abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67473929
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 19:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Austisme, ADHD, Astma, altzheimer. Deze gigantisch explosieve toename van aandoeningen is toe te schrijven aan vaccins.
Of aan de verbeterde diagnostiek, en de vergrijzing?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 20:12:59 #177
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_67473971
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 20:11 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Of aan de verbeterde diagnostiek, en de vergrijzing?
Eerder aan het broeikas effect denk ik, niet?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_67474087
Ik dacht dat er allerlei troep in de Olvarit zat?
  vrijdag 27 maart 2009 @ 20:22:52 #179
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_67474293
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 20:16 schreef ToT het volgende:
Ik dacht dat er allerlei troep in de Olvarit zat?
Onder andere een verbrandingsproduct van fossiele brandstoffen. De CO2 blazen ze de lucht in, de dihydromonooxide stoppen ze in de Olvarit. Lekker makkelijk, en niemand die het wil zien!
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 20:26:55 #180
45206 Pietverdriet
pi_67474428
dihydromonooxide, dat is toch een koelmiddel wat in de zware industrie gebruikt wordt?
  vrijdag 27 maart 2009 @ 20:32:45 #181
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_67474679
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 20:26 schreef Pietverdriet het volgende:
dihydromonooxide, dat is toch een koelmiddel wat in de zware industrie gebruikt wordt?
Juist. Het speelt ook een rol in zure regen, maar het is niet helemaal duidelijk hoe dat zit.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 20:37:01 #183
45206 Pietverdriet
pi_67474861
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 20:32 schreef Rasing het volgende:

[..]

Juist. Het speelt ook een rol in zure regen, maar het is niet helemaal duidelijk hoe dat zit.
Begrijp dat het ook als oplosmiddel wordt gebruikt.
pi_67475903
Nee maar serieus: over Olvarit werd ook al gezegd dat het allergieën en autisme zou veroorzaken.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 00:58:12 #185
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_67484144
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 11:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Zonde van het kind.

Maar Yes een dode in Nederland door vaccinatie!

Freek is hier al eerder voorbij gekomen... Maar dat gaat toch helemaal niet op met jouw theorie? Hoe kan Freek nu de rest van zijn leven geld betalen aan de Big Pharma als hij al als kind dood is?
  zaterdag 28 maart 2009 @ 11:02:17 #186
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_67488698
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 00:58 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Freek is hier al eerder voorbij gekomen... Maar dat gaat toch helemaal niet op met jouw theorie? Hoe kan Freek nu de rest van zijn leven geld betalen aan de Big Pharma als hij al als kind dood is?
Instant death is ook helemaal niet de bedoeling, slowdeath met zo veel mogelijk allergien, psycho's en aandoeningen dat is het doel.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 12:30:33 #187
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_67490371
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 11:02 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Instant death is ook helemaal niet de bedoeling, slowdeath met zo veel mogelijk allergien, psycho's en aandoeningen dat is het doel.
Dan staat zijn punt nog steeds dat dat doel mislukt zou zijn.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 28 maart 2009 @ 13:03:29 #188
52357 Lambiekje
pi_67491288
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 12:30 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dan staat zijn punt nog steeds dat dat doel mislukt zou zijn.
In het ooit zo nuchtere Holland floreert de medicijnen welig in dit en sneltreinvaart verstomt laf kutvolk.
Dus ja ze doen hun stinkende best om ons chronisch ziek te houden
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 13:12:33 #189
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_67491552
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 13:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

In het ooit zo nuchtere Holland floreert de medicijnen welig in dit en sneltreinvaart verstomt laf kutvolk.
Maar dat kan dus niet want Freek is als kind al dood, dus waarom zouden ze dat doen?
  zaterdag 28 maart 2009 @ 13:17:02 #190
52357 Lambiekje
pi_67491669
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 13:12 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Maar dat kan dus niet want Freek is als kind al dood, dus waarom zouden ze dat doen?
Bij Freek was het gewoonweg domme pech. Maar ik zou het prachtig vinden als de ouders de Staat aanklagen voor doelbewust te liegen en bedriegen over de veiligheid van vaccins.
pi_67492118
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 13:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Bij Freek was het gewoonweg domme pech. Maar ik zou het prachtig vinden als de ouders de Staat aanklagen voor doelbewust te liegen en bedriegen over de veiligheid van vaccins.
Dus in het geval dat het niet aansluit bij het complot 'het is om ons chronisch ziek te houden' is het domme pech, en in het geval 'iemand heeft een reactie op een vaccin' is het een teken van dat een vaccin kwaadaardig is.

Dat is wat je probeert te zeggen, toch ?

En je hebt niet zelf door dat je door deze 2 kleine regeltjes elke discussie onmogelijk maakt omdat je alle argumenten uitsluit ?

[ Bericht 0% gewijzigd door ChungLingSoo op 28-03-2009 14:03:25 ]
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
pi_67494131
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 13:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Jij bent zelf ook onderdeel van dat "laffe kutvolk" toch? Blij te lezen dat enige zelfkennis je toch niet geheel vreemd is, maar nogmaals, wat voegen dit soort misplaatste oneliners toe aan de discussie? En ik ben wel benieuwd naar je verklaring over die wiegendood cijfers, daar ben je regelrecht aan voorbij gegaan.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_67505968
Mja als we een laf kutvolk waren, waarom is er dan nog steeds zoveel misdaad?
Als vaccinaties ons zo ziek en kwakkellend maken, waarom zijn er dan nog zo veel kerngezonde mensen? (En vertel me niet dat dat allemaal mensen zijn die geen vaccinatie hebben ondergaan.)
  zondag 29 maart 2009 @ 00:38:24 #194
52357 Lambiekje
pi_67509835
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 22:13 schreef ToT het volgende:
Mja als we een laf kutvolk waren, waarom is er dan nog steeds zoveel misdaad?
Als vaccinaties ons zo ziek en kwakkellend maken, waarom zijn er dan nog zo veel kerngezonde mensen? (En vertel me niet dat dat allemaal mensen zijn die geen vaccinatie hebben ondergaan.)
Wat is gezond, Dat we nu onze kinderen volstouwen met kindercocaine Ritalin omdat ze druk zijn?! Kom op je weet beter.

Misdaad neemt juist aanzienlijk toe. Door opeens roken als misdaad te zien en het tot voorkort geprezen drugs beleid compleet om zeep te helpen. Jezusmongolen aan het roer en het loopt helemaal frut en de misdaad en geweld floreert, zoals laatst te zien bij wegmisbruikers. De woorden respect, waarde en normen is nog nooit zo leeg en betekenloos geweest sinds Harry Potter zijn mantra's uitspreekt. Ik zou zo graag een verbranding zien zoals in de Wicker Man. Why oh why had Jan Peter geen rol in de film als stand-in voor Nicolas Cage.
  zondag 29 maart 2009 @ 01:00:57 #195
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_67510228
In de kroeg roken is niet de misdaad die ToT bedoelt me dunkt
  zondag 29 maart 2009 @ 09:43:00 #196
45206 Pietverdriet
pi_67512988
@ Lambiekje, als je ooit nog een keer kinderen krijgt, laat je ze dan geheel niet vaccineren?
  zondag 29 maart 2009 @ 10:03:27 #197
52357 Lambiekje
pi_67513130
quote:
Op zondag 29 maart 2009 09:43 schreef Pietverdriet het volgende:
@ Lambiekje, als je ooit nog een keer kinderen krijgt, laat je ze dan geheel niet vaccineren?
lijkt me evident.
pi_67513205
quote:
Op zondag 29 maart 2009 09:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Moet-ie wel eerst een vrouw vinden die precies zo er over denkt, anders kun je leuke problemen thuis krijgen.

Anyway. als het volk laf is, waarom is er dan bijvoorbeeld zinloos geweld, verkrachtingen, moorden enz.?
Als we toch allemaal zo laf en verzwakt zouden zijn, zouden we nu allemaal bang en verzwakt in bed liggen te rochelen, wachtend op onze dood.

En @ gezond: als ik zeg dat er echt nog wel gezonde mensen rondlopen, begin je over dat drukke kinderen Ritalin krijgen. Helaas antwoord je echt ongelooflijk vaak op deze manier in discussies. Is het een tactiek, of ben je gewoon zo chaotisch qua persoon? Ik kan me voorstellen dat dit soort linken voor jezelf misschien ongelooflijk helder zijn, maar voor de rest van de mensheid is het nogal vreemd: ik ken genoeg mensen die sinds hun kinderjaren niet één dag ziek geweest zijn. Stoere, brede kerels die keihard werken, maar die als kind wel gevaccineerd zijn.
Hoe kun je dat rijmen met jouw opvatting dat vaccinatie je ziek, zwak en misselijk zou maken, en wat heeft dat met Ritalin te maken?
  zondag 29 maart 2009 @ 10:27:57 #199
52357 Lambiekje
pi_67513321
quote:
Op zondag 29 maart 2009 10:13 schreef ToT het volgende:

[..]

Moet-ie wel eerst een vrouw vinden die precies zo er over denkt, anders kun je leuke problemen thuis krijgen.

Anyway. als het volk laf is, waarom is er dan bijvoorbeeld zinloos geweld, verkrachtingen, moorden enz.?
Als we toch allemaal zo laf en verzwakt zouden zijn, zouden we nu allemaal bang en verzwakt in bed liggen te rochelen, wachtend op onze dood.

En @ gezond: als ik zeg dat er echt nog wel gezonde mensen rondlopen, begin je over dat drukke kinderen Ritalin krijgen. Helaas antwoord je echt ongelooflijk vaak op deze manier in discussies. Is het een tactiek, of ben je gewoon zo chaotisch qua persoon? Ik kan me voorstellen dat dit soort linken voor jezelf misschien ongelooflijk helder zijn, maar voor de rest van de mensheid is het nogal vreemd: ik ken genoeg mensen die sinds hun kinderjaren niet één dag ziek geweest zijn. Stoere, brede kerels die keihard werken, maar die als kind wel gevaccineerd zijn.
Hoe kun je dat rijmen met jouw opvatting dat vaccinatie je ziek, zwak en misselijk zou maken, en wat heeft dat met Ritalin te maken?
Ritalin is cocaine. En tast je hersens aan. Om koppijn te onderdrukken lekker druk doen.

Ziek zijn is niet direct in bed liggen. ZIek zijn is ook dat het incubeert en dat je later altzheimer, parkison, schizofreen, psychotisch, MPS, astma, allergien onder de leden hebt. Obesitas, Diabetes zijn ook ziektes.

Je kunt veel zeggen maar er zijn maar weinig die echt gezond zijn. Want als je echt gezond bent heb je geen pillen of medicijnen nodig.
Volgens CBS neemt 37% voorgschreven en 39% niet-voorgeschreven medicijnen. Dat maakt 76% van de bevolking zit aan de onderdrukkende middelen. Dat is absoluut niet gezond te noemen.
En ik denk als je mensen die dagelijks een asperientje neemt meetelt het over de 95% gaat.

Hoe vaak neem jij een asperientje?!
  zondag 29 maart 2009 @ 10:29:43 #200
45206 Pietverdriet
pi_67513340
quote:
Op zondag 29 maart 2009 10:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

lijkt me evident.
Ja of Nee?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')