Of aan de verbeterde diagnostiek, en de vergrijzing?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Austisme, ADHD, Astma, altzheimer. Deze gigantisch explosieve toename van aandoeningen is toe te schrijven aan vaccins.
Eerder aan het broeikas effect denk ik, niet?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:11 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Of aan de verbeterde diagnostiek, en de vergrijzing?
Onder andere een verbrandingsproduct van fossiele brandstoffen. De CO2 blazen ze de lucht in, de dihydromonooxide stoppen ze in de Olvarit. Lekker makkelijk, en niemand die het wil zien!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:16 schreef ToT het volgende:
Ik dacht dat er allerlei troep in de Olvarit zat?
Juist. Het speelt ook een rol in zure regen, maar het is niet helemaal duidelijk hoe dat zit.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:26 schreef Pietverdriet het volgende:
dihydromonooxide, dat is toch een koelmiddel wat in de zware industrie gebruikt wordt?
Begrijp dat het ook als oplosmiddel wordt gebruikt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:32 schreef Rasing het volgende:
[..]
Juist. Het speelt ook een rol in zure regen, maar het is niet helemaal duidelijk hoe dat zit.
Freek is hier al eerder voorbij gekomen... Maar dat gaat toch helemaal niet op met jouw theorie? Hoe kan Freek nu de rest van zijn leven geld betalen aan de Big Pharma als hij al als kind dood is?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zonde van het kind.
Maar Yes een dode in Nederland door vaccinatie!
Instant death is ook helemaal niet de bedoeling, slowdeath met zo veel mogelijk allergien, psycho's en aandoeningen dat is het doel.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:58 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Freek is hier al eerder voorbij gekomen... Maar dat gaat toch helemaal niet op met jouw theorie? Hoe kan Freek nu de rest van zijn leven geld betalen aan de Big Pharma als hij al als kind dood is?
Dan staat zijn punt nog steeds dat dat doel mislukt zou zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Instant death is ook helemaal niet de bedoeling, slowdeath met zo veel mogelijk allergien, psycho's en aandoeningen dat is het doel.
In het ooit zo nuchtere Holland floreert de medicijnen welig in dit en sneltreinvaart verstomt laf kutvolk.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:30 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dan staat zijn punt nog steeds dat dat doel mislukt zou zijn.
Maar dat kan dus niet want Freek is als kind al dood, dus waarom zouden ze dat doen?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
In het ooit zo nuchtere Holland floreert de medicijnen welig in dit en sneltreinvaart verstomt laf kutvolk.
Dus ja ze doen hun stinkende best om ons chronisch ziek te houden
Bij Freek was het gewoonweg domme pech. Maar ik zou het prachtig vinden als de ouders de Staat aanklagen voor doelbewust te liegen en bedriegen over de veiligheid van vaccins.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:12 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Maar dat kan dus niet want Freek is als kind al dood, dus waarom zouden ze dat doen?
Dus in het geval dat het niet aansluit bij het complot 'het is om ons chronisch ziek te houden' is het domme pech, en in het geval 'iemand heeft een reactie op een vaccin' is het een teken van dat een vaccin kwaadaardig is.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Bij Freek was het gewoonweg domme pech. Maar ik zou het prachtig vinden als de ouders de Staat aanklagen voor doelbewust te liegen en bedriegen over de veiligheid van vaccins.
Jij bent zelf ook onderdeel van dat "laffe kutvolk" toch? Blij te lezen dat enige zelfkennis je toch niet geheel vreemd is, maar nogmaals, wat voegen dit soort misplaatste oneliners toe aan de discussie? En ik ben wel benieuwd naar je verklaring over die wiegendood cijfers, daar ben je regelrecht aan voorbij gegaan.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
In het ooit zo nuchtere Holland floreert de medicijnen welig in dit en sneltreinvaart verstomt laf kutvolk.
Dus ja ze doen hun stinkende best om ons chronisch ziek te houden
Wat is gezond, Dat we nu onze kinderen volstouwen met kindercocaine Ritalin omdat ze druk zijn?! Kom op je weet beter.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:13 schreef ToT het volgende:
Mja als we een laf kutvolk waren, waarom is er dan nog steeds zoveel misdaad?
Als vaccinaties ons zo ziek en kwakkellend maken, waarom zijn er dan nog zo veel kerngezonde mensen? (En vertel me niet dat dat allemaal mensen zijn die geen vaccinatie hebben ondergaan.)
lijkt me evident.quote:Op zondag 29 maart 2009 09:43 schreef Pietverdriet het volgende:
@ Lambiekje, als je ooit nog een keer kinderen krijgt, laat je ze dan geheel niet vaccineren?
Moet-ie wel eerst een vrouw vinden die precies zo er over denkt, anders kun je leuke problemen thuis krijgen.quote:Op zondag 29 maart 2009 09:43 schreef Pietverdriet het volgende:
@ Lambiekje, als je ooit nog een keer kinderen krijgt, laat je ze dan geheel niet vaccineren?
Ritalin is cocaine. En tast je hersens aan. Om koppijn te onderdrukken lekker druk doen.quote:Op zondag 29 maart 2009 10:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet-ie wel eerst een vrouw vinden die precies zo er over denkt, anders kun je leuke problemen thuis krijgen.
Anyway. als het volk laf is, waarom is er dan bijvoorbeeld zinloos geweld, verkrachtingen, moorden enz.?
Als we toch allemaal zo laf en verzwakt zouden zijn, zouden we nu allemaal bang en verzwakt in bed liggen te rochelen, wachtend op onze dood.
En @ gezond: als ik zeg dat er echt nog wel gezonde mensen rondlopen, begin je over dat drukke kinderen Ritalin krijgen. Helaas antwoord je echt ongelooflijk vaak op deze manier in discussies. Is het een tactiek, of ben je gewoon zo chaotisch qua persoon? Ik kan me voorstellen dat dit soort linken voor jezelf misschien ongelooflijk helder zijn, maar voor de rest van de mensheid is het nogal vreemd: ik ken genoeg mensen die sinds hun kinderjaren niet één dag ziek geweest zijn. Stoere, brede kerels die keihard werken, maar die als kind wel gevaccineerd zijn.
Hoe kun je dat rijmen met jouw opvatting dat vaccinatie je ziek, zwak en misselijk zou maken, en wat heeft dat met Ritalin te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |