Chillquote:Op zondag 22 maart 2009 14:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik slaap in een hipster, een mannen boxer of naakt.![]()
[..]
[ afbeelding ]
Hahaha remlof, ik heb over jou gedroomd vannachtquote:
Die zender voor opgewarmde lijkenquote:Op zondag 22 maart 2009 14:11 schreef Hetiszover het volgende:
@BT: Max is die ouderenomroep, je weet wel, van die Max Geheugentest.
Serieus nooit van gehoord..quote:Op zondag 22 maart 2009 14:11 schreef Hetiszover het volgende:
quote:
Ik wel, seks.quote:
Ben je ongesteld?quote:
quote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 14:11 schreef Hetiszover het volgende:
Dat ook. Nog maar 2 weekjes wachten.quote:
Dat is toch niet goed voor je lichaam (serieus) ?quote:
Ja dat denk jij. Maar zij komt aan met een import blackzilla.quote:
Dat is nooit bewezen.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:19 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Dat is toch niet goed voor je lichaam (serieus) ?
Doorslikken van de pil bedoel ik.
Ik heb over jou gedroomd laatst.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Chill![]()
[..]
Hahaha remlof, ik heb over jou gedroomd vannacht!
Omg, werd je gillend wakker?quote:Op zondag 22 maart 2009 14:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Chill![]()
[..]
Hahaha remlof, ik heb over jou gedroomd vannacht!
Hopelijk wel. Het zou eens tijd worden dan ze iemand in dienst nam voor het schoonmaken, zij kan er niks van.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja dat denk jij. Maar zij komt aan met een import blackzilla.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Jij bent zo voorspelbaar.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hopelijk wel. Het zou eens tijd worden dan ze iemand in dienst nam voor het schoonmaken, zij kan er niks van.
quote:Op zondag 22 maart 2009 14:20 schreef Fascination het volgende:
wolvendagen, je vader randde me laatst aan.Ik lachte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Je kunt met een gerust hart twee strips achter elkaar door slikken hoor, meer dan dat is alleen niet zo verstandig.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:19 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Dat is toch niet goed voor je lichaam (serieus) ?
Doorslikken van de pil bedoel ik.
Vertelquote:
Nopequote:
Nee, jij dan met je seks, je moeder en blackzilla grappenquote:
wolvendagen, je vader randde me laatst aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
Oké duidelijk.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je kunt met een gerust hart twee strips achter elkaar door slikken hoor, meer dan dat is alleen niet zo verstandig.
wolvendagen, je vader randde me laatst aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
Plus de controle of je zwanger bent, valt dan weg.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je kunt met een gerust hart twee strips achter elkaar door slikken hoor, meer dan dat is alleen niet zo verstandig.
[..]
Mja, of je dat nou na 1 of 2 maanden merkt maakt ook neit zoveel uit toch.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Plus de controle of je zwanger bent, valt dan weg.
Zwanger zijn.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ehm... Hangt ervanaf wat je met die zwangerschap wilt doen.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:24 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Mja, of je dat nou na 1 of 2 maanden merkt maakt ook neit zoveel uit toch.
Achja, als je niet neukt word je ook niet zwanger dus in dat geval kun je slikken wat je wilquote:Op zondag 22 maart 2009 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Second that.quote:
Dat vind ik ook niet fijn nee.quote:
Ik wil wel even duidelijk maken dat ik het nooit geweest ben, gelukkig. Kinderen!quote:
We zijn zwanger!1quote:
quote:
1 keer doorslikken is toch niet erg? KAN IK NU KINDEREN KRIJGEN?!quote:Op zondag 22 maart 2009 14:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Achja, als je niet neukt word je ook niet zwanger dus in dat geval kun je slikken wat je wil!
Eensquote:Op zondag 22 maart 2009 14:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
We zijn zwanger!1![]()
Die uitspraak moet echt dood. En hard ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |