Onze flat is in een paar maanden tijd een dikke vette Tokkieflat geworden. Dat je je buren hoort, nou prima, ff 3 minuten je lievelingsliedje keihard opzetten als je uit je werk komt heb ik echt helemaal geen problemen mee.
Nu woont er zo'n woonwagengezin boven ons. De kinderen vinden het normaal om te rolschaatsen in de kelder (erg fijn als je er boven woont en het allemaal galmt als een muddefukker), staan de godganse dag tegen mams te schreeuwen door de intercom, en gaan zo met hun moddervette frietkonten op mijn fets staan.
Bovenin wonen nu drie studenten die af en toe een feessie geven. Geen probleem, ze doen altijd vantevoren een briefje door de bus met een uitnodiging dr bij. Dan zit je avond in de herrie, maardat maakt me niet veel uit.
Hte probleem is dt die Tokkies boven ons het leuk vinden om uren achter mekaar van die woonwagenmuziek te draaienop standje max. (want wat moet je anders doen als je de hele dag zit te roken op de bank). Mijn andere buren in de flat zijn het meestal al eerder zat dan ik, met als gevolg dat ook zij (en dat kan oplopen tot wel 3 anderen appartementen) lekker demonstratief ook keihard gaan zetten. Of lekker gaan boren.
Sinds de beruchte burenwissels is het portiek continue een schijtzooi,meurt het er de hele dag naar wiet, EN IS ONZE BERGING HELEMAAL GEPLUNDERD.(lees: oa twee grote bankstellen weg!!!)
Ik heb al een briefje door de bus gegooid bij die tokkies of hun blagen ALJEBLIEFT niet steeds de voordeur van de flat open willen laten staan omdat het bij ons in de wijk nogal grappig schijnt te zijn om fik te stoken. Ik vermoed dat de tokkies op de basisschool het na AAP-NOOT-MIES niet meer helemaal konden volgen want het heeft niks uitgehaald, ze zullen het wel niet kunnen lezen ofzo.
Iemand suggesties hoe ik die mensen weg krijg? Het is echt HELL. (en nee, IK ga niet verhuizen, heb te weinig meettijd nu.)