En in plaats van de regering het vuur aan de schenen te leggen met het waarom en duizenden vragen over dat plan, loop je weg zonder ook maar iets van het debat mee te nemen en zonder ook maar enige kans te pakken om er ook daadwerkelijk iets aan te veranderen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik kan het me best voorstellen dat je ergens van weg loopt met de wanhoop in je haren nadat je net hetzelfde hebt gehoord als Wilders en de zijne..
En dat iemand er nog zo'n uitspraak achter zet, maakt het voor mij helemaal goed. halsema snapt het niet helemaal denk ik.
Sinds wanneer is Pieter van Geel de fucking koning van de wereld.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 06:15 schreef zbbrox het volgende:
het debat was ook een aanfluiting... als je niets in kan brengen dan liggen je belangen daar ook niet. kan je je tijd wel beter gaan besteden.
chapeau wilders! ik zal de beste man nog eens doneren
Ik ga niet eens lezen wat je zegt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:39 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
je kon wel wat inbrengen. Alleen is het logisch dat er weinig of niets zal veranderen aangezien dit een regeerakkoord is en de andere partijen er voor hebben gekozen om niet mee te doen eraan. Maar het was ondemocratisch geweest als de andere partijen niet kritiek er op zouden mogen hebben in een debat en als een oppositiepartij echt een goed punt heeft en de regeerpartijen weet over te halen dan kan je iets veranderen...
Wat Wilders doet is weer een publiciteitsstunt, maar iedereen die een beetje nadenkt trapt niet in deze omdat hij zich zeer ongeloofwaardig maakt. Hij verkwist al het belastinggeld met de meest idiote spoeddebatten of moties, waarvan je weet dat ze alleen zouden worden aangenomen als er een meerderheid van rechts-populistische en fascistische partijen zouden zitten.En ik heb hem nog nooit iets realistisch horen roepen waarmee hij in een consensus democratie iets zou kunnen veranderen. Hij gebruikt alle debatten om zichzelf te horen praten terwijl in al die debatten juist iets veranderd kon worden.
Waarom hij nu opeens verontwaardigd gaat lopen doen slaat dan ook nergens op. De oppositie kon in dit debat eindelijk sier maken door goede voorstellen te doen en als die vervolgens worden genegeerd door de regeringspartijen, dan kunnen die oppositiepartijen volgens vissen in de achterban van de regeringspartijen. Maar omdat Wilders nooit iets constructiefs zegt, moest hij het over een andere boeg gooien. Weglopen...
Hoe moeilijk is het om zoiets in te zien. Gaat hij als premier ook weglopen als hij niets weet te zeggen... Het eerste wat er gedaan moet worden als Wilders aan de macht is, is heel veel extra geld pompen in het onderwijs, zodat mensen wat meer door hebben op wie ze nou eigenlijk stemmen... Oja, een bijscholingscursus consensus democratie voor de PVV'ers is ook aan te bevelen...
Ja, ik ben slecht in kort en bondig iets zeggen of schrijven...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |