdag 8 april 2009 14:38 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
TS woont in een pauper wijk
Nee, er woont een pauper in de wijk van TS.
pi_67879439
quote:
Op donderdag 9 april 2009 22:14 schreef Furia het volgende:
Nee, er woont een pauper in de wijk van TS.
Alweer?

Kutbuurvrouw moet ophouden te schreeuwen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')