Met twee vingers in je neus!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
Kan niet anders dan dat die z'n naam heeft moeten of zal moeten veranderen.quote:
Gelukkig wel ja.quote:
Ja, daar ben ik ook direct heen gegaan nadat ik 68 op mn druid (feral) haalde, Borean Tundra en Howling Fjord doen gaat prima. En als je beide doet ben je minstens net zover als dat je Outland blijft levelen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:05 schreef Murloc het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja.
Nu 67 op mn druid. Nog 1 level voor Northrend![]()
Alhoewel ik denk ik nog ff doorlevel in Outland. Heb alleen quests gedaan in Hellfire, Zangarmarsh en Terrokar. In Nagrand alleen Ring of Blood gedaan, verder ben ik er nog niet geweest.
Iemand ervaring met Northrend op 68?
In Northrend krijg je ook meer XP per quest, dat is ook een reden om er naar toe tegaan. (zelfde idee als Azaroth en Outland.)quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:05 schreef Murloc het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja.
Nu 67 op mn druid. Nog 1 level voor Northrend![]()
Alhoewel ik denk ik nog ff doorlevel in Outland. Heb alleen quests gedaan in Hellfire, Zangarmarsh en Terrokar. In Nagrand alleen Ring of Blood gedaan, verder ben ik er nog niet geweest.
Iemand ervaring met Northrend op 68?
Ah, okee.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:17 schreef dekkered het volgende:
In Northrend krijg je ook meer XP per quest, dat is ook een reden om er naar toe tegaan. (zelfde idee als Azaroth en Outland.)
Je moet hopen dat de patch snel uit komtquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:25 schreef GooseFM het volgende:
ik twijfel of ik dps of tank moet gaan doen met mijn retri paladin, wss is het handiger om als tank te respeccen naar protection of niet?
of misschien moet ik beide gaan doen, beetje hybrid ofzo
*zucht*
Hangt een beetje van je level, je situatie, je realm en wat je wil af.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:25 schreef GooseFM het volgende:
ik twijfel of ik dps of tank moet gaan doen met mijn retri paladin, wss is het handiger om als tank te respeccen naar protection of niet?
*zucht*
Misschien een beetje generaliserend, maar als je twijfelt tussen dps en tank, zou ik tank gaan speccen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:25 schreef GooseFM het volgende:
*zucht*
Serieus?quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:30 schreef CocaColaLight het volgende:
Gisteren toch maar mijn tank gear een beetje geupgrade, die saronite braces konden echt niet meer
Dus ik reageer op WTS Valor braces.
Onder het motto hoeveel wil je ervoor hebben?
Hij 1500g
ik: 1200g?
Hij: ok, welke wil je
ik: Bracers of Dalaran's Parapets
Hij: of ik alvast de helft wou betalen
ik dacht bij mezelf ach wtf iemand moet goed van vertrouwen zijn. En daadwerkelijk kreeg ik de braces![]()
Die valor braces doen normaal gesproken 2500g op de server waar ik zit, gevalletje mazzeltje
Onder lvl 40 is het niet boeiend.. daarboven lijkt het me handiger.. hoewel retri dermate OP is dat je het volgens mij ook nog wel wat langer als retri moet kunnen trekken.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:42 schreef GooseFM het volgende:
Ik speel dus voornamelijk samen met mijn vriendin (Shaman die een behoorlijke dps doet) dus daar is tanken dan weer handig voor en dat gaat tot nog toe prima... alleen soms baal ik wel dat ik zo weinig damage doe, maar aan de andere kant houd ik nog wel met gemak de aggro en ook naar mate van de lengte van een gevecht doe ik meer dps.
Ik speel op Quel Thalas en volgens mij zijn dps-ers daar echt vrij veel te vinden (teveel DK's ook) en denk dat ik het ook wel bij tank ga houden voorlopig, alleen dan rest nog de vraag of protection dar niet beter voor is dan retribution of maakt het geen klap uit?
Ben nu lvl 71 als retri pala, denk ook dat ik dat sowieso tot 80 nog wel volhoudtquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:04 schreef avotar het volgende:
[..]
Onder lvl 40 is het niet boeiend.. daarboven lijkt het me handiger.. hoewel retri dermate OP is dat je het volgens mij ook nog wel wat langer als retri moet kunnen trekken.
Het spelen met je vriendin komt me overigens heel bekend voor. Bij ons gaat het ook zo. Ik heb ook een char waarmee ik alleen maar speel met haar samen. En alles gaat goed, zolang zij maar op knoppen kan rammen en ik haar in leven hou
quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:59 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Hmmm, ben ik eens blij dat wow hier niet door de centrale firewall heen komt. Dan zou er van werken helemaal niks komen.
Het blijft leuk hoe luiheid van andere mensen je gold kan opleveren.
Onder het motto men neemt een paar titansteel bars en saronite bars van AH dat kost je dan ongeveer 800g.
Toevallig heb je nog 2 frozen orbs in je inventory. Je spamt /2 voor 5 mins voor een blacksmith.
Hij blij omdat hij een blacksmith skill point erbij krijgt ik blij met een titansteel destroyer.
Die je vervolgens ook weer spammed in /2, waarschijnlijk voor een iets langere tijd omdat je teveel onzin offers krijgt. Maar uiteindelijk vind je wel iemand die 1300g voor dat ding betaald.
Maar resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst
Yup, meestal gaan ze tussen 2k en 2,5kquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Serieus?Op mijn realm gaan ze soms voor 400-500g.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:46 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hehe bedankt voor deze tip, ik had dus nog 5 titan steel bars liggen , en genoeg saronite .
heb dus 3 bars gekocht ( 300k ) , en 2 frozen orbs ( 120k ) .
in /2 naar een blacksmith gevraagd en dat was gratis .
dus totale kosten 420 gold , en verkocht voor 1200 .
Of Outland afmaken (wel even paar begin quests in Northrend doen voor gear), dan ben je straks level 80 als je ergens aan Icecrown/Storm Peaks begint ongeveer en stroomt het geld nog sneller binnen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |