abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67399424
Er staat niets in de policy over met plaatjes strooien.
Ik weet nog dat er met de Gaza oorlog 60 plaatjes op een pagina stonden met kapotte zooi en dode mensen. Dat mocht ook.
There is but one straight course, and that is to seek truth and pursue it steadily. - George Washington
*** Wiskunde Meisjes Blog *** CFR.org *** NRC.nl ***
pi_67399428
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:16 schreef Atlanticus het volgende:
Het hoogste gebouw in Marokko is een moskee. Dat zegt al genoeg.
Gelijk ook de op 2 na grootste moskee ter wereld, met allerlei mooie lasers aan de top, een dak dat open kan, vrije toegang voor niet- moslims en prachtige deels doorzichtige vloeren. Bovendien is ie deels op zee gebouwd.
Allah Al Watan Al Malik
pi_67399462
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:17 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Inderdaad, dat zou ik ook niet doen. Maar in iedere bevolkingsgroep heb je wel van dat soort mensen die het helaas wel doen.
Klopt, maar mijn ervaring is dat Turken dat doorgaans meer hebben dan enig ander volk op aarde. Maar dat zal wellicht wel aan mijn perceptie liggen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_67399476
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:18 schreef Atlanticus het volgende:
Er staat niets in de policy over met plaatjes strooien.
Ik weet nog dat er met de Gaza oorlog 60 plaatjes op een pagina stonden met kapotte zooi en dode mensen. Dat mocht ook.
De discussie vervuilen is niet bepaald pro-policy. We weten inmiddels wel wat (het verknipte) beeld van sommigen hier is.
pi_67399528
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:20 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

De discussie vervuilen is niet bepaald pro-policy. We weten inmiddels wel wat (het verknipte) beeld van sommigen hier is.
Nee, laten we serieus een Marokko versus Turkije discussie houden, dat is bepaald ontopic en vervuilt de discussie niet. Ga lekker modden in je eigen sub-fora.
pi_67399537
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Klopt, maar mijn ervaring is dat Turken dat doorgaans meer hebben dan enig ander volk op aarde. Maar dat zal wellicht wel aan mijn perceptie liggen.
Ik kan inderdaad niet ontkennen dat Turken gemiddeld nationalistischer zijn dan Marokkanen.
pi_67399595
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:22 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Nee, laten we serieus een Marokko versus Turkije discussie houden, dat is bepaald ontopic en vervuilt de discussie niet. Ga lekker modden in je eigen sub-fora.
Precies. Het is niet aan de moderator om te bepalen wat een argument is en wat niet.
There is but one straight course, and that is to seek truth and pursue it steadily. - George Washington
pi_67399602
quote:

[..]

Ik snap niet waarom jij een dergelijke discussie graag wil? Dat Turkije gemiddeld genomen rijker is dan Marokko is een feit, daar ga ik echt niet moeilijk over doen - en dat was dan ook niet iets wat ik loop te ontkennen. Het ging mij om de onzin opmerking van HiZ.
Allah Al Watan Al Malik
pi_67399669
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:10 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dan zie je in elk geval wat voor schijn er opgeworpen kan worden door plaatjes met moderne steden te gaan tonen van je land. Daar gaat het mij om.
Tuurlijk. Er is m.i. maar één lijst die er toe doet en dat is de lijst die weergeeft wat de welvaart per inwoner gemiddeld is.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_67399726
quote:

[..]

Nee, laten we aantonen hoe superieur en prachtig Turkije is t.o.v. Marokko.

Wil je a.u.b. naar het feedbacktopic verkassen met je klachten? Bij voorbaat dank.
pi_67399734
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:26 schreef cultheld het volgende:

[..]

Tuurlijk. Er is m.i. maar één lijst die er toe doet en dat is de lijst die weergeeft wat de welvaart per inwoner gemiddeld is.
Oei oei, die is nog gevaarlijker dan de plaatjes zelf. Een gemiddelde Libiër is volgens een dergelijke lijst een stuk rijker dan een Turk, terwijl als je naar de ontwikkelingen in die landen zelf kijkt, ik toch 20 x liever in Turkije woon dan in Libië.
Allah Al Watan Al Malik
pi_67399795
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:28 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Oei oei, die is nog gevaarlijker dan de plaatjes zelf. Een gemiddelde Libiër is volgens een dergelijke lijst een stuk rijker dan een Turk, terwijl als je naar de ontwikkelingen in die landen zelf kijkt, ik toch 20 x liever in Turkije woon dan in Libië.
Welvaart is niet hetzelfde als het aantal euro's/dinars/dollars per inwoner.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_67399810
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:22 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ik kan inderdaad niet ontkennen dat Turken gemiddeld nationalistischer zijn dan Marokkanen.
Heb je ooit een belastingontduikende Turk gezien die een tweede huis in Turkije heeft en bij de belastingen onterecht opgeeft dat hij 20 kinderen heeft en al die kinderbijslag opstuurt naar Turkije?

Turken werken over het algemeen harder, studeren meer en houden meer van Nederland en verzieken de boel minder dan bepaalde Marokkanen. Dus je opmerking slaat nergens op.
pi_67399840
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:29 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hoe meet je welvaart dan? Door welzijn erbij te halen? HDI? Het zijn allemaal zulke biased onderzoeksmethoden die eigenlijk nooit de waarheid laten zien.
Allah Al Watan Al Malik
pi_67399868
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:27 schreef TheMagnificent het volgende:
Nee, laten we aantonen hoe superieur en prachtig Turkije is t.o.v. Marokko.

Wil je a.u.b. naar het feedbacktopic verkassen met je klachten? Bij voorbaat dank.
Hoe de fuck weet jij wat ik wil aantonen met die plaatjes? Sarcasme is jou blijkbaar niet bekend. Natuurlijk kan je dat niet aantonen met twee plaatjes, dat is de bedoeling helemaal niet. Hetgeen ik gedaan heb met die plaatjes doen users al twee pagina's lang. De een zegt kijk Turkije is geweldig en wijst naar Istanbul, de ander zegt Turkije bestaat uit analfabeten en wijst naar het oosten van Turkije. Het is een zinloze discussie.

PS: NWS feedback, daar hoor jij helemaal niet in thuis.
pi_67399917
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:29 schreef cultheld het volgende:

[..]

Inderdaad. Koopkracht, vrije tijd, ontspanning, etc. spelen ook een belangrijke rol.
pi_67399920
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:31 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hoe meet je welvaart dan? Door welzijn erbij te halen? HDI? Het zijn allemaal zulke biased onderzoeksmethoden die eigenlijk nooit de waarheid laten zien.
Volgens mij is het een optelsom van levensverwachting/vrijheid/besteedbaar inkomen/gezondheidszorg/onderwijs/veiligheid etc.
pi_67399973
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:31 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Hoe de fuck weet jij wat ik wil aantonen met die plaatjes? Sarcasme is jou blijkbaar niet bekend. Natuurlijk kan je dat niet aantonen met twee plaatjes, dat is de bedoeling helemaal niet. Hetgeen ik gedaan heb met die plaatjes doen users al twee pagina's lang. De een zegt kijk Turkije is geweldig en wijst naar Istanbul, de ander zegt Turkije bestaat uit analfabeten en wijst naar het oosten van Turkije. Het is een zinloze discussie.

PS: NWS feedback, daar hoor jij helemaal niet in thuis.
pi_67399997
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:33 schreef cultheld het volgende:

[..]

Volgens mij is het een optelsom van levensverwachting/vrijheid/besteedbaar inkomen/gezondheidszorg/onderwijs/veiligheid etc.
Dan komt HDI er het dichtst bij in de buurt en scoort Turkije aanzienlijk slechter dan landen als Cuba/Libië.... dat zegt dus echt zo weinig.
Allah Al Watan Al Malik
pi_67400044
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:30 schreef Atlanticus het volgende:

[..]

Heb je ooit een belastingontduikende Turk gezien die een tweede huis in Turkije heeft en bij de belastingen onterecht opgeeft dat hij 20 kinderen heeft en al die kinderbijslag opstuurt naar Turkije?

Turken werken over het algemeen harder, studeren meer en houden meer van Nederland en verzieken de boel minder dan bepaalde Marokkanen. Dus je opmerking slaat nergens op.
Dat klopt, Turken zijn dan ook het uitverkoren volk en Marokkanen zijn arme frauderende kamelenneukers en terroristen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_67400123
Turkije stijgt in de http://en.wikipedia.org/w(...)an_Development_Index

En ze hebben maar 0.16 HDI minder dan wij.
pi_67400139
Ik ben wel verbaasd over de HDI van Libië, 0.840. En het hoge GDP/capita zal wel door de oliedollars komen?
Cool story, Hansel.
pi_67400172
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:35 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dan komt HDI er het dichtst bij in de buurt en scoort Turkije aanzienlijk slechter dan landen als Cuba/Libië.... dat zegt dus echt zo weinig.
HDI gaat voorbij aan de vrijheid en veiligheid; er zullen vast indexen zijn die deze factoren wel meewegen.
pi_67400208
Vroeger deden we dit in de klas bij aardrijkskunde met Marokkaanse klasgenootjes. We gingen in de Grote Bosatlas bladeren en bewijzen waarom Turkije beter was dan Marokko of andersom. Je had daar ook plaatjes over welvaart e.d.

Was toen wel grappig.
pi_67400218
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben wel verbaasd over de HDI van Libië, 0.840. En het hoge GDP/capita zal wel door de oliedollars komen?
Dat land heeft ook maar 6 miljoen inwoners ofzo, tegen een Turkije met 72 miljoen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')