Als je je al ergert aan het nieuws dan moet je het wel zwaar hebbenquote:Op zondag 22 maart 2009 14:26 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Mijn doelstelling is juist om me niet meer te ergeren. Eerste stap was het stoppen met het kijken van het nieuws en het lezen van de krant, werkelijk ideaal is het.
Je wilt niet weten wat er wel niet wordt afge-ergerd aan nieuws.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je je al ergert aan het nieuws dan moet je het wel zwaar hebben.
Jezelf ergens aan ergeren is dan ook volkssport nummer 1 in Nederland.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat er wel niet wordt afge-ergerd aan nieuws.
Had je ook nog nieuwsquote:Op zondag 22 maart 2009 15:14 schreef Picchia het volgende:
http://www.sgp.nl/
De website van de SGP is op zondag onbereikbaar.
Goed plan.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:04 schreef Mutant01 het volgende:
Ik moet pissen. Dat jullie het ff weten.
Zouden ze niet ergens een open dirretje hebben?quote:Op zondag 22 maart 2009 15:14 schreef Picchia het volgende:
http://www.sgp.nl/
De website van de SGP is op zondag onbereikbaar.
Jij vermaakt mijquote:Op zondag 22 maart 2009 15:48 schreef Sam_Spade het volgende:
Als je ergernis wenst te voorkomen, mag je wel eens leren wat een wederkerend werkwoord is.
Krijg je daar een specifiek vak over?quote:Op zondag 22 maart 2009 16:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Tof literature research, wat een poep vak eerste klas zeg![]()
Ow, ik erger me nog niet eens zo zeer aan de linkse media. Waar ik me wel aan erger is het crisisgemekker dat voor een deel totaal uit zijn verband wordt gerukt. Zowel RTL als de NOS doen flink aan mee.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:56 schreef Klopkoek het volgende:
Ergeren aan nieuws is de verkeerde reactie. Het gevolg is namelijk een verlangen naar vervlakte spelshows en inhoudsloze satire van het Carlo&Irene niveau.
Overigens is de Pavlov-reactie steeds meer iets in de trant van "Linksche media" als de boodschap niet bevalt in plaats van het ergeren aan het nieuwsfeit zelf.
De burger heeft anders de laatste 20 jaar behoorlijk geprofiteerd van de banksector. Gaat het drie maanden wat minder (wat in principe nog niet eens merkbaar is) dan moet er ineens een zondebok gezocht worden. Waarbij de rol van zelf onverantwoord lenen voor het gemak even wordt vergeten.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:41 schreef Klopkoek het volgende:
Waar ik me vooral aan erger is dat dezelfde mensen die deze puinhoop hebben veroorzaakt in veelvoud kritiekloos hun praatje mogen doen in de media (vaak met mooie lulverhalen over waarom er met geld moet worden gestrooid), zonder dat 'de tegenstand' fatsoenlijk aan bod komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |