quote:Op zondag 22 maart 2009 13:48 schreef Krentenbol. het volgende:
Misschien moet ik eens uit bed komen en me aan gaan kleden.![]()
quote:Op zondag 22 maart 2009 13:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat is ze zekerik lig er naast namelijk
!
Sorryquote:Op zondag 22 maart 2009 13:51 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Ik dacht dat we dat niet gingen zeggen.
Zo'n duizend pagina's voor woensdagquote:Op zondag 22 maart 2009 13:49 schreef Breathtaking het volgende:
Nee ik lag gewoon in mn lekkere warme bedje met de deuren en ramen dicht! En dankje
Wat moet je allemaal leren?
Heb je hier al in gepost?quote:Op zondag 22 maart 2009 13:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorryik wilde gewoon even opscheppen..
Hallelujaquote:Op zondag 22 maart 2009 13:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zo'n duizend pagina's voor woensdag
Maar dat gaat me nooit lukken dus ik ga voor de 500 en een aantal smmenvattingen
quote:Op zondag 22 maart 2009 13:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zo'n duizend pagina's voor woensdag
Maar dat gaat me nooit lukken dus ik ga voor de 500 en een aantal smmenvattingen
Dat is niet zo aardig van je.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorryik wilde gewoon even opscheppen..
Neequote:Op zondag 22 maart 2009 13:54 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Heb je hier al in gepost?Wat hebben jullie aan als je gaat slapen
Ik moest lachen om je naamquote:
Van wie ben jij nu weer een kloon?quote:
Why not?quote:Op zondag 22 maart 2009 13:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Needan zou ik weer moeten aandachtshoeren en dat doe ik niet meer
!
Aaah, kom op! Al is het maar for old times sake.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Needan zou ik weer moeten aandachtshoeren en dat doe ik niet meer
!
Tsja, dan had je dr zelf maar moeten hosselenquote:Op zondag 22 maart 2009 13:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is niet zo aardig van je.Nu ben ik jaloers!
Mwoah oké in een bepaalde mate blijf ik het wel doenquote:
Moet je je sleutels maar niet binnen laten liggen.quote:
Dat wil ze niet, daarbij had ik het verprutst door d'r naam niet met een hoofdletter te typen.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja, dan had je dr zelf maar moeten hosselen![]()
Jammerquote:Mwoah oké in een bepaalde mate blijf ik het wel doenmaar niet meer zoals eerst
quote:Op zondag 22 maart 2009 13:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet je je sleutels maar niet binnen laten liggen.
Wil je ze ook kopen?quote:Op zondag 22 maart 2009 13:58 schreef Hetiszover het volgende:
Krentenbol. slaapt trouwens wel in leuke kleren
Verkapt mag ik je slaapkleding zien Krentenbol postquote:Op zondag 22 maart 2009 13:58 schreef Hetiszover het volgende:
Krentenbol. slaapt trouwens wel in leuke kleren
Ja dan is het dus geheel je eigen schuld meneertje. Daar kan ik niets aan doen!quote:Op zondag 22 maart 2009 13:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat wil ze niet, daarbij had ik het verprutst door d'r naam niet met een hoofdletter te typen.![]()
[..]
Jammer
Ik deed het alquote:Op zondag 22 maart 2009 13:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Aaah, kom op! Al is het maar for old times sake.
Je hebt er niet van geleerd, Breathtaking heb je ook zonder hoofdletter.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat wil ze niet, daarbij had ik het verprutst door d'r naam niet met een hoofdletter te typen.![]()
[..]
quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:07 schreef Krentenbol. het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets.
Losse kleding zoals pyjama's en lange broeken liggen niet lekker en kruipen omhoog.
Voor mijn vriendin jaquote:
Ik heb het ook een keer gehadquote:Op zondag 22 maart 2009 14:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ooit moeten m'n eigen huis moeten inbreken.Was sleutels vergeten. Toevallig weet ik dat het raam van pa en ma altijd net genoeg open stond op de hendel open te draaien van buiten af.
Sindsdien heeft pa overal klemmen gehangen zodat het raam ook als het open is op slop kan.
Hahaquote:
PULULLULULUPquote:Op zondag 22 maart 2009 14:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je hebt er niet van geleerd, Breathtaking heb je ook zonder hoofdletter.
Ik slaap in een hipster, een mannen boxer of naakt.quote:
quote:
In mijn armen.quote:
Je moeder doet dat heul anders.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:09 schreef Hoogstaande het volgende:
Als ik geld verlies met pokeren, dan moet ik het maar terugwinnen met wedden op voetbal
Wat heb jij toch met moedersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |